quote:Ik heb wel 50 euro over hoor om items naar keuze over te zetten van char naar char. Dan was ik al 10x geswitched naar m'n Druid namelijkOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.Op maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.
quote:1 item, eens per maand, per account. OpgelostOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.
quote:haha die titel zou wel goed zijn jaOp maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Ze moeten gewoon mounts en sommige achievement account wide maken zodat je al die kutzooi niet nog een keer hoeft te doen als je van main wisselt ofzo. Alles BoA maken, lvl1 The Light of Dawn ofzo
quote:Ach, zo kan ik al een week lang niet minenOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, nog steeds die bugs bij de queue voor HH! Beetje irritant! Ben een weekje weg en nog steeds zit die bug erin!
quote:Ja duh, wat denk je dan? Dat druids het gratis krijgen? Dat je een flight form hebt betekent niet dat je 5000g minder aan riding skills hoeft te betalenOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt de meest lompe druid ooit.
Ik koop net voor 4500 G per ongeluk mijn riding skillsx10.000
quote:Tjah, daar heb ik nu ook ff geen last van, omdat ik dat niet heb!Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind ik een stuk irritanter dan af en toe een bugje bij de HH
quote:Netjes, feli
quote:tags zijn niet goedOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden julliue van het login scherm btw?
[ [url=[IMG]http://i303.photobucket.com/albums/nn125/konaaa9/WOOOHOOOO.jpg]afbeelding[/url] ][/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |