quote:Ja, het werkwoord is "packing" dus elke keer als een transjongen op facebook meldt "packing for trip" lees ik het verkeerd
quote:Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Een afschuwelijk gebruik van het toverstafje in Photohop, dat is het.
quote:Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Ja, precies, hij had het ook over lekkere wijven in films enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Wat moet ik me hier in godesnaam weer bij voorstellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar ik heb dan wel weer een kebabrol van 40 cm op als ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |