quote:Toen ik er was, stonden Sinead en de Janse Bagge Band er. Dus vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel ooit kaartjes gehad, nooit echt geweest. Passende muziek?
En blaf je.
quote:Ik heb dat jaar gemist, helaasch.Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat ik die vroegah wel allebei op gewoon Pinkpop kan hebben gezien (haar zeker).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb dat jaar gemist, helaasch.
Legendarisch optreden.Ik had het niet over 88 hoor, toen mocht ik nog niet naar PinkpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Dat zal dan wel ja. Ook mooi hoor!
quote:Goed! Ben blij dat het niet zo erg is als gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:Pfff, da's al een stukje geruststellingOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en het valt allemaal mee. Loopt maar 1 week achter ipv 2. Nu nog ff naar de gynaecoloog, maar tis dus nog geen drama.
quote:gelukkig!!!Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
quote:Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pfff, da's al een stukje geruststelling
Ik mocht in '88 ook nog net niet naar PinkPop.
15 vonden ze een beetje jong bij ons thuis. Ik zelf ook wel eigenlijk
quote:Jij woonde ook dichterbij denk ik hè?Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ik 13. Met de trockener kecks en lenny kravitz meen ik. En/of betty serveert.
quote:Wij hadden andere plaatselijke festivalsOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Stukken. Wij werden gebracht en gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |