quote:Oeh dat ziet er leuk uitOp dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Scorpion uit FoS heroic?
http://www.wowhead.com/item=50198
quote:Ik mocht godverdomme niet eens mee rollen van m'n guildOp dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef ufopiloot het volgende:
Need Roll - 98 for [Mimiron's Head] by Trezorier
EN WINNEN? HO MAAR![]()
![]()
![]()
quote:Ook vandaag gedaan? ToevalligOp dinsdag 26 oktober 2010 22:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik mocht godverdomme niet eens mee rollen van m'n guild. Ja trials mogen niet meerollen... Ik ben godverdomme al meer dan anderhalfjaar lid in totaal, maar omdat ik er een half jaartje tussenuit ben geweest mocht ik nu niet meerollen
. Triest beleid, maarja.. Hopen dat ze me snel promoten naar member weer.. Was wel ff leuk om weer Ulduar 25 te doen tho
quote:JaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ook vandaag gedaan? Toevallig
Ja de bosses zijn wel leuk, maar wat een hoerentrash in die instance
quote:Paar weken geleden nog de rusted proto drake gehaald. 29 fucking wipes op Yogg-Saron +1.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ook vandaag gedaan? Toevallig
quote:Yup, heel fijn. Als ze deathgrippen mogen ze de mob ook zelf tankenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef GlenSpey het volgende:
Enlow lvl DK's
het enige wat die kneuzen doen in dungeons is death grippen... ZO irritant als je als warrior tank zo afhankelijk bent van je thunder claps... en ze doen het ook echt allemaal
quote:Duidelijk nooit AQ40 gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
quote:Nog steeds haste.Op woensdag 27 oktober 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
iemand met restodruid ervaring?
En dan voornamelijk van na de patch aub
Ik heb er dus 1 en die begint inmiddels wat gegeared te raken, en nu heb ik een paar vraagjes.
Ik lees een heleboel verschillende dingen, qua gemming/enchanten/reforgen. De ene zegt dit, en de andere dat
een paar stats van mij:
24k mana, 1300 intellect(ongeveer), 960 spirit, 1.9k spellpower, 22% crit
Nu is mijn vraag: voor hoeveeel spirit moet ik gaan, of moet ik voor crit/haste gaan ?
Reforgen naar mastery? crit? haste ?
help?
quote:Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:Morgenavond, denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:True that, C'thun trash was echt
quote:Had her over 4.5 jaar geleden, like intendedOp woensdag 27 oktober 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaag of morgen een keertje, voor de Classic Raider achiev
quote:Nouja, niet verwijderd. Shen'drala en goblin rep via DM runs is niet meer mogelijk. Dus als je die nu al gedaan hebt zou het in principe nog mogelijk moeten zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Blistering het volgende:
Ben trouwens wel echt heel blij dat Insane zo goed als zeker verwijderd wordt in Cataclysm. Een teken van waardering voor de echte Insane mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |