SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oh, moest ik alles noemen...Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Vanyel het volgende:
Weinig dingen tegelijk zeg.
Ik luister muziek, werk, post op fok, heb pijn in mijn buik en kijk zo af en toe lief naar mijn schatje.
Veel drukker!
quote:Ik ben naar de vorige twee meets geweest. En in het begin komt er dan 10 man/vrouw en uiteindelijk 2
quote:How coolWij hebben trouwens zo'n super leuk huisje even buiten A'dam gezien. 't Staat te koop. Ik slaap er niet van.![]()
Ik weet nog niet of ik wel klaar ben om de stad te verlaten. Maar als ik dat ooit ga doen is dit echt mijn (ons) droomhuis.
quote:Oh snap ik. Maar het was niet zeker dat ik zou komen hoor! 50/50. En je hebt pmOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben naar de vorige twee meets geweest. En in het begin komt er dan 10 man/vrouw en uiteindelijk 2
Dat bedoelde ik, maar sniepersoonlijk wat ik al zei hoor.
[..]
How cool![]()
* lezzer wil heel graag een fundalink, maar weet niet of dat kan.
quote:Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Sinéad moet ook op die cd!Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
quote:Ja!
quote:Ja, die depri dingen sla ik vaak over hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik word meestal wel vrolijk van the Cure, maar t ligt ook wel aan de cd die je kiest.
quote:Ben je wel eens naar Pinkpop Classic geweest?Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van Sinead O'Connor via Pink tot de Janse Bagge Bend (die zat denk ik per ongeluk nog in de playlist..)
quote:Wel ooit kaartjes gehad, nooit echt geweest. Passende muziek?Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar Pinkpop Classic geweest?
En ik klink als een zeehond.
quote:Toen ik er was, stonden Sinead en de Janse Bagge Band er. Dus vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel ooit kaartjes gehad, nooit echt geweest. Passende muziek?
En blaf je.
quote:Ik heb dat jaar gemist, helaasch.Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik die vroegah wel allebei op gewoon Pinkpop kan hebben gezien (haar zeker).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb dat jaar gemist, helaasch.
Legendarisch optreden.Ik had het niet over 88 hoor, toen mocht ik nog niet naar PinkpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Dat zal dan wel ja. Ook mooi hoor!
quote:Goed! Ben blij dat het niet zo erg is als gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:Pfff, da's al een stukje geruststellingOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:gelukkig!!!Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
quote:Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pfff, da's al een stukje geruststelling
Ik mocht in '88 ook nog net niet naar PinkPop.
15 vonden ze een beetje jong bij ons thuis. Ik zelf ook wel eigenlijk
quote:Jij woonde ook dichterbij denk ik hè?Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.
quote:Wij hadden andere plaatselijke festivalsOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Stukken. Wij werden gebracht en gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |