quote:Dan heal je niet iemand. Dan krijg je evangelism. En dat kun je omzetten naar een buff die +% healing geeft.Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Fipotje het volgende:
Ow my disc priest (low lvl ~40 ) is echt te grappig, Beetje shield op iemand gooien en klaar. Heb die smite talent nog niet dat als je die gebruikt je dan iemand healed misschien toch maar wel oppikken.
quote:je hebt dus altijd geluk?Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een keer geluk. Normaal heb ik totaal geen geluk met niks
quote:aa oke thanks, ik zal er eens wat dieper induiken, ik ga toch shadow mainspec, die disc/holy is alleen ff voor te levellen via random dungeonOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dan heal je niet iemand. Dan krijg je evangelism. En dat kun je omzetten naar een buff die +% healing geeft.
Je hebt light (holy/smite) evangelism, en dark (shadow/mindflay). Stacked beide (5), holy increased healing, shadow damage.
Disc priests zullen in Cataclys nog steeds als dmg prevention dienen en ondertussen damage dealen.
quote:Kan je met RAF ook niet iemand in een paar klikjes naar de 60 helpen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
gisteren heb ik hier al een berichtje geplaatst over het beginnen van een WoW account.
Het komt erop neer dat ik nu de huidige battlechest ga kopen en dan op level 68 verder kijk wat ik doe.
Maarrr....
nu het volgende punt.
wie wilt mijn recruit-a-friend buddy zijn![]()
Ik heb 1 iemand op WoW die ik ken, die zit op Earthen Ring. Dus die realm heeft wel mijn voorkeur.
Maar ik bied dus eigenlijk een rocketmount aan voor wie hem wilt, en als je echt een angel bent zou je mij kunnen helpen met de 300%xp bonus![]()
(ik ben geen totale n00b, heb wel jaren geleden een char gehad op 70. heb alleen toen mijn account verkocht)
quote:Ik! Ik!Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
gisteren heb ik hier al een berichtje geplaatst over het beginnen van een WoW account.
Het komt erop neer dat ik nu de huidige battlechest ga kopen en dan op level 68 verder kijk wat ik doe.
Maarrr....
nu het volgende punt.
Ik heb 1 iemand op WoW die ik ken, die zit op Earthen Ring. Dus die realm heeft wel mijn voorkeur.
Maar ik bied dus eigenlijk een rocketmount aan voor wie hem wilt, en als je echt een angel bent zou je mij kunnen helpen met de 300%xp bonus![]()
(ik ben geen totale n00b, heb wel jaren geleden een char gehad op 70. heb alleen toen mijn account verkocht)
quote:Ik had gewoon gelukOp woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL na 5 dagen ik heb er als druid toch wat langer over gedaan.
Oh wacht ik moet natuurlijk QQ'en omdat nu iedereen die mount kan krijgen zonder dat er een druid bij is.
quote:Na 5 dagen mag je eigenlijk het niet eindelijk noemenOp woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef Skillstorm het volgende:
EINDELIJK! RAVEN LORD!![]()
[ afbeelding ]
Had 5 dagen geleden gehoord dat je hem zonder druid kon farmen sinds de patch. Ik farm dus 5 dagen elke dag. En vandaag kreeg ik hem
quote:Ja oke, wel irritant waren die gaurds, hitten echt teringhard. gelukkig zijn er maar 4 van in de hele instanceOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Na 5 dagen mag je eigenlijk het niet eindelijk noemenMaar gz!
quote:Het is compensatie omdat ik op 4 chars nog geen 1 HH mount hebOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk? Man ik ben al zo'n 80 resets bezig.
quote:ik heb express spirit gedaan, anders is me mp5 zo kutOp woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef jagga het volgende:
[..]
niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.
Ik heal iets anders dan jou (nu doe ik nog niet raiden met deze toon dus dat kan het verschil zijn)
Ik roll mijn lifeblooms continue op de tank. Altijd 3 stacks die ik refresh met een nieuwe lifebloom als er nog 1 seconde te gaan is.
Redenatie daarachter is, malfurions gift (zoveel % kans op omen of clarity op lifebloom cast/tick = toch een free cast=/=regrowth) en dan heb ik altijd en eeuwig replenishment up. Tevens de talents dat rejuv en lifebloom ticks je zoveel mana teruggeven elke 6(?) seconden, vind ik dit nogal mandatory.
en regrowth gebruik ik eigenlijk best veel. Een tank loopt bij mij nooit zonder LBx3 + rejuv, en krijgt hij ineens spikey damage gooi ik snel een regrowth erbij + eventueel een wild growth.
Heb het getest op mezelf. Met mijn gear op het moment, met het continue ophouden van lifebloom (dus ook continue die mana terug van ticks om 6 seconden + replenishment) duurt het bijna 3 minuten voordat ik compleet oom ben.
een verschillende stijl van healen. Nourish is mij te traag. en het niet echt waard. een 2.33 sec cast voor 5k non crit heal is niet tof. Specced in regrowth = 60% extra chance to crit met een 1.33 sec cast vind ik fijner.
En regrowth crits doen living seed = 30% van de crit als een gratis heal.
Maar als je zo zou gaan redeneren kun je wel op 5 verschillende manieren healen met een druid volgens mij
quote:Had ik gisteren ook: Helm, Squasling en volgens mij ook nog een broom.Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's het heerlijke van die random shitIk ben tot gisteren als een mongeaul bezig geweest aan die Hallowed Helm te komen waar mijn guildmaatje op dag één zowel de Sinister Squashling als de Helm uit een treat bag trok
quote:Ik wil je best op Earthen Ring naar lvl 60 helpen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Predacore het volgende:
Maarrr....
nu het volgende punt.
quote:Hoe werkt dat ook al weer?Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil je best op Earthen Ring naar lvl 60 helpen hoor
quote:Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe werkt dat ook al weer?Als je met RAF gelinked bent aan een char hoger dan 60 kan diegene je zoveel levels geven ofzo, toch?
quote:Tof! Isabeau, je bent een topper.Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.
quote:Dat kan maar 1 kant op toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je samen levelt krijg je 3x zoveel xp als normaal. En je kan idd ook iemand levels 'schenken' ja.
quote:Helaas kan het maar 1 kant op jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan maar 1 kant op toch?
Ik zit nog zo'n 200 quests verwijderd van de Loremaster achievements op zowel Kalimdor als Eastern Kingdoms. Nog 400 questsGisteren me rotgezocht naar de schatkaart in Westfall, ben wel 2x het strand op en neer geweest om de Murlocs te killen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |