quote:
quote:Realm: Auchindoun
quote:
quote:Realm: Aszune
quote:Realm: Azuremyst
quote:MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:Realm: BloodfeatherIan_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
quote:Realm: Burning LegionRolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
quote:Realm: Burning SteppesThe_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
quote:Realm: Chamber of Aspects
quote:Realm: Darkspear
quote:Realm: Darksorrow
quote:Realm: Emerald Dream
quote:Realm: Grim Batol
quote:Realm: Hellfire
quote:Realm: Haomarush
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:Realm: Kazzak
quote:Realm: Khadgar
quote:Realm: Laughing Skull
quote:Realm: Lightnings BladeSpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:Realm: Ravenholdt
quote:
quote:Realm: Skullcrusher
quote:Realm: The Sha'tarMarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
quote:Realm: Terenas
quote:
quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
quote:Het is ook moeilijkOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Metonae het volgende:
TVP!
En fipo gescoort![]()
OP is weer kapot zie ik
quote:Dont botherOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk![]()
Zal er zo wel naar kijken
quote:Zou jij ook zijn als je healde.Op zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik pull overigens ook met mijn dps als de tank niet opschiet. Laatst ook nog een healer gehad, hij had een MB nodig en we hadden al 1 mob gepulled. De healer: OMFG, STOP STOP STOP STOP MB. Tank: chill its only 1 mob. Paranoide healer
quote:Gefixt in de OPOp zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dont botherNiet afgesloten tagje. Fixed alrdy
quote:mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zittenOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Zou jij ook zijn als je healde.
quote:Mensen die weten dat elke pull op elk moment verkeerd kan gaan omdat ze ervaring hebben in healen met pugs (vooral met pugs)Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zitten
quote:mijn shaman is door nog steeds lvl 10Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Berend. het volgende:
Er is nooit iemand meer in Wipe Power he? Speelt Amnistia trowens nog?
quote:Niiiiice!Op zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
Sindy 25m doodWel op normal, maar toch lekker. Nu de LK.
quote:Was guild first en ik heb een mark, mijn eersteOp zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Niiiiice!
*kijkt een beetje jaloers*
quote:nog steeds geen mana issues danOp zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Mensen die weten dat elke pull op elk moment verkeerd kan gaan omdat ze ervaring hebben in healen met pugs (vooral met pugs)
quote:Nu m'n priest op 80 zit heb ik geen last meer van mana issues, maar tussen 20 en 50 was mana echt een probleem. Moest soms echt na iedere pull een mb houden, omdat 60% niet genoeg was voor een kleine pull.Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zitten
quote:Nice, congratsOp zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
Sindy 25m doodWel op normal, maar toch lekker. Nu de LK.
quote:Ik ook niet in de meeste gevallen, maar ik heb het wel eens meegemaakt dat een DPS vlak na een "foute" pull gewoon vrolijk verder gaat en meer pulled; sta je dan met je 40% mana uitgeput en de DPS gaat maar door. 20%.. 15%.. 10%... en tjah.. wipe. En iedereen die jouw dan boos aankijkt waarom je niet om een MB vroeg
quote:In mijn groep zou je gewoon een kick krijgenOp zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Van die tanks die maar niet opschieten en voor elke pack eerst even 10 tot 20 seconden wachten for no apparent reason.Fucking hinderlijk.
Dan neem ik als DPS (op m'n alt dan, main is healer) ook het initiatief om te pullen hoor.
quote:Dat is wat het healen zo leuk maaktOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef IemandNiemand het volgende:
overigens als je niet alles uit de kast moet halen qua mana e.d. is het niet echt een echte "foute" pull. een foute pull is als je stress level omhoog schiet; en je alles maar dan ook alles uit de kast moet trekken om enige kans van overleving te hebben. In mijn optiek best wel mooie ervaringen als je ze goed afhandelt![]()
![]()
quote:hehe dat is waar maar dat gebeurd alleen in icc heroic 5 man's op het moment nog een beetje op mijn shamanOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik ook niet in de meeste gevallen, maar ik heb het wel eens meegemaakt dat een DPS vlak na een "foute" pull gewoon vrolijk verder gaat en meer pulled; sta je dan met je 40% mana uitgeput en de DPS gaat maar door. 20%.. 15%.. 10%... en tjah.. wipe. En iedereen die jouw dan boos aankijkt waarom je niet om een MB vroeg![]()
overigens als je niet alles uit de kast moet halen qua mana e.d. is het niet echt een echte "foute" pull. een foute pull is als je stress level omhoog schiet; en je alles maar dan ook alles uit de kast moet trekken om enige kans van overleving te hebben. In mijn optiek best wel mooie ervaringen als je ze goed afhandelt![]()
![]()
quote:Alleen Zul Gurub gaat weg voor de rest niets. Het enigste wat ze doen is ze aanpassen zodat ze minder verwarrend zijn en maps toevoegenOp maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Langzaamaan alle classic dungeons en raids aan het doen voor ze dalijk weg zijn. Best tof eigenlijk
quote:Gratz!
quote:Super. Echt super. Misschien een upgrade naar Snow Leopard maar overwegen dan...Problem: The OpenGL driver for NVidia cards 8 and above in 10.5.8 has a bug that causes the game to crash. This shouldn't be happening for users with ATI cards, or users using 10.6. Blizzard has come up with a workaround that will be deployed in a future patch to the client.
Solution 1: Upgrade to Mac OS X 10.6.x Snow Leopard (~$29).
Solution 2: Wait for a future client patch that will resolve the issue. This may take several days.
quote:Feli!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:48 schreef Blistering het volgende:
Daarna op heroic rotface deed het scherm van onze guildretard het opeens niet meer, dus ging de raidleader hem rondleiden. ''Shayne, turn around, go left, stand still, ok turn right now''. Echt stuk gegaan
.
quote:Moet je mensen eens met shadow traps zien op lk 25hcOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren LK tot 50% gekregen, we hebben wat moeite met de defiles zo blijkt het
quote:Timbermaw is gewoon een kamp structureel uitmoorden en beads looten. Sporeggar is een dungeon farmen en plantjes mee jatten.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
GratsBen zelf ook van plan om hem te halen. Heb je ergens een guide gevolgd?
quote:Ik zou toch een ticket indienen. Vorig jaar had 'ie ook al mee moeten tellen, toen waren er immers ook al achievements. Bovendien is 'ie BoP.Op maandag 25 oktober 2010 03:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gratz!![]()
En ik heb net ein-de-lijk een Sinister Squashling geloot!Jammer alleen dat de Hallowed Helm van vorig jaar, die ik dus nog gewoon fijn in mijn inventory meedraag, niet meer meetelt voor de achievement.
Ook jammer dat ik die vandaag wel geloot heb, maar dan net op een alt die ik nauwelijks meer gebruik en alleen even nodig had om wat rotzooi voor een andere char te craften.
Nou ja, hopen dat ik hem nog loot, anders zal ik eens contact opnemen met een GM of ik alsnog de achievement en dus mijn title kan krijgen.
quote:Dat gaat prima, PW:S op de tank, af en toe bijhealen, soms een renew op andere party members, en klaar. Mijn priest ben ik vanaf 't begin al aan t spelen als disc om dungeons mee te healen, nooit problemen mee gehad. En mee-dps'en is ook geen probleem.Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Fipotje het volgende:
Zooohooo ik level als een malle met me priest![]()
Zojuist 40 gedingt enne gelijk duel spec gehaalt alleen kan je met disc ook een beetje die random dungeons healen?
quote:Jaaaa ik speel op Ravenholdt..Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Berend. het volgende:
Er is nooit iemand meer in Wipe Power he? Speelt Amnistia trowens nog?
quote:Aa cool thanksOp maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat gaat prima, PW:S op de tank, af en toe bijhealen, soms een renew op andere party members, en klaar. Mijn priest ben ik vanaf 't begin al aan t spelen als disc om dungeons mee te healen, nooit problemen mee gehad. En mee-dps'en is ook geen probleem.
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, dus ik en een guildie Druid willen voor hem even de Arcatraz achieve halenMaar om binnen te kunnen heb je een sleutel nodig en we hebben geen zin in de questlijn
Druid heeft een Rogue alt die de deur open kan maken maar hij kan niet snel genoeg omloggen om dan op zijn Druid naar binnen te lopen, in de tijd dat hij aan het reloggen is gaat de deur weer dicht...
Oplossing? Ik met mijn shammy en hij met zijn druid voor de deur van Arcatraz staan, duel beginnen, hij uitloggen. Ik sta een beetje op hem in te steken en te doen, hij logt op zijn Rogue, gooit de deur open en ik Thunderstorm zijn Druid die nog niet weg is de deur binnen
quote:Ja precies, ik heb underbog normal een stuk of 10 keer gecleared. Gewoon t/m de eerste boss en dat stukje daarna. Tot de ramp waar het naga-gedeelte begint. Dan eruit lopen en resetten. Per run had ik wel 30-40 planten. 750 rep per 5 dus gaat wel hard.Op maandag 25 oktober 2010 11:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Timbermaw is gewoon een kamp structureel uitmoorden en beads looten. Sporeggar is een dungeon farmen en plantjes mee jatten.
quote:/signs upOp maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Blizzard gaat WoW: Cataclysm als digitale download aanbieden
Interessant
quote:jammer, ben gestopt bij de eerste.Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Sjiznit het volgende:
De vierde uitbereiding voor WoW is bevestigd! Gelukkig hebben we de derde nog niet eens
http://www.nu.nl/games/23(...)craft-bevestigd.html
quote:Waarom? Het levelen gaat ook sneller dan eerst als je vakantie hebt dan kun je binnen een weekje of drie level 85 zijn. (Zonder echt veel te spelen.)Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer, ben gestopt bij de eerste.
tijd voor wow 2! een nieuw begin, zie dr echt tegenop om nu 2 uitbreidingen te kopen endan ook nog eens te levelen terwijl iedereen al (90?) is
quote:WoW2 duurt dus nog wel een jaartje of 4 als ze 2 jaar per expansion aanhouden. En levelen gaat idd erg snel, maar als je er geen zin in hebt moet je het niet doen neeOp maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar vakantie. Wow + vriendin + fulltime baan gaat niet lukken, spendeer liever tijd met mn meis dan dat ik voor die PC ga zitten. uurtje per dag oid kan ik gamen, dan gaat t weken duren.
Uiteraard als een wow 2 uitkomt is dat ook zo maar dan heb je in de eerste paar weken nog zoveel mensen die ook lowlevel zijn dat t niet uitmaakt.
quote:Lukt de meeste wow'ers toch wel.Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar vakantie. Wow + vriendin + fulltime baan gaat niet lukken, spendeer liever tijd met mn meis dan dat ik voor die PC ga zitten. uurtje per dag oid kan ik gamen, dan gaat t weken duren.
Uiteraard als een wow 2 uitkomt is dat ook zo maar dan heb je in de eerste paar weken nog zoveel mensen die ook lowlevel zijn dat t niet uitmaakt.
quote:Denk eerder dat ze deze blijven uitbreiden, uitbreiden en uitbreiden.
quote:Denk dat ze ermee ophouden zodra we de expansion bereiken waar we level 100 kunnen worden. Tegen die tijd zal die nieuwe MMO ook wel op de markt komen en zullen ze daar al hun aandacht aan besteden. Misschien dat ze elk half jaar nog een kleine content patch erin gooien. Zo'n idee heb ik er dan vanOp maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze deze blijven uitbreiden, uitbreiden en uitbreiden.
En uiteindelijk komt er een eind aan natuurlijk
quote:Waarom zouden ze geen 2 MMORPG's draaien? Geld komt uiteindelijk in hetzelfde potje terecht.Op maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef lifeblind het volgende:
Alsof Blizzard 2 MMORPG's gaat draaien? Tuurlijk niet, dan zijn ze hun eigen concurrentie. Als WoW ten einde is ooit, dan pas beginnen ze met een nieuw spel en stopt de huidige MMORPG.
quote:Klopt, maar ze snijden zichzelf ontzettend in hun vingers daarmee, mensen kunnen niet 2 spellen tegelijk spelen, en we weten allemaal hier dat 1 spel al ontzettend veel tijd in beslag neemt.Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen 2 MMORPG's draaien? Geld komt uiteindelijk in hetzelfde potje terecht.
quote:Diablo 3 heeft de nadruk op singleplayer in tegenstelling tot WoW wat alleen maar multiplayer is, nogal een verschilOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Diablo III en WoW zijn ook allebei mmo's van blizzard toch?
quote:Equip: +50 critical strike ratingOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht er net aan hoe het zou zijn als je justin bieber als raid-boss hebtAls je dan bij P2 komt dan begint hij te zingen voor 7k dmg per 3 sec voor elke raid member
En zijn haar als je loot, het zou een helm zijn met een Equip effect. Het zou een caster helm zijn (bedenk een Equip effect)
In HC mode zou hij fangirls oproepen die snel genuked moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb 'm nog steeds nietOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef lifeblind het volgende:
Zouden ze bij blizzard expres al die dingen op alts geven ofzo? Lijkt wel alsof iedereen er last van heeft L:')
quote:Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main isOp maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ufopiloot het volgende:
Tja je hebt 1 main en meerdere alts.. ra ra hoe het dan komt dat je vaker iets op je alts loot
quote:Ik heb wel 50 euro over hoor om items naar keuze over te zetten van char naar char. Dan was ik al 10x geswitched naar m'n Druid namelijkOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.Op maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.
quote:1 item, eens per maand, per account. OpgelostOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.
quote:haha die titel zou wel goed zijn jaOp maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Ze moeten gewoon mounts en sommige achievement account wide maken zodat je al die kutzooi niet nog een keer hoeft te doen als je van main wisselt ofzo. Alles BoA maken, lvl1 The Light of Dawn ofzo
quote:Ach, zo kan ik al een week lang niet minenOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, nog steeds die bugs bij de queue voor HH! Beetje irritant! Ben een weekje weg en nog steeds zit die bug erin!
quote:Ja duh, wat denk je dan? Dat druids het gratis krijgen? Dat je een flight form hebt betekent niet dat je 5000g minder aan riding skills hoeft te betalenOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt de meest lompe druid ooit.
Ik koop net voor 4500 G per ongeluk mijn riding skillsx10.000
quote:Tjah, daar heb ik nu ook ff geen last van, omdat ik dat niet heb!Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind ik een stuk irritanter dan af en toe een bugje bij de HH
quote:Netjes, feli
quote:tags zijn niet goedOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden julliue van het login scherm btw?
[ [url=[IMG]http://i303.photobucket.com/albums/nn125/konaaa9/WOOOHOOOO.jpg]afbeelding[/url] ][/img]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, het nieuwe login-scherm van cataclysm![]()
http://www.mmo-champion.c(...)atics-Panel-Pictures
quote:2x postenOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van het login scherm btw?
quote:Dat ziet er niet verkeerd uit. Maarja alles beter dan die vervelende draak met dat klote gehijg en die koude ijsomgevingOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van het login scherm btw?
quote:Volgens mij geeft je mastery block en wat def betreft weet ik het eigenlijk niet precies heb er niet veel naar gekekenOp maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zit het trouwens met block rating voor tanks? Ik zie dat ik op mijn warrior standaard 20% block heb terwijl de stat op gear verwijderd lijkt... is er dan nu geen manier meer om dit aantal zelf te beinvloeden?
En hoe weet ik nu nu dat defense is verwijderd wanneer ik klaar ben om heroics te tanken? Moet ik naar een bepaald aantal HP kijken? Vindt het wel jammer dat dat soort stats zijn verdwenen...
quote:Ik heb er nu 3 van de 8.Op maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.
quote:Helm is toch het beste, MWUAHAHAHAHAHA.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
Helm, pet, mask en een vliegende bezemsteel in 1 pakketje, maar mount hoor maar
quote:103 runs voor gedaan, voor de linker. Maw 2 jaar dus, elke reset.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Sjiznit het volgende:
Bweheheh, linker helft van de Thunderfury bindings gewonnen (L). Morgen maar eens de quest chain starten.
quote:Heb wel eens dingen die een 33% dropchance hebben maar die na 15 runs nog niet zijn gedropt.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
103 runs voor gedaan, voor de linker. Maw 2 jaar dus, elke reset.
En dan zie je natuurlijk random retard DK's rondlopen met TF die beide bindings in 1 run hebben gehaald.
RNG in wow is echt zo lomp.
quote:wsl kun je het de dag zelf downloaden, en om middernacht (zoals vorige expansions) servers open.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:59 schreef Granaatappel het volgende:
Hoe laat gaan de servers eigenlijk open voor de digital downloaders van cataclysm?
Is dat bij ons gewoon 0.00 of 09.00 (nl. 0.00 PST voor amerika)?
quote:Ja maar dat vraag ik me dus af dan zou europa 9 uur eerder kunnen spelen dan de VS?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
wsl kun je het de dag zelf downloaden, en om middernacht (zoals vorige expansions) servers open.
quote:Koop een battlechest, 30 euro en je kunt knallen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef robertwilson het volgende:
Hoi mensen,
Even een kort vraagje: Als ik nu zou willen beginnen met World of Warcraft, hoe moet dat dan? Moet ik dan de standaard game nog ff kopen, of hoe zit dat?
Alvast bedankt.
robertwilson
quote:En geef mij op voor recruit-a-friend, dan krijg ik een gratis rocket-mountOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef robertwilson het volgende:
Hoi mensen,
Even een kort vraagje: Als ik nu zou willen beginnen met World of Warcraft, hoe moet dat dan? Moet ik dan de standaard game nog ff kopen, of hoe zit dat?
Alvast bedankt.
robertwilson
quote:die heb je pas nodig vanaf lvl 60, en dat duur wel een maandje (of twee) voordat je dat bent, afhankelijk van hoeveelheid tijd je besteedOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef robertwilson het volgende:
Ja, maar is het ook verplicht om al die delen te hebben? Of moet het anders schiet het niet op?
quote:Het is niet verplicht, maar dan kun je niet hoger komen dan lvl 60 en een hoop gebieden (Outland, Northrend; oftewel de 2 main gebieden van de voorgaande expansions) kun je niet naartoe dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef robertwilson het volgende:
Ja, maar is het ook verplicht om al die delen te hebben? Of moet het anders schiet het niet op?
quote:Nee je hebt alleen de classic nodig om het te kunnen spelen tot lvl 60Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef robertwilson het volgende:
quote:Ik las het in de chat, gefeliciteerdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:TAAATAAADADAAAAAAAAAAAAAAAA!
![]()
RAVENLORD! !
quote:Die 2 boeken zijn alleen nuttig om te lezen als je net begint met spelen jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo'n Battlechest kost je een euro of 30, daar zit de software in om voorlopig nog wel even zoet te zijn en 2 kecke boeken waar je ondertussen niets meer aan hebt
quote:Ik krijg minimaal 500 spam-mailtjes per dag... weet ik veel waar dat allemaal van is, en dat boeit me niet ookOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef GlenSpey het volgende:
Nounou, ik wist dat je emailadres soms gebruikt wordt als spamdump, maar 'Blizzard' maakt het wel heel erg:
[ afbeelding ]
Al mijn 'ongewenste email' uit de afgelopen week... 95% is van die blizzard scamzooi, krijgen jullie dat ook zoveel ?
quote:Nee, nooit eigenlijk. Gelukkig maar, als ik dat zo zie.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef GlenSpey het volgende:
Nounou, ik wist dat je emailadres soms gebruikt wordt als spamdump, maar 'Blizzard' maakt het wel heel erg:
[ afbeelding ]
Al mijn 'ongewenste email' uit de afgelopen week... 95% is van die blizzard scamzooi, krijgen jullie dat ook zoveel ?
quote:Die mailtjes die hij heeft zijn niet echt van Blizzard, maar van scammers.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Grrommit het volgende:
Ik krijg totaal geen mail van blizzard.. Weet ook niet hoe dat komt, af en toe wil ik best wat horen
quote:Dit is dus onzinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die mailtjes die hij heeft zijn niet echt van Blizzard, maar van scammers.
Komt waarschijnlijk omdat je je e-mail adres op een aantal wow-gerelateerde websites hebt ingevuld.
quote:Waarom staat er dan ook een mailtje van RTLXL tussen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dit is dus onzin
Ik gebruik een emailadres die ik speciaal heb aangemaakt voor WoW inlog. Gebruik 'm nergens anders. En toch.... Jawel... Mail
quote:Ik gebruik al 5jaar op allebij de accounts die ik heb 2x een email adres die alleen voor wow zijn en ik heb op die email adressen in die 5jaar 0 van dat soort bullshit mails gekregen, dit in tegenstelling tot het email adres dat ik op wow gerelateerde sites gebruik.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dit is dus onzin
Ik gebruik een emailadres die ik speciaal heb aangemaakt voor WoW inlog. Gebruik 'm nergens anders. En toch.... Jawel... Mail
quote:Ja, behalve dat ik dat niet heb gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
Ik gebruik al 5jaar op allebij de accounts die ik heb 2x een email adres die alleen voor wow zijn en ik heb op die email adressen in die 5jaar 0 van dat soort bullshit mails gekregen, dit in tegenstelling tot het email adres dat ik op wow gerelateerde sites gebruik.
Blizzard geeft je email adres echt niet weg , dat heb je dan toch echt ooit zelf gedaan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom staat er dan ook een mailtje van RTLXL tussen?
quote:Oooh, Gratz!
quote:Omdat dat plaatje niet van mij is?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:RTL, bol.com, relatieplanet, concertagenda, iphones winnen, foto's gespot en mijn account is geband; het is dagelijkse kost voor mijn (ongewenste) inboxOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom staat er dan ook een mailtje van RTLXL tussen?
quote:Aah, excuseer.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Omdat dat plaatje niet van mij is?
[..]
quote:Als ik een printscreen van mijn outlook express doe, staat mijn normale mail er ook tussen
quote:Om nog even terug te komen op het starten van een WoW account. Ik ben zelf ook aan het kijken om weer eens te beginnen (heb al jaren terug eens tot 70 gespeeld, maar account toen verkocht).Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo'n Battlechest kost je een euro of 30, daar zit de software in om voorlopig nog wel even zoet te zijn en 2 kecke boeken waar je ondertussen niets meer aan hebt
quote:Zou best kunnen dat er binnenkort zo'n starterspakket op de markt komt met alles er in al. Ik zou het eigenlijk wel een slimme zet van blizz vinden aangezien er nu een hoop uitbreidingen zijn, en mensen die het voor t eerst spelen natuurlijk wel de goede moeten hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Predacore het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op het starten van een WoW account. Ik ben zelf ook aan het kijken om weer eens te beginnen (heb al jaren terug eens tot 70 gespeeld, maar account toen verkocht).
Ik sta dus op het punt om te beginnen, maar is het niet verstandiger om nog even tot 7 december te wachten?
Zou Blizzard dan niet met een 'nieuwe' chest komen?
Om starters tegemoet te komen?
nu te betalen: E65,00 (15+15+35) voor de huidige uitbreidingen om dan pas Cataclysm te kunnen kopen :S
quote:zou fijn zijn als je die post nog zou kunnen vinden. en of die natuurlijk van een betrouwbare bron kwam of niet telt ook mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er iets over op de forums gelezen... shit, wat was het nou...
Er zou inderdaad een "makkelijke" nieuwe combo van de games komen voor mensen die ná de Cata-launch willen beginnen, volgens mij...
quote:Op de Armory doen ze aardige suggesties voor upgrades.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe trinket voor m'n Rogue, heb nu http://www.wowhead.com/item=50355 (die blijft) en http://www.wowhead.com/item=45286, waar ik graag vanaf wil. Maar ik ben al hitcapped, dus deze http://www.wowhead.com/item=47734 lijkt me onzinnig om te halen. Ik doe (nog) geen raids, dus ICC gear hoef je niet mee aan te komen
Ik zat te denken aan deze http://www.wowhead.com/item=50356, maar dat lijkt me meer een tanking trinket
quote:Godgloeiende, en ik maar boos worden iedere dag. Nog altijd heb ik het klote ding niet op m'n main
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op de Armory doen ze aardige suggesties voor upgrades.
quote:Klopt, zelfs als je als level 80 er zelf heenloopt en naar binnen gaat, kom je 'm niet tegen en je kunt 'm ook niet oproepen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef TheTh1ng het volgende:
Klopt het dat je de headless horseman niet eens tegenkomt in SM wanneer je nog maar rond lvl 30 bent?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:28 schreef ufopiloot het volgende:
Ga toch achievements verzamelen ofzo
quote:Wat zuigt er precies aan druids dan eigenlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef SharQueDo het volgende:
Achievements doe ik niet meer aan. Sinds Druids zuigen sinds de patch en m'n Rogue nu m'n main is, doe ik er geen moeite meer voor.
quote:Feral Tank haast geen AOE threat meer, Maul nerf en rotation zuigt gewoon (Pulverize, etc). Resto Druid is minder HoT-based (regrowth en lifebloom nerfs) en meer homogenized met andere classes. Minder PvP utility (geen poly immune meer in caster, geen additional armor, etc). Resto Druids zijn nu wel unkillable in PvP, maar dat komt omdat Resil boost + Resil stacken, en dat gaat dus anders worden in Cata. Nourish heeft nu dubbele cast time, etc. Het enige wat nu wel leuk is, is kitty in PvP. 3 dots die voor 4k/2-3 sec tikken terwijl je ze weg kite.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat zuigt er precies aan druids dan eigenlijk?
Feral is na de QQ whine, gebuffed tot debiele waarden.
Boomkins hebben nu nicknames zoals Critchickens, doomkins, moonfirespamiswin enz enz
en resto's: minste mana problemen van allemaal en absoluut niet te slopen in pvp.
Rogue's waren juist degenen die hard zijn getroffen (en dan voornamelijk combat)
quote:Moet je maar sneller tankenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er aan de hand met die kick function in party's? Ik heb nu al een paar keer gehad dat er dan staat dat die speler niet gekicked kan worden voor belachelijk lang; een halfuur ofzowat heb je aan een kick functie als je telkens zolang moet wachten eer het beschikbaar is? Tegen die tijd ben je allang de dungeon door...
Enlow lvl DK's
het enige wat die kneuzen doen in dungeons is death grippen... ZO irritant als je als warrior tank zo afhankelijk bent van je thunder claps... en ze doen het ook echt allemaal
quote:Scorpion uit FoS heroic?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe trinket voor m'n Rogue, heb nu http://www.wowhead.com/item=50355 (die blijft) en http://www.wowhead.com/item=45286, waar ik graag vanaf wil. Maar ik ben al hitcapped, dus deze http://www.wowhead.com/item=47734 lijkt me onzinnig om te halen. Ik doe (nog) geen raids, dus ICC gear hoef je niet mee aan te komen
Ik zat te denken aan deze http://www.wowhead.com/item=50356, maar dat lijkt me meer een tanking trinket
quote:Oeh dat ziet er leuk uitOp dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Scorpion uit FoS heroic?
http://www.wowhead.com/item=50198
quote:Ik mocht godverdomme niet eens mee rollen van m'n guildOp dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef ufopiloot het volgende:
Need Roll - 98 for [Mimiron's Head] by Trezorier
EN WINNEN? HO MAAR![]()
![]()
![]()
quote:Ook vandaag gedaan? ToevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik mocht godverdomme niet eens mee rollen van m'n guild. Ja trials mogen niet meerollen... Ik ben godverdomme al meer dan anderhalfjaar lid in totaal, maar omdat ik er een half jaartje tussenuit ben geweest mocht ik nu niet meerollen
. Triest beleid, maarja.. Hopen dat ze me snel promoten naar member weer.. Was wel ff leuk om weer Ulduar 25 te doen tho
quote:JaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ook vandaag gedaan? Toevallig
Ja de bosses zijn wel leuk, maar wat een hoerentrash in die instance
quote:Paar weken geleden nog de rusted proto drake gehaald. 29 fucking wipes op Yogg-Saron +1.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ook vandaag gedaan? Toevallig
quote:Yup, heel fijn. Als ze deathgrippen mogen ze de mob ook zelf tankenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef GlenSpey het volgende:
Enlow lvl DK's
het enige wat die kneuzen doen in dungeons is death grippen... ZO irritant als je als warrior tank zo afhankelijk bent van je thunder claps... en ze doen het ook echt allemaal
quote:Duidelijk nooit AQ40 gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
quote:Nog steeds haste.Op woensdag 27 oktober 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
iemand met restodruid ervaring?
En dan voornamelijk van na de patch aub
Ik heb er dus 1 en die begint inmiddels wat gegeared te raken, en nu heb ik een paar vraagjes.
Ik lees een heleboel verschillende dingen, qua gemming/enchanten/reforgen. De ene zegt dit, en de andere dat
een paar stats van mij:
24k mana, 1300 intellect(ongeveer), 960 spirit, 1.9k spellpower, 22% crit
Nu is mijn vraag: voor hoeveeel spirit moet ik gaan, of moet ik voor crit/haste gaan ?
Reforgen naar mastery? crit? haste ?
help?
quote:Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:Morgenavond, denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:True that, C'thun trash was echt
quote:Had her over 4.5 jaar geleden, like intendedOp woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:Nouja, niet verwijderd. Shen'drala en goblin rep via DM runs is niet meer mogelijk. Dus als je die nu al gedaan hebt zou het in principe nog mogelijk moeten zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Blistering het volgende:
Ben trouwens wel echt heel blij dat Insane zo goed als zeker verwijderd wordt in Cataclysm. Een teken van waardering voor de echte Insane mensen
quote:Hij is niet meer haalbaar dan dus onobtainable. De FoS blijft maar ze replacen 'm met een ander ''Insane'' iets. En mja, veel stelde het niet voor, maandje farmen en je hebt de titel. Maar toch fijn om iets te hebben wat niet meer haalbaar is dan.Op woensdag 27 oktober 2010 10:43 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nouja, niet verwijderd. Shen'drala en goblin rep via DM runs is niet meer mogelijk. Dus als je die nu al gedaan hebt zou het in principe nog mogelijk moeten zijn.
DMF blijft natuurlijk bestaan (nieuwe trinkets), rest is ook mogelijk om nog te farmen.
Ze hebben verder ook1,5 maand van te voren gewaarschuwd.. dus het is zeker nog mogelijk als je er ff hard tegenaan gaat. Had 'm zelf ook binnen een maand, behalve DMF - dat duurde 3 maanden ongeveer.
quote:http://eu.wowarmory.com/c(...)tered+Hand&cn=ThjaziOp woensdag 27 oktober 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
iemand met restodruid ervaring?
En dan voornamelijk van na de patch aub
Ik heb er dus 1 en die begint inmiddels wat gegeared te raken, en nu heb ik een paar vraagjes.
Ik lees een heleboel verschillende dingen, qua gemming/enchanten/reforgen. De ene zegt dit, en de andere dat
een paar stats van mij:
24k mana, 1300 intellect(ongeveer), 960 spirit, 1.9k spellpower, 22% crit
Nu is mijn vraag: voor hoeveeel spirit moet ik gaan, of moet ik voor crit/haste gaan ?
Reforgen naar mastery? crit? haste ?
help?
quote:niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/c(...)tered+Hand&cn=Thjazi
hier is mijn druidik heb alles gereforged naar haste, en ik kan lekker healen. regrowth mana cost is super hoog.
Ik gebruik daarom liever life bloom, nourish, Rejuvenation, in combinatie met Swiftmend en Nature's Swiftness, pas als de raid in moeilijkheid komt, pak ik me ToL erbij maar dat is echt een mana burner.
quote:Nourish is dan mischien traag maar als je dat soort heals niet op lvl 85 gebruikt ga je volgens mij heel snel oom(is het geval op priest/sham met flash heal/healing surge en daar gebruik je heal/healing waveOp woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef jagga het volgende:
[..]
niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.
Ik heal iets anders dan jou (nu doe ik nog niet raiden met deze toon dus dat kan het verschil zijn)
Ik roll mijn lifeblooms continue op de tank. Altijd 3 stacks die ik refresh met een nieuwe lifebloom als er nog 1 seconde te gaan is.
Redenatie daarachter is, malfurions gift (zoveel % kans op omen of clarity op lifebloom cast/tick = toch een free cast=/=regrowth) en dan heb ik altijd en eeuwig replenishment up. Tevens de talents dat rejuv en lifebloom ticks je zoveel mana teruggeven elke 6(?) seconden, vind ik dit nogal mandatory.
en regrowth gebruik ik eigenlijk best veel. Een tank loopt bij mij nooit zonder LBx3 + rejuv, en krijgt hij ineens spikey damage gooi ik snel een regrowth erbij + eventueel een wild growth.
Heb het getest op mezelf. Met mijn gear op het moment, met het continue ophouden van lifebloom (dus ook continue die mana terug van ticks om 6 seconden + replenishment) duurt het bijna 3 minuten voordat ik compleet oom ben.
een verschillende stijl van healen. Nourish is mij te traag. en het niet echt waard. een 2.33 sec cast voor 5k non crit heal is niet tof. Specced in regrowth = 60% extra chance to crit met een 1.33 sec cast vind ik fijner.
En regrowth crits doen living seed = 30% van de crit als een gratis heal.
Maar als je zo zou gaan redeneren kun je wel op 5 verschillende manieren healen met een druid volgens mij
quote:ja ok maar voor nu is nourish mij te traag. Wel goedkoop, dat welOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nourish is dan mischien traag maar als je dat soort heals niet op lvl 85 gebruikt ga je volgens mij heel snel oom(is het geval op priest/sham met flash heal/healing surge en daar gebruik je heal/healing wave
quote:het is hinderlijk maar het went wel op mijn shaman(op de beta) gebruik ik wel healing wave omdat ik anders zo snel oom ben dat ik bij elke pull moet drinken of in mana nood kom. Alleen als jet echt nodig is dan gebruik ik healing surge.Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar voor nu is nourish mij te traag. Wel goedkoop, dat wel
quote:Serieus? Ik kan op mijn Resto Shammy nu nog doen wat ik wil maar onder de 75% kom ik nauwelijksOp woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is hinderlijk maar het went wel op mijn shaman(op de beta) gebruik ik wel healing wave omdat ik anders zo snel oom ben dat ik bij elke pull moet drinken of in mana nood kom. Alleen als jet echt nodig is dan gebruik ik healing surge.
quote:Waarom zou Loremaster niet meer kunnen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
Ik denk zelf dat het eerder veranderd, niet dt het simpelweg verdwijnt.
quote:Zoek een gezellige guild die niet zo moeilijk doet, wandel een paar keer mee bij raids, score de achieves die je wil hebben, als je niet tevreden bent zoek je met je behaalde achieves een nieuwe guild die meer progress doet.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Mister_T het volgende:
Wat een gekloot met die achievements. Ben ruim 6 maanden away geweest op me mage.
Had weer zin om met me mage te spelen, had gare gear en geen achievements om raids te doen.
Heb inmiddels mijn gearscore op 5,1k gekregen zonder ook maar een raid te doen. Probeer nu pugs te vinden maar mag nergens mee omdat ik de achievements niet heb, en dat terwijl ik op mijn oude main een lagere gearscore heb maar wel alle achievements (afgezien van ICC)
Met een gearscore van 5,1k mag ik geen eens mee naar Naxx 10
quote:Jammer genoeg kan je heel snel oom gaanOp woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan op mijn Resto Shammy nu nog doen wat ik wil maar onder de 75% kom ik nauwelijksAlleen als ik Healing Surge BLIJF spammen voor heul lang kom ik in mananood
quote:Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
quote:Volgens mij heeft een blauwe op de WoW forums gewoon gepost dat alle Kalimdor/Eastern Kingdoms dezelfde "achievement per gebied" dinges krijgen als Outland en Northrend en dat de Loremaster nog steeds te halen is door alle achieves te bemachtigen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.
quote:In de beta is Loremaster of Cataclysm toegevoegd dus ik neem aan dat het gewoon blijftOp woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.
quote:Juh, maar het gaat wat mij betreft niet alleen om Loremaster. Er zijn zo veel achieves waarover twijfels bestaan. En sowieso, Blizz heeft zelfs eerst nog een blue post geplaatst waarin duidelijk vermeld stond dat the Insane in Cata nog steeds te halen was. En nu komen ze er weer op terug.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een blauwe op de WoW forums gewoon gepost dat alle Kalimdor/Eastern Kingdoms dezelfde "achievement per gebied" dinges krijgen als Outland en Northrend en dat de Loremaster nog steeds te halen is door alle achieves te bemachtigen.
quote:Hoezo de game om zeep helpt? Titels als Undying, Immortal, Herald of the Titans etc. mogen ze er van mij wel uitflikkeren. Net zoals dat ze met die Naxx protodrakes hebben gedaan omdat het gewoon te makkelijk werd. Daarom gaan ook alle mounts naar een lage droprate zodat je ze niet kan farmen met 100% drop. Ik vind het meer dan logisch. Ik vind het al suf dat ze de Ulduar/ICC drakes zo laten voor wat het is in Cataclysm.wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
quote:Ik dacht dat ze de Ulduar en ICC drakes ook verwijderen in Cata. Mensen hebben er nu allemaal haast mee.Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef ufopiloot het volgende:
Nourish en Healing Wave kan je gewoon van je bar afgooien en niet voor speccen. Ja, op 85 zul je het misschien nodig hebben, maar nu nog echt niet.
Hoezo de game om zeep helpt? Titels als Undying, Immortal, Herald of the Titans etc. mogen ze er van mij wel uitflikkeren. Net zoals dat ze met die Naxx protodrakes hebben gedaan omdat het gewoon te makkelijk werd. Daarom gaan ook alle mounts naar een lage droprate zodat je ze niet kan farmen met 100% drop. Ik vind het meer dan logisch. Ik vind het al suf dat ze de Ulduar/ICC drakes zo laten voor wat het is in Cataclysm.
quote:Nee pas nog een blue post van gezien icc en uld gaan ze nog niet verwijderen en als ze dat wel doen dan geven ze het duidelijk van te voren aan zoals met ZGOp woensdag 27 oktober 2010 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de Ulduar en ICC drakes ook verwijderen in Cata. Mensen hebben er nu allemaal haast mee.
quote:Dan heal je niet iemand. Dan krijg je evangelism. En dat kun je omzetten naar een buff die +% healing geeft.Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Fipotje het volgende:
Ow my disc priest (low lvl ~40 ) is echt te grappig, Beetje shield op iemand gooien en klaar. Heb die smite talent nog niet dat als je die gebruikt je dan iemand healed misschien toch maar wel oppikken.
quote:je hebt dus altijd geluk?Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een keer geluk. Normaal heb ik totaal geen geluk met niks
quote:aa oke thanks, ik zal er eens wat dieper induiken, ik ga toch shadow mainspec, die disc/holy is alleen ff voor te levellen via random dungeonOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dan heal je niet iemand. Dan krijg je evangelism. En dat kun je omzetten naar een buff die +% healing geeft.
Je hebt light (holy/smite) evangelism, en dark (shadow/mindflay). Stacked beide (5), holy increased healing, shadow damage.
Disc priests zullen in Cataclys nog steeds als dmg prevention dienen en ondertussen damage dealen.
quote:Kan je met RAF ook niet iemand in een paar klikjes naar de 60 helpen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
gisteren heb ik hier al een berichtje geplaatst over het beginnen van een WoW account.
Het komt erop neer dat ik nu de huidige battlechest ga kopen en dan op level 68 verder kijk wat ik doe.
Maarrr....
nu het volgende punt.
wie wilt mijn recruit-a-friend buddy zijn![]()
Ik heb 1 iemand op WoW die ik ken, die zit op Earthen Ring. Dus die realm heeft wel mijn voorkeur.
Maar ik bied dus eigenlijk een rocketmount aan voor wie hem wilt, en als je echt een angel bent zou je mij kunnen helpen met de 300%xp bonus![]()
(ik ben geen totale n00b, heb wel jaren geleden een char gehad op 70. heb alleen toen mijn account verkocht)
quote:Ik! Ik!Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
gisteren heb ik hier al een berichtje geplaatst over het beginnen van een WoW account.
Het komt erop neer dat ik nu de huidige battlechest ga kopen en dan op level 68 verder kijk wat ik doe.
Maarrr....
nu het volgende punt.
Ik heb 1 iemand op WoW die ik ken, die zit op Earthen Ring. Dus die realm heeft wel mijn voorkeur.
Maar ik bied dus eigenlijk een rocketmount aan voor wie hem wilt, en als je echt een angel bent zou je mij kunnen helpen met de 300%xp bonus![]()
(ik ben geen totale n00b, heb wel jaren geleden een char gehad op 70. heb alleen toen mijn account verkocht)
quote:Ik had gewoon gelukOp woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL na 5 dagen ik heb er als druid toch wat langer over gedaan.
Oh wacht ik moet natuurlijk QQ'en omdat nu iedereen die mount kan krijgen zonder dat er een druid bij is.
quote:Na 5 dagen mag je eigenlijk het niet eindelijk noemenOp woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef Skillstorm het volgende:
EINDELIJK! RAVEN LORD!![]()
[ afbeelding ]
Had 5 dagen geleden gehoord dat je hem zonder druid kon farmen sinds de patch. Ik farm dus 5 dagen elke dag. En vandaag kreeg ik hem
quote:Ja oke, wel irritant waren die gaurds, hitten echt teringhard. gelukkig zijn er maar 4 van in de hele instanceOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Na 5 dagen mag je eigenlijk het niet eindelijk noemenMaar gz!
quote:Het is compensatie omdat ik op 4 chars nog geen 1 HH mount hebOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk? Man ik ben al zo'n 80 resets bezig.
quote:ik heb express spirit gedaan, anders is me mp5 zo kutOp woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef jagga het volgende:
[..]
niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.
Ik heal iets anders dan jou (nu doe ik nog niet raiden met deze toon dus dat kan het verschil zijn)
Ik roll mijn lifeblooms continue op de tank. Altijd 3 stacks die ik refresh met een nieuwe lifebloom als er nog 1 seconde te gaan is.
Redenatie daarachter is, malfurions gift (zoveel % kans op omen of clarity op lifebloom cast/tick = toch een free cast=/=regrowth) en dan heb ik altijd en eeuwig replenishment up. Tevens de talents dat rejuv en lifebloom ticks je zoveel mana teruggeven elke 6(?) seconden, vind ik dit nogal mandatory.
en regrowth gebruik ik eigenlijk best veel. Een tank loopt bij mij nooit zonder LBx3 + rejuv, en krijgt hij ineens spikey damage gooi ik snel een regrowth erbij + eventueel een wild growth.
Heb het getest op mezelf. Met mijn gear op het moment, met het continue ophouden van lifebloom (dus ook continue die mana terug van ticks om 6 seconden + replenishment) duurt het bijna 3 minuten voordat ik compleet oom ben.
een verschillende stijl van healen. Nourish is mij te traag. en het niet echt waard. een 2.33 sec cast voor 5k non crit heal is niet tof. Specced in regrowth = 60% extra chance to crit met een 1.33 sec cast vind ik fijner.
En regrowth crits doen living seed = 30% van de crit als een gratis heal.
Maar als je zo zou gaan redeneren kun je wel op 5 verschillende manieren healen met een druid volgens mij
quote:Had ik gisteren ook: Helm, Squasling en volgens mij ook nog een broom.Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's het heerlijke van die random shitIk ben tot gisteren als een mongeaul bezig geweest aan die Hallowed Helm te komen waar mijn guildmaatje op dag één zowel de Sinister Squashling als de Helm uit een treat bag trok
quote:Ik wil je best op Earthen Ring naar lvl 60 helpen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
Maarrr....
nu het volgende punt.
quote:Hoe werkt dat ook al weer?Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil je best op Earthen Ring naar lvl 60 helpen hoor
quote:Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe werkt dat ook al weer?Als je met RAF gelinked bent aan een char hoger dan 60 kan diegene je zoveel levels geven ofzo, toch?
quote:Tof! Isabeau, je bent een topper.Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.
quote:Dat kan maar 1 kant op toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.
quote:Helaas kan het maar 1 kant op jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan maar 1 kant op toch?
Ik zit nog zo'n 200 quests verwijderd van de Loremaster achievements op zowel Kalimdor als Eastern Kingdoms. Nog 400 questsGisteren me rotgezocht naar de schatkaart in Westfall, ben wel 2x het strand op en neer geweest om de Murlocs te killen
quote:Ik heb na het halen van Loremaster nog wel 30 quests gedaan in Kalimdor en Eastern Kingdoms stikt ook nog van de questsOp woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef Metonae het volgende:
Heb laatst ook Loremaster gehaald. Dan hoor je echt meerdere mensen zeiken over dat het een onmogelijke taak is en dat je nooit quests kan vinden. Ik heb echt geen problemen gehad met het vinden ervan. Stikt nu nog van de quests als ik mn low level quest tracker aanzet en over Azeroth vlieg (fp).
quote:Ik ga in elk geval alle startgebieden nog langs, heb sowieso nog een hoop quests in een van de Plaguelands, en ik gebruik Everquest en de Loremaster addonOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas kan het maar 1 kant op ja
En nog zo'n 200 quests...dat is zelfs meer dan je denktJe vliegt je namelijk een ongeluk van hot naar her in Azeroth.
quote:Mages zijn overpowered jaOp woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef SharQueDo het volgende:
Boring. Alles wordt door iedereen ge-oneshot (behalve protdins, die worden ge-2shot) in PvP. Melee kan 24/7 gekite worden door elke ranged dan ook en PvE is er nog slechter aan toe dan voor de patch, met die nieuwe raid lock shit die voor geen meter werkt en elke casual fag die een mage 4k gs speelt outdpst nu met random clicks (clicks, geen button presses) 264/277 melee op elk willekeurig gevecht. Ik wist dat de patch kut was, maar zo kut... Casterclysm qq
quote:Natuurlijk red je hetOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga in elk geval alle startgebieden nog langs, heb sowieso nog een hoop quests in een van de Plaguelands, en ik gebruik Everquest en de Loremaster addonHoop dat ik het red!
quote:Probleem is een beetje dat het questen saai begint te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk red je hetIk heb helemaal niks gebruikt en het is ook gelukt. En nadat ik het haalde heb ik dus nog heel veel meer quests gedaan
quote:Wees blijOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
kut ben echt tweede geworden op een roll voor [Reins of the Grand Black War Mammoth]
quote:Moet te doen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de AQ quest chain, ben benieuwd of ik em nog voor Cata af krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moet te doen zijn.Ah, dat moet wel te doen zijn. Alleen mijn guild even porren dat we BWL gaan doen. Moet nu voor de 2e quest een baasje daar doodmaken. Dan kan ik als het goed is quests doen buiten instances en dan verder met die 3 shards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
quote:Ziek eigenlijk zo snel, en wij zijn blij dat we niet 2 uur over de LK doen op 25m normalOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
Nieuw record, 12/12 heroic gecleared in precies 2 uur. Toch netjes25 man uiteraard.
quote:Geef mij eens een boostOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
Nieuw record, 12/12 heroic gecleared in precies 2 uur. Toch netjes25 man uiteraard.
quote:Hij is nog niet eens uit de grond gekomen dat is pas met cataOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk zo snel, en wij zijn blij dat we niet 2 uur over de LK doen op 25m normalToch wel vet. Zou ook wel die titel willen hebben van LK HC.
Edit: Heeft iemand Deathwing al gezien ingame?
quote:Hmm, dacht dat hij met deze patch al zou rondvliegen. Maar is idd logischer als dat na Cata isOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens uit de grond gekomen dat is pas met cata
quote:En gelijk ook Halion HC erbij. Oftewel, klaar met raiden voor deze weekOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
quote:Die constante aardschokken zijn wel een teken dat hij op het punt staat 'uit te barsten' zeg maar.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat hij met deze patch al zou rondvliegen. Maar is idd logischer als dat na Cata is
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die constante aardschokken zijn wel een teken dat hij op het punt staat 'uit te barsten' zeg maar.
quote:FabeltjesOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
In trade werd gezegd dat het een Feats of Strenght is als je Deathwing tegenkomt én als je door 'm gedood wordt![]()
quote:dit...Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fabeltjes![]()
Toen ik voor het eerst in Outland kwam zij een vriend dat het traditie was om even dat baasje 'aan te tikken' die vlak na het dark portal staat. Dat baasje oneshotte mij uiteraard. En een lol dat die kerel had he
quote:Blue postOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fabeltjes![]()
Toen ik voor het eerst in Outland kwam zij een vriend dat het traditie was om even dat baasje 'aan te tikken' die vlak na het dark portal staat. Dat baasje oneshotte mij uiteraard. En een lol dat die kerel had he
quote:Originally Posted by Zarhym (Source)
One of Azeroth’s oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won’t be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.
Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.
When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.
quote:dan zal je willekeurig moeten rondrijden en hopen dat hij daar komt op het moment dat je daar bent.Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Dus een rare FoS als je geraakt wordt door zijn vlammen? Haha! Nou, daar doe ik het wel voor! Is alleen ff afwachten waar en wanneer die opduikt!
quote:in het filmpje van mmo-champ schreeuwde Deathwing dat hij een bepaald gebied ging vernietigen oid. ik weet niet of dat 'wereldwijd' is of alleen in dat gebied.Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit in een guild die niet zo heel groot isMaar goed, heb genoeg connecties met mensen die in andere guilds zitten, dus zal wel lukken uiteindelijk
quote:Het hele PVP systeem (joinen en leaven) lijkt een beetje naar de klote.Op donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Metonae het volgende:
What the...
Zonet wou ik even een random battleground doen he, maar in /2 zeiden ze na een tijdje dat de queue's gruwelijk lang zijn. Dus ik dacht 'Log mn ally even om te kijken of er elementium ingot op AH staan'. En net op het moment dat ik uitlog zie ik nog snel de battleground popup voorbij komen. Kom ik terug op mijn character waarmee ik naar battleground wou, heb ik ineens de deserter debuff =/ Sinds wanneer krijg je die als je niet eens de battleground accepteerd? Dacht dat je die debuff alleen kreeg als je echt IN een battleground weggaat.
quote:Hey, ik heb er zelf lol van!Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Predacore het volgende:
Even een shoutout naar Isabeau.
+1 respect voor Isabeau voor het aannemen van mij als haar recruit.
Van de vele sollicitanten ben ik het uiteindelijk geworden, yes!
'here we come!'
quote:Succes met de Elementium Ingots. Begin maar alvast op ah te kijken wat ze kosten; je moet er 10 hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de AQ quest chain, ben benieuwd of ik em nog voor Cata af krijg.
quote:Juh, zag ze voor 1250g gaan. Heb er wel al een in mijn bank, maar die wilde ik eigenlijk voor de Thunderfury quest gebruiken waar ik er ook 10 voor nodig heb. Dat wordt de komende tijd op mijn 3 80's lekker BWL en MC runs regelen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met de Elementium Ingots. Begin maar alvast op ah te kijken wat ze kosten; je moet er 10 hebben.
quote:Ja, maar aamgezien de droprate nogal verschilt per run, moet je wel even opletten. Mochten ze op het ah onder de 1k zijn dan zou ik ze gewoon kopen als je echt die questlijn af wilt krijgen. Kan je later zelf de overgebleven ingots in de laatste week voor Cata voor 2k op het AH zettenOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Sjiznit het volgende:
Juh, zag ze voor 1250g gaan. Heb er wel al een in mijn bank, maar die wilde ik eigenlijk voor de Thunderfury quest gebruiken waar ik er ook 10 voor nodig heb. Dat wordt de komende tijd op mijn 3 80's lekker BWL en MC runs regelen.
quote:Enig probleem is dat ik nog steeds geen echte grote hoeveelheid goud op de bank heb. Sinds ik begonnen ben een aantal maanden geleden heb ik steeds veel gehad om geld aan uit te geven. Krap zit ik niet, maar om nou te zeggen dat ik nu 10k op kan hoesten is een ander verhaal (zag dat ik al meer dan 100k goud heb verdient in totaal op mijn 3 chars, maar dat is dus allemaal al uitgegeven aan mounts enzo).Op donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar aamgezien de droprate nogal verschilt per run, moet je wel even opletten. Mochten ze op het ah onder de 1k zijn dan zou ik ze gewoon kopen als je echt die questlijn af wilt krijgen. Kan je later zelf de overgebleven ingots in de laatste week voor Cata voor 2k op het AH zetten
quote:Bij mij op de server (Argent Dawn) gaan ze 500-700g per stuk en ik weiger zoveel te betalenOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, zag ze voor 1250g gaan. Heb er wel al een in mijn bank, maar die wilde ik eigenlijk voor de Thunderfury quest gebruiken waar ik er ook 10 voor nodig heb. Dat wordt de komende tijd op mijn 3 80's lekker BWL en MC runs regelen.
quote:Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaardOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Enig probleem is dat ik nog steeds geen echte grote hoeveelheid goud op de bank heb. Sinds ik begonnen ben een aantal maanden geleden heb ik steeds veel gehad om geld aan uit te geven. Krap zit ik niet, maar om nou te zeggen dat ik nu 10k op kan hoesten is een ander verhaal (zag dat ik al meer dan 100k goud heb verdient in totaal op mijn 3 chars, maar dat is dus allemaal al uitgegeven aan mounts enzo).
quote:Ach, heb eind september in 1 dag tijd genoeg geld geregeld om 25 Primordial Saronite's te kopen voor mijn Shadows Edge toen. Is allemaal niet zo moeilijk om geld te verdienen. Ik heb er alleen vaak geen zin in.Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaarden het enige wat ik eigelijk doe is raw epic gems kopen en cutten tot brilliant cardinal ruby's en solid majestic zircons. Ow en heel afentoe doe ik een SV farm run
quote:SV?Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaarden het enige wat ik eigelijk doe is raw epic gems kopen en cutten tot brilliant cardinal ruby's en solid majestic zircons. En verkopen dat die krengen joh
als warme broodjes. Allemaal voor tussen de 120 en 190g per stuk. Ow en heel afentoe loop ik ook nog een SV farm run
quote:http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsOp donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef Athlon64x het volgende:
Trage kut servers van Blizzard iemand een linkje met torrent voor de huidige patch of nzb bestandje is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |