quote:Ik heb na het halen van Loremaster nog wel 30 quests gedaan in Kalimdor en Eastern Kingdoms stikt ook nog van de questsOp woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef Metonae het volgende:
Heb laatst ook Loremaster gehaald. Dan hoor je echt meerdere mensen zeiken over dat het een onmogelijke taak is en dat je nooit quests kan vinden. Ik heb echt geen problemen gehad met het vinden ervan. Stikt nu nog van de quests als ik mn low level quest tracker aanzet en over Azeroth vlieg (fp).
quote:Ik ga in elk geval alle startgebieden nog langs, heb sowieso nog een hoop quests in een van de Plaguelands, en ik gebruik Everquest en de Loremaster addonOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas kan het maar 1 kant op ja
En nog zo'n 200 quests...dat is zelfs meer dan je denktJe vliegt je namelijk een ongeluk van hot naar her in Azeroth.
quote:Mages zijn overpowered jaOp woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef SharQueDo het volgende:
Boring. Alles wordt door iedereen ge-oneshot (behalve protdins, die worden ge-2shot) in PvP. Melee kan 24/7 gekite worden door elke ranged dan ook en PvE is er nog slechter aan toe dan voor de patch, met die nieuwe raid lock shit die voor geen meter werkt en elke casual fag die een mage 4k gs speelt outdpst nu met random clicks (clicks, geen button presses) 264/277 melee op elk willekeurig gevecht. Ik wist dat de patch kut was, maar zo kut... Casterclysm qq
quote:Natuurlijk red je hetOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga in elk geval alle startgebieden nog langs, heb sowieso nog een hoop quests in een van de Plaguelands, en ik gebruik Everquest en de Loremaster addonHoop dat ik het red!
quote:Probleem is een beetje dat het questen saai begint te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk red je hetIk heb helemaal niks gebruikt en het is ook gelukt. En nadat ik het haalde heb ik dus nog heel veel meer quests gedaan
quote:Wees blijOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
kut ben echt tweede geworden op een roll voor [Reins of the Grand Black War Mammoth]
quote:Moet te doen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de AQ quest chain, ben benieuwd of ik em nog voor Cata af krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moet te doen zijn.Ah, dat moet wel te doen zijn. Alleen mijn guild even porren dat we BWL gaan doen. Moet nu voor de 2e quest een baasje daar doodmaken. Dan kan ik als het goed is quests doen buiten instances en dan verder met die 3 shards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
quote:Ziek eigenlijk zo snel, en wij zijn blij dat we niet 2 uur over de LK doen op 25m normalOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
Nieuw record, 12/12 heroic gecleared in precies 2 uur. Toch netjes25 man uiteraard.
quote:Geef mij eens een boostOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
Nieuw record, 12/12 heroic gecleared in precies 2 uur. Toch netjes25 man uiteraard.
quote:Hij is nog niet eens uit de grond gekomen dat is pas met cataOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk zo snel, en wij zijn blij dat we niet 2 uur over de LK doen op 25m normalToch wel vet. Zou ook wel die titel willen hebben van LK HC.
Edit: Heeft iemand Deathwing al gezien ingame?
quote:Hmm, dacht dat hij met deze patch al zou rondvliegen. Maar is idd logischer als dat na Cata isOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens uit de grond gekomen dat is pas met cata
quote:En gelijk ook Halion HC erbij. Oftewel, klaar met raiden voor deze weekOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Blistering het volgende:
quote:Die constante aardschokken zijn wel een teken dat hij op het punt staat 'uit te barsten' zeg maar.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat hij met deze patch al zou rondvliegen. Maar is idd logischer als dat na Cata is
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die constante aardschokken zijn wel een teken dat hij op het punt staat 'uit te barsten' zeg maar.
quote:FabeltjesOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
In trade werd gezegd dat het een Feats of Strenght is als je Deathwing tegenkomt én als je door 'm gedood wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |