quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik t topic doodgeslagen met mijn tragische verhaal?
quote:Leer je het nou nooit af?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik ben echt doodmoe van de hele dag discussiėren op Fok.
quote:Ik had gewoon gegoogled hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Bij die link van Avey vorige week kon je het downloaden
-en ik weet die link niet meer uit m'n hoofd, want die staat op m'n kantoorpc en die is uit-
quote:Maar! Afhaken? En Tracey dan? Daar bleef ik wel voor kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:18 schreef Avey het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik maar een aflevering van The Real L Word ga kijken... ik ben halverwege het seizoen afgehaakt
quote:16 november. En het is in het Delamar zag ik daarstraks, ik dacht in de meervaartOp dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. Al dat gezeik.
En nou wil ik kaartjes voor La Cage Aux Folles. Wanneer ging Wonderer nou ook al weer?
quote:Wat voor layout heb jij dan op je mobiel? Ik heb die oude mobiele layout nogOp woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ha
Opeens lelijke posticonaanvinkdingen op mobiel. Maar normale smileys ho maar
quote:Dat oranje/gele?Op woensdag 27 oktober 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja geen eigenlijk. Foksilver op de desktop en 'nee' bij ook gebruiken voor mobiel.
Mobiel is lillik met alleen maar links. En nu dus posticons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |