quote:
quote:Realm: Auchindoun
quote:
quote:Realm: Aszune
quote:Realm: Azuremyst
quote:MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:Realm: BloodfeatherIan_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
quote:Realm: Burning LegionRolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
quote:Realm: Burning SteppesThe_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
quote:Realm: Chamber of Aspects
quote:Realm: Darkspear
quote:Realm: Darksorrow
quote:Realm: Emerald Dream
quote:Realm: Grim Batol
quote:Realm: Hellfire
quote:Realm: Haomarush
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:Realm: Kazzak
quote:Realm: Khadgar
quote:Realm: Laughing Skull
quote:Realm: Lightnings BladeSpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:Realm: Ravenholdt
quote:
quote:Realm: Skullcrusher
quote:Realm: The Sha'tarMarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
quote:Realm: Terenas
quote:
quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
quote:Het is ook moeilijkOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Metonae het volgende:
TVP!
En fipo gescoort![]()
OP is weer kapot zie ik
quote:Dont botherOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk![]()
Zal er zo wel naar kijken
quote:Zou jij ook zijn als je healde.Op zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik pull overigens ook met mijn dps als de tank niet opschiet. Laatst ook nog een healer gehad, hij had een MB nodig en we hadden al 1 mob gepulled. De healer: OMFG, STOP STOP STOP STOP MB. Tank: chill its only 1 mob. Paranoide healer
quote:Gefixt in de OPOp zondag 24 oktober 2010 21:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dont botherNiet afgesloten tagje. Fixed alrdy
quote:mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zittenOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Zou jij ook zijn als je healde.
quote:Mensen die weten dat elke pull op elk moment verkeerd kan gaan omdat ze ervaring hebben in healen met pugs (vooral met pugs)Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zitten
quote:mijn shaman is door nog steeds lvl 10Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Berend. het volgende:
Er is nooit iemand meer in Wipe Power he? Speelt Amnistia trowens nog?
quote:Niiiiice!Op zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
Sindy 25m doodWel op normal, maar toch lekker. Nu de LK.
quote:Was guild first en ik heb een mark, mijn eersteOp zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Niiiiice!
*kijkt een beetje jaloers*
quote:nog steeds geen mana issues danOp zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Mensen die weten dat elke pull op elk moment verkeerd kan gaan omdat ze ervaring hebben in healen met pugs (vooral met pugs)
quote:Nu m'n priest op 80 zit heb ik geen last meer van mana issues, maar tussen 20 en 50 was mana echt een probleem. Moest soms echt na iedere pull een mb houden, omdat 60% niet genoeg was voor een kleine pull.Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die een MB houden terwijl ze nog boven de 60% mana zitten
quote:Nice, congratsOp zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
Sindy 25m doodWel op normal, maar toch lekker. Nu de LK.
quote:Ik ook niet in de meeste gevallen, maar ik heb het wel eens meegemaakt dat een DPS vlak na een "foute" pull gewoon vrolijk verder gaat en meer pulled; sta je dan met je 40% mana uitgeput en de DPS gaat maar door. 20%.. 15%.. 10%... en tjah.. wipe. En iedereen die jouw dan boos aankijkt waarom je niet om een MB vroeg
quote:In mijn groep zou je gewoon een kick krijgenOp zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Van die tanks die maar niet opschieten en voor elke pack eerst even 10 tot 20 seconden wachten for no apparent reason.Fucking hinderlijk.
Dan neem ik als DPS (op m'n alt dan, main is healer) ook het initiatief om te pullen hoor.
quote:Dat is wat het healen zo leuk maaktOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef IemandNiemand het volgende:
overigens als je niet alles uit de kast moet halen qua mana e.d. is het niet echt een echte "foute" pull. een foute pull is als je stress level omhoog schiet; en je alles maar dan ook alles uit de kast moet trekken om enige kans van overleving te hebben. In mijn optiek best wel mooie ervaringen als je ze goed afhandelt![]()
![]()
quote:hehe dat is waar maar dat gebeurd alleen in icc heroic 5 man's op het moment nog een beetje op mijn shamanOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik ook niet in de meeste gevallen, maar ik heb het wel eens meegemaakt dat een DPS vlak na een "foute" pull gewoon vrolijk verder gaat en meer pulled; sta je dan met je 40% mana uitgeput en de DPS gaat maar door. 20%.. 15%.. 10%... en tjah.. wipe. En iedereen die jouw dan boos aankijkt waarom je niet om een MB vroeg![]()
overigens als je niet alles uit de kast moet halen qua mana e.d. is het niet echt een echte "foute" pull. een foute pull is als je stress level omhoog schiet; en je alles maar dan ook alles uit de kast moet trekken om enige kans van overleving te hebben. In mijn optiek best wel mooie ervaringen als je ze goed afhandelt![]()
![]()
quote:Alleen Zul Gurub gaat weg voor de rest niets. Het enigste wat ze doen is ze aanpassen zodat ze minder verwarrend zijn en maps toevoegenOp maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Langzaamaan alle classic dungeons en raids aan het doen voor ze dalijk weg zijn. Best tof eigenlijk
quote:Gratz!
quote:Super. Echt super. Misschien een upgrade naar Snow Leopard maar overwegen dan...Problem: The OpenGL driver for NVidia cards 8 and above in 10.5.8 has a bug that causes the game to crash. This shouldn't be happening for users with ATI cards, or users using 10.6. Blizzard has come up with a workaround that will be deployed in a future patch to the client.
Solution 1: Upgrade to Mac OS X 10.6.x Snow Leopard (~$29).
Solution 2: Wait for a future client patch that will resolve the issue. This may take several days.
quote:Feli!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:48 schreef Blistering het volgende:
Daarna op heroic rotface deed het scherm van onze guildretard het opeens niet meer, dus ging de raidleader hem rondleiden. ''Shayne, turn around, go left, stand still, ok turn right now''. Echt stuk gegaan
.
quote:Moet je mensen eens met shadow traps zien op lk 25hcOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren LK tot 50% gekregen, we hebben wat moeite met de defiles zo blijkt het
quote:Timbermaw is gewoon een kamp structureel uitmoorden en beads looten. Sporeggar is een dungeon farmen en plantjes mee jatten.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
GratsBen zelf ook van plan om hem te halen. Heb je ergens een guide gevolgd?
quote:Ik zou toch een ticket indienen. Vorig jaar had 'ie ook al mee moeten tellen, toen waren er immers ook al achievements. Bovendien is 'ie BoP.Op maandag 25 oktober 2010 03:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gratz!![]()
En ik heb net ein-de-lijk een Sinister Squashling geloot!Jammer alleen dat de Hallowed Helm van vorig jaar, die ik dus nog gewoon fijn in mijn inventory meedraag, niet meer meetelt voor de achievement.
Ook jammer dat ik die vandaag wel geloot heb, maar dan net op een alt die ik nauwelijks meer gebruik en alleen even nodig had om wat rotzooi voor een andere char te craften.
Nou ja, hopen dat ik hem nog loot, anders zal ik eens contact opnemen met een GM of ik alsnog de achievement en dus mijn title kan krijgen.
quote:Dat gaat prima, PW:S op de tank, af en toe bijhealen, soms een renew op andere party members, en klaar. Mijn priest ben ik vanaf 't begin al aan t spelen als disc om dungeons mee te healen, nooit problemen mee gehad. En mee-dps'en is ook geen probleem.Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Fipotje het volgende:
Zooohooo ik level als een malle met me priest![]()
Zojuist 40 gedingt enne gelijk duel spec gehaalt alleen kan je met disc ook een beetje die random dungeons healen?
quote:Jaaaa ik speel op Ravenholdt..Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Berend. het volgende:
Er is nooit iemand meer in Wipe Power he? Speelt Amnistia trowens nog?
quote:Aa cool thanksOp maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat gaat prima, PW:S op de tank, af en toe bijhealen, soms een renew op andere party members, en klaar. Mijn priest ben ik vanaf 't begin al aan t spelen als disc om dungeons mee te healen, nooit problemen mee gehad. En mee-dps'en is ook geen probleem.
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, dus ik en een guildie Druid willen voor hem even de Arcatraz achieve halenMaar om binnen te kunnen heb je een sleutel nodig en we hebben geen zin in de questlijn
Druid heeft een Rogue alt die de deur open kan maken maar hij kan niet snel genoeg omloggen om dan op zijn Druid naar binnen te lopen, in de tijd dat hij aan het reloggen is gaat de deur weer dicht...
Oplossing? Ik met mijn shammy en hij met zijn druid voor de deur van Arcatraz staan, duel beginnen, hij uitloggen. Ik sta een beetje op hem in te steken en te doen, hij logt op zijn Rogue, gooit de deur open en ik Thunderstorm zijn Druid die nog niet weg is de deur binnen
quote:Ja precies, ik heb underbog normal een stuk of 10 keer gecleared. Gewoon t/m de eerste boss en dat stukje daarna. Tot de ramp waar het naga-gedeelte begint. Dan eruit lopen en resetten. Per run had ik wel 30-40 planten. 750 rep per 5 dus gaat wel hard.Op maandag 25 oktober 2010 11:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Timbermaw is gewoon een kamp structureel uitmoorden en beads looten. Sporeggar is een dungeon farmen en plantjes mee jatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |