quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, het nieuwe login-scherm van cataclysm![]()
http://www.mmo-champion.c(...)atics-Panel-Pictures
quote:2x postenOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van het login scherm btw?
quote:Dat ziet er niet verkeerd uit. Maarja alles beter dan die vervelende draak met dat klote gehijg en die koude ijsomgevingOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden jullie van het login scherm btw?
quote:Volgens mij geeft je mastery block en wat def betreft weet ik het eigenlijk niet precies heb er niet veel naar gekekenOp maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zit het trouwens met block rating voor tanks? Ik zie dat ik op mijn warrior standaard 20% block heb terwijl de stat op gear verwijderd lijkt... is er dan nu geen manier meer om dit aantal zelf te beinvloeden?
En hoe weet ik nu nu dat defense is verwijderd wanneer ik klaar ben om heroics te tanken? Moet ik naar een bepaald aantal HP kijken? Vindt het wel jammer dat dat soort stats zijn verdwenen...
quote:Ik heb er nu 3 van de 8.Op maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.
quote:Helm is toch het beste, MWUAHAHAHAHAHA.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
Helm, pet, mask en een vliegende bezemsteel in 1 pakketje, maar mount hoor maar
quote:103 runs voor gedaan, voor de linker. Maw 2 jaar dus, elke reset.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Sjiznit het volgende:
Bweheheh, linker helft van de Thunderfury bindings gewonnen (L). Morgen maar eens de quest chain starten.
quote:Heb wel eens dingen die een 33% dropchance hebben maar die na 15 runs nog niet zijn gedropt.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
103 runs voor gedaan, voor de linker. Maw 2 jaar dus, elke reset.
En dan zie je natuurlijk random retard DK's rondlopen met TF die beide bindings in 1 run hebben gehaald.
RNG in wow is echt zo lomp.
quote:wsl kun je het de dag zelf downloaden, en om middernacht (zoals vorige expansions) servers open.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:59 schreef Granaatappel het volgende:
Hoe laat gaan de servers eigenlijk open voor de digital downloaders van cataclysm?
Is dat bij ons gewoon 0.00 of 09.00 (nl. 0.00 PST voor amerika)?
quote:Ja maar dat vraag ik me dus af dan zou europa 9 uur eerder kunnen spelen dan de VS?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
wsl kun je het de dag zelf downloaden, en om middernacht (zoals vorige expansions) servers open.
quote:Koop een battlechest, 30 euro en je kunt knallen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef robertwilson het volgende:
Hoi mensen,
Even een kort vraagje: Als ik nu zou willen beginnen met World of Warcraft, hoe moet dat dan? Moet ik dan de standaard game nog ff kopen, of hoe zit dat?
Alvast bedankt.
robertwilson
quote:En geef mij op voor recruit-a-friend, dan krijg ik een gratis rocket-mountOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef robertwilson het volgende:
Hoi mensen,
Even een kort vraagje: Als ik nu zou willen beginnen met World of Warcraft, hoe moet dat dan? Moet ik dan de standaard game nog ff kopen, of hoe zit dat?
Alvast bedankt.
robertwilson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |