quote:Hij is niet meer haalbaar dan dus onobtainable. De FoS blijft maar ze replacen 'm met een ander ''Insane'' iets. En mja, veel stelde het niet voor, maandje farmen en je hebt de titel. Maar toch fijn om iets te hebben wat niet meer haalbaar is dan.Op woensdag 27 oktober 2010 10:43 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nouja, niet verwijderd. Shen'drala en goblin rep via DM runs is niet meer mogelijk. Dus als je die nu al gedaan hebt zou het in principe nog mogelijk moeten zijn.
DMF blijft natuurlijk bestaan (nieuwe trinkets), rest is ook mogelijk om nog te farmen.
Ze hebben verder ook1,5 maand van te voren gewaarschuwd.. dus het is zeker nog mogelijk als je er ff hard tegenaan gaat. Had 'm zelf ook binnen een maand, behalve DMF - dat duurde 3 maanden ongeveer.
quote:http://eu.wowarmory.com/c(...)tered+Hand&cn=ThjaziOp woensdag 27 oktober 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
iemand met restodruid ervaring?
En dan voornamelijk van na de patch aub
Ik heb er dus 1 en die begint inmiddels wat gegeared te raken, en nu heb ik een paar vraagjes.
Ik lees een heleboel verschillende dingen, qua gemming/enchanten/reforgen. De ene zegt dit, en de andere dat
een paar stats van mij:
24k mana, 1300 intellect(ongeveer), 960 spirit, 1.9k spellpower, 22% crit
Nu is mijn vraag: voor hoeveeel spirit moet ik gaan, of moet ik voor crit/haste gaan ?
Reforgen naar mastery? crit? haste ?
help?
quote:niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/c(...)tered+Hand&cn=Thjazi
hier is mijn druidik heb alles gereforged naar haste, en ik kan lekker healen. regrowth mana cost is super hoog.
Ik gebruik daarom liever life bloom, nourish, Rejuvenation, in combinatie met Swiftmend en Nature's Swiftness, pas als de raid in moeilijkheid komt, pak ik me ToL erbij maar dat is echt een mana burner.
quote:Nourish is dan mischien traag maar als je dat soort heals niet op lvl 85 gebruikt ga je volgens mij heel snel oom(is het geval op priest/sham met flash heal/healing surge en daar gebruik je heal/healing waveOp woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef jagga het volgende:
[..]
niet om te zeuren maar ik vind je gemming nogal vreemd. die socketbonussen waar jij voor gaat lijken het mij niet waard, en zou denk ik juist haste gemmen als haste datgene is wat je nodig hebt. maargoed.
Ik heal iets anders dan jou (nu doe ik nog niet raiden met deze toon dus dat kan het verschil zijn)
Ik roll mijn lifeblooms continue op de tank. Altijd 3 stacks die ik refresh met een nieuwe lifebloom als er nog 1 seconde te gaan is.
Redenatie daarachter is, malfurions gift (zoveel % kans op omen of clarity op lifebloom cast/tick = toch een free cast=/=regrowth) en dan heb ik altijd en eeuwig replenishment up. Tevens de talents dat rejuv en lifebloom ticks je zoveel mana teruggeven elke 6(?) seconden, vind ik dit nogal mandatory.
en regrowth gebruik ik eigenlijk best veel. Een tank loopt bij mij nooit zonder LBx3 + rejuv, en krijgt hij ineens spikey damage gooi ik snel een regrowth erbij + eventueel een wild growth.
Heb het getest op mezelf. Met mijn gear op het moment, met het continue ophouden van lifebloom (dus ook continue die mana terug van ticks om 6 seconden + replenishment) duurt het bijna 3 minuten voordat ik compleet oom ben.
een verschillende stijl van healen. Nourish is mij te traag. en het niet echt waard. een 2.33 sec cast voor 5k non crit heal is niet tof. Specced in regrowth = 60% extra chance to crit met een 1.33 sec cast vind ik fijner.
En regrowth crits doen living seed = 30% van de crit als een gratis heal.
Maar als je zo zou gaan redeneren kun je wel op 5 verschillende manieren healen met een druid volgens mij
quote:ja ok maar voor nu is nourish mij te traag. Wel goedkoop, dat welOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nourish is dan mischien traag maar als je dat soort heals niet op lvl 85 gebruikt ga je volgens mij heel snel oom(is het geval op priest/sham met flash heal/healing surge en daar gebruik je heal/healing wave
quote:het is hinderlijk maar het went wel op mijn shaman(op de beta) gebruik ik wel healing wave omdat ik anders zo snel oom ben dat ik bij elke pull moet drinken of in mana nood kom. Alleen als jet echt nodig is dan gebruik ik healing surge.Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar voor nu is nourish mij te traag. Wel goedkoop, dat wel
quote:Serieus? Ik kan op mijn Resto Shammy nu nog doen wat ik wil maar onder de 75% kom ik nauwelijksOp woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is hinderlijk maar het went wel op mijn shaman(op de beta) gebruik ik wel healing wave omdat ik anders zo snel oom ben dat ik bij elke pull moet drinken of in mana nood kom. Alleen als jet echt nodig is dan gebruik ik healing surge.
quote:Waarom zou Loremaster niet meer kunnen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
Ik denk zelf dat het eerder veranderd, niet dt het simpelweg verdwijnt.
quote:Zoek een gezellige guild die niet zo moeilijk doet, wandel een paar keer mee bij raids, score de achieves die je wil hebben, als je niet tevreden bent zoek je met je behaalde achieves een nieuwe guild die meer progress doet.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Mister_T het volgende:
Wat een gekloot met die achievements. Ben ruim 6 maanden away geweest op me mage.
Had weer zin om met me mage te spelen, had gare gear en geen achievements om raids te doen.
Heb inmiddels mijn gearscore op 5,1k gekregen zonder ook maar een raid te doen. Probeer nu pugs te vinden maar mag nergens mee omdat ik de achievements niet heb, en dat terwijl ik op mijn oude main een lagere gearscore heb maar wel alle achievements (afgezien van ICC)
Met een gearscore van 5,1k mag ik geen eens mee naar Naxx 10
quote:Jammer genoeg kan je heel snel oom gaanOp woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan op mijn Resto Shammy nu nog doen wat ik wil maar onder de 75% kom ik nauwelijksAlleen als ik Healing Surge BLIJF spammen voor heul lang kom ik in mananood
quote:Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
quote:Volgens mij heeft een blauwe op de WoW forums gewoon gepost dat alle Kalimdor/Eastern Kingdoms dezelfde "achievement per gebied" dinges krijgen als Outland en Northrend en dat de Loremaster nog steeds te halen is door alle achieves te bemachtigen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.
quote:In de beta is Loremaster of Cataclysm toegevoegd dus ik neem aan dat het gewoon blijftOp woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook allemaal tegenstrijdige berichten. Ik ben bewust niet verder gegaan m,et Loremaster omdat ik denk dat ik die in Cata beter kan halen en dan gelijk alle nieuwe quests zie. Vind het vooral vervelend dat Blizzard hier niet gewoon even duidelijkheid over geeft.
quote:Juh, maar het gaat wat mij betreft niet alleen om Loremaster. Er zijn zo veel achieves waarover twijfels bestaan. En sowieso, Blizz heeft zelfs eerst nog een blue post geplaatst waarin duidelijk vermeld stond dat the Insane in Cata nog steeds te halen was. En nu komen ze er weer op terug.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een blauwe op de WoW forums gewoon gepost dat alle Kalimdor/Eastern Kingdoms dezelfde "achievement per gebied" dinges krijgen als Outland en Northrend en dat de Loremaster nog steeds te halen is door alle achieves te bemachtigen.
quote:Hoezo de game om zeep helpt? Titels als Undying, Immortal, Herald of the Titans etc. mogen ze er van mij wel uitflikkeren. Net zoals dat ze met die Naxx protodrakes hebben gedaan omdat het gewoon te makkelijk werd. Daarom gaan ook alle mounts naar een lage droprate zodat je ze niet kan farmen met 100% drop. Ik vind het meer dan logisch. Ik vind het al suf dat ze de Ulduar/ICC drakes zo laten voor wat het is in Cataclysm.wat heeft iedereen het toch over dingen die worden verwijderd. loremaster zou niet meer kunnen, insane niet en volgens de geruchten in trade 30 andere achievements. lijkt me sterk dat blizzard zn eigen game om zeep helpt.
quote:Ik dacht dat ze de Ulduar en ICC drakes ook verwijderen in Cata. Mensen hebben er nu allemaal haast mee.Op woensdag 27 oktober 2010 14:49 schreef ufopiloot het volgende:
Nourish en Healing Wave kan je gewoon van je bar afgooien en niet voor speccen. Ja, op 85 zul je het misschien nodig hebben, maar nu nog echt niet.
Hoezo de game om zeep helpt? Titels als Undying, Immortal, Herald of the Titans etc. mogen ze er van mij wel uitflikkeren. Net zoals dat ze met die Naxx protodrakes hebben gedaan omdat het gewoon te makkelijk werd. Daarom gaan ook alle mounts naar een lage droprate zodat je ze niet kan farmen met 100% drop. Ik vind het meer dan logisch. Ik vind het al suf dat ze de Ulduar/ICC drakes zo laten voor wat het is in Cataclysm.
quote:Nee pas nog een blue post van gezien icc en uld gaan ze nog niet verwijderen en als ze dat wel doen dan geven ze het duidelijk van te voren aan zoals met ZGOp woensdag 27 oktober 2010 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de Ulduar en ICC drakes ook verwijderen in Cata. Mensen hebben er nu allemaal haast mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |