quote:Hoi
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik zat gisteren in het vliegtuig naast "jou over een paar jaar".
Ik hoop dat dit over komt zoals ik het bedoel
quote:Hij zag er gewoon uit zoals ik me jou voorstel over een tijd. Ik moest ook heel erg aan jou denken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know I know...
Het is ook niet dat we nooit weg gaan he
Voorjaar: Hong Kong/Indonesië
Zomer: geslaagd avontuur in Oostenrijk
Kerst: Gran Canaria
Tot aan kerst nog een week weg en nog ergens een weekend.
@ Bakfiets, ik lees jouw sig ook, ik luister nu pas goed naar die tekst
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef wonderer het volgende:
En ik reserveerde net kaartjes voor WWRY en die kerel zei wel vijf keer meneer tegen me*dag goed*
quote:Het went. Echt waar, het went.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat een kutlay-out zeg. D'r gebeuren allemaal dingen tussendoor en daar kan ik niet tegen.
quote:Als jij nou eens een custom CSS maakt. Leuk, met allemaal mooie vrouwen op de achtergrond.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het went. Echt waar, het went.
En eerlijk gezegd vind ik het inmiddels echt een aanwinst.
quote:Nee, ik zat naast een jongenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef wonderer het volgende:
@Lezzer, ah, gotcha, ik dacht dat je naast een transjongen zat![]()
quote:En je moeder zei niet "over wie heb je het?"Mijn moeder belde net mijn tante en dat wat oude naam en "zij"
quote:Mijn abo is niet pimp genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als jij nou eens een custom CSS maakt. Leuk, met allemaal mooie vrouwen op de achtergrond.
quote:Nee, mijn moeder was degene die mijn oude naam en oude voornaamwoorden gebruikte. Ik zei nog wel narrig "hij" na de vierde keer maar dat kwam niet over geloof ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik zat naast een jongen
[..]
En je moeder zei niet "over wie heb je het?"
Daar ontbreekt een stukje opvoeding W...
quote:Ik zie je wel op een paard zitten. Leren jack, zo'n maf hoedje op.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik schijn ook allerlei dubbelgangers te hebbenPas nog vroeg iemand bij de vleesafdeling of ik paardreed want ze had "mij" gezien de dag ervoor op een paard
Mijn moeder belde net mijn tante en dat wat oude naam en "zij"
quote:Oh, dat is veel kutter...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder was degene die mijn oude naam en oude voornaamwoorden gebruikte. Ik zei nog wel narrig "hij" na de vierde keer maar dat kwam niet over geloof ik.
quote:Ik ga over twee weken rijden met een Fok!ker toevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zie je wel op een paard zitten. Leren jack, zo'n maf hoedje op.Bij mij zeggen ze trouwens allemaal 'Goh, jij lijkt op een jongen die ik ken'.
Enenenen gewoon een trap tussen d'r benen geven.Dat zal d'r leren.
quote:Ja. Terwijl ze gister dus wel vroeg of ze mij moest voorstellen als Micha, haar zoon.
quote:Oh da's liefOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ze gister dus wel vroeg of ze mij moest voorstellen als Micha, haar zoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het eerste wat mijn broertje zei was (sorry Lezzer) "heb je al een piemel"
quote:Wij wachten in spanning op de reactie...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef wonderer het volgende:
Nou, niet een die aan mijn lijf vast zitIk zal hem zo mijn packer onder z'n neus duwen.
quote:Ik ging vroeger wel eens bij een transjongen langs. Dan gingen we altijd overgooien met z'n packer, of hem met dubbelzijdig tape aan de deur van de buurvrouw vastplakken. Echt prachtig.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef wonderer het volgende:
Nou, niet een die aan mijn lijf vast zitIk zal hem zo mijn packer onder z'n neus duwen.
quote:Ja, het werkwoord is "packing" dus elke keer als een transjongen op facebook meldt "packing for trip" lees ik het verkeerd
quote:Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef wonderer het volgende:
Hij vond het maar een raar dingEn daarna ging ie opscheppen over zijn auto. Het is ook zo'n hetero
quote:Een afschuwelijk gebruik van het toverstafje in Photohop, dat is het.
quote:Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat heteromannen opscheppen over hun auto ter compensatie he...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Ja, precies, hij had het ook over lekkere wijven in films enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bah, die hetero's ook altijd! Met hun rare gewoontes en manier van leven! Vies gewoon!![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, hij stond in zijn onderbroek naast me, die heeft geen compensatie nodig
quote:Wat moet ik me hier in godesnaam weer bij voorstellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar ik heb dan wel weer een kebabrol van 40 cm op als ontbijt.
quote:Ik kom echt zelden in dat soort zaken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu missen?Je wordt er mee doodgegooid tegenwoordig..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:48 schreef Bakfiets. het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/bb2e/
KIJK. Een Tauntaun slaapzak.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gristus, waarom zou je dat nou willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou enorm veel van ThinkGeek spul.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Vooralsnog geen paniek dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:Hm. Ben benieuwd, hopelijk gaat het allemaal toch goed. DIt lijkt me niet bepaald prettig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
Verloskundige wilde (terecht) niks zeggen zonder onderzoek. Donderdag gyneacoloog en dan hoor ik meer.
Moest maar wel rekenen op geen 40 weken doordragen (das een normale zwangerschap). Nu wordt het waarschijnlijk kijken hoe goed het kind groeit en of dat binnen de baarmoeder beter is dan daarbuiten. Zodra het laatste, kind eruit.
quote:
quote:Bah zeg. Hoop dat het goed komt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik las ook eerst keba-brol en vroeg me af wat dat was.
quote:
quote:Wist ik ook niet hoor
quote:Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
quote:Ik merk dat ik het verkeerd in geschat heb...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of juist wel. Als 40 weken niet halen uitdraait op 38 is het allemaal niet zo'n probleem, maar als het 28 wordt, is dat wel een stuk zorgelijker. Bovendien zou het geschatte geboortegewicht bij voortzetting van de nu ingezette lijn zo'n 2500 gram zijn. Is niet echt heel gezond stevig.
Dinsdag probleem ontdekken en donderdag in het ziekenhuis terecht kunnen zegt natuurlijk ook wel wat.
Maarjaaaa, afwachten afwachten afwachten.
quote:Dat is maar goed ook, want stress is slecht voor je kindje. Just take it easy... knuffels!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen.
quote:Boodschap begrepenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Kan gebeuren.
Ik ben niet zo goed in heel paniekerig doen. Soms niet zo handig of duidelijk..
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik t topic doodgeslagen met mijn tragische verhaal?
quote:Leer je het nou nooit af?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ben echt doodmoe van de hele dag discussiëren op Fok.
quote:Ik had gewoon gegoogled hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Bij die link van Avey vorige week kon je het downloaden
-en ik weet die link niet meer uit m'n hoofd, want die staat op m'n kantoorpc en die is uit-
quote:Maar! Afhaken? En Tracey dan? Daar bleef ik wel voor kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:18 schreef Avey het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik maar een aflevering van The Real L Word ga kijken... ik ben halverwege het seizoen afgehaakt
quote:16 november. En het is in het Delamar zag ik daarstraks, ik dacht in de meervaartOp dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Al dat gezeik.
En nou wil ik kaartjes voor La Cage Aux Folles. Wanneer ging Wonderer nou ook al weer?
quote:Wat voor layout heb jij dan op je mobiel? Ik heb die oude mobiele layout nogOp woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ha
Opeens lelijke posticonaanvinkdingen op mobiel. Maar normale smileys ho maar
quote:Dat oranje/gele?Op woensdag 27 oktober 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja geen eigenlijk. Foksilver op de desktop en 'nee' bij ook gebruiken voor mobiel.
Mobiel is lillik met alleen maar links. En nu dus posticons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had het over dat ik dan weer een aansteller o.i.d. genoemd zou worden.
quote:Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook gewoon zonder dat je iets schrijft hoor.
Aansteller!
Rare!
ik weet het, ik ben irritant, maar ik ben ook een beetje gefokt. Daar kun jij dan weer niks aan doen, maar hee, schop vrolijk terug, hebben we allebei wat te doenn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt te labiel om deze intelligente grappen nog te plaatsen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |