quote:/signs upOp maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Blizzard gaat WoW: Cataclysm als digitale download aanbieden
Interessant
quote:jammer, ben gestopt bij de eerste.Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Sjiznit het volgende:
De vierde uitbereiding voor WoW is bevestigd! Gelukkig hebben we de derde nog niet eens
http://www.nu.nl/games/23(...)craft-bevestigd.html
quote:Waarom? Het levelen gaat ook sneller dan eerst als je vakantie hebt dan kun je binnen een weekje of drie level 85 zijn. (Zonder echt veel te spelen.)Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer, ben gestopt bij de eerste.
tijd voor wow 2! een nieuw begin, zie dr echt tegenop om nu 2 uitbreidingen te kopen endan ook nog eens te levelen terwijl iedereen al (90?) is
quote:WoW2 duurt dus nog wel een jaartje of 4 als ze 2 jaar per expansion aanhouden. En levelen gaat idd erg snel, maar als je er geen zin in hebt moet je het niet doen neeOp maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar vakantie. Wow + vriendin + fulltime baan gaat niet lukken, spendeer liever tijd met mn meis dan dat ik voor die PC ga zitten. uurtje per dag oid kan ik gamen, dan gaat t weken duren.
Uiteraard als een wow 2 uitkomt is dat ook zo maar dan heb je in de eerste paar weken nog zoveel mensen die ook lowlevel zijn dat t niet uitmaakt.
quote:Lukt de meeste wow'ers toch wel.Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar vakantie. Wow + vriendin + fulltime baan gaat niet lukken, spendeer liever tijd met mn meis dan dat ik voor die PC ga zitten. uurtje per dag oid kan ik gamen, dan gaat t weken duren.
Uiteraard als een wow 2 uitkomt is dat ook zo maar dan heb je in de eerste paar weken nog zoveel mensen die ook lowlevel zijn dat t niet uitmaakt.
quote:Denk eerder dat ze deze blijven uitbreiden, uitbreiden en uitbreiden.
quote:Denk dat ze ermee ophouden zodra we de expansion bereiken waar we level 100 kunnen worden. Tegen die tijd zal die nieuwe MMO ook wel op de markt komen en zullen ze daar al hun aandacht aan besteden. Misschien dat ze elk half jaar nog een kleine content patch erin gooien. Zo'n idee heb ik er dan vanOp maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze deze blijven uitbreiden, uitbreiden en uitbreiden.
En uiteindelijk komt er een eind aan natuurlijk
quote:Waarom zouden ze geen 2 MMORPG's draaien? Geld komt uiteindelijk in hetzelfde potje terecht.Op maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef lifeblind het volgende:
Alsof Blizzard 2 MMORPG's gaat draaien? Tuurlijk niet, dan zijn ze hun eigen concurrentie. Als WoW ten einde is ooit, dan pas beginnen ze met een nieuw spel en stopt de huidige MMORPG.
quote:Klopt, maar ze snijden zichzelf ontzettend in hun vingers daarmee, mensen kunnen niet 2 spellen tegelijk spelen, en we weten allemaal hier dat 1 spel al ontzettend veel tijd in beslag neemt.Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen 2 MMORPG's draaien? Geld komt uiteindelijk in hetzelfde potje terecht.
quote:Diablo 3 heeft de nadruk op singleplayer in tegenstelling tot WoW wat alleen maar multiplayer is, nogal een verschilOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Diablo III en WoW zijn ook allebei mmo's van blizzard toch?
quote:Equip: +50 critical strike ratingOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht er net aan hoe het zou zijn als je justin bieber als raid-boss hebtAls je dan bij P2 komt dan begint hij te zingen voor 7k dmg per 3 sec voor elke raid member
En zijn haar als je loot, het zou een helm zijn met een Equip effect. Het zou een caster helm zijn (bedenk een Equip effect)
In HC mode zou hij fangirls oproepen die snel genuked moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb 'm nog steeds nietOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef lifeblind het volgende:
Zouden ze bij blizzard expres al die dingen op alts geven ofzo? Lijkt wel alsof iedereen er last van heeft L:')
quote:Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main isOp maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ufopiloot het volgende:
Tja je hebt 1 main en meerdere alts.. ra ra hoe het dan komt dat je vaker iets op je alts loot
quote:Ik heb wel 50 euro over hoor om items naar keuze over te zetten van char naar char. Dan was ik al 10x geswitched naar m'n Druid namelijkOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.Op maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet een main optie, dat zou ik wel willen zien en dan alle speciale dingen die je loot dan kunnen doorsturen naar de char dat je main is![]()
quote:En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat iedereen The Hallowed titel op de eerste dag binnen zou hebben.
quote:1 item, eens per maand, per account. OpgelostOp maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat 10 level 80s dan een heel groot voordeel is. Aangezien je 10 keer zo veel kans hebt om iets looten dan iemand die maar 1 80 heeft.
quote:haha die titel zou wel goed zijn jaOp maandag 25 oktober 2010 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Ze moeten gewoon mounts en sommige achievement account wide maken zodat je al die kutzooi niet nog een keer hoeft te doen als je van main wisselt ofzo. Alles BoA maken, lvl1 The Light of Dawn ofzo
quote:Ach, zo kan ik al een week lang niet minenOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, nog steeds die bugs bij de queue voor HH! Beetje irritant! Ben een weekje weg en nog steeds zit die bug erin!
quote:Ja duh, wat denk je dan? Dat druids het gratis krijgen? Dat je een flight form hebt betekent niet dat je 5000g minder aan riding skills hoeft te betalenOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt de meest lompe druid ooit.
Ik koop net voor 4500 G per ongeluk mijn riding skillsx10.000
quote:Tjah, daar heb ik nu ook ff geen last van, omdat ik dat niet heb!Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind ik een stuk irritanter dan af en toe een bugje bij de HH
quote:Netjes, feli
quote:tags zijn niet goedOp maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat vinden julliue van het login scherm btw?
[ [url=[IMG]http://i303.photobucket.com/albums/nn125/konaaa9/WOOOHOOOO.jpg]afbeelding[/url] ][/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |