quote:Ah ja, volgens mij moet je dan Grid hebben. Ik zelf gebruik nog lekker Blizzard UI, werkt prima en heb nog wat knoppen op letters gezet maar dat kon ook gewoon met die van Blizz.Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zoek iets waardoor het standaard wordt weergegeven, anders blijf ik er fouten mee maken
quote:Ik heb Grid, dat is een raidframe voor healersOp zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij moet je dan Grid hebben. Ik zelf gebruik nog lekker Blizzard UI, werkt prima en heb nog wat knoppen op letters gezet maar dat kon ook gewoon met die van Blizz.
quote:Geen warrior tanks hier?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe moet ik nou tanken op mijn lowbie (lvl 53) prot warrior? Thunder Clap lijkt geen moer meer uit te halenik charge een mob pack en doe TC, maar zodra 1 dps damage doet lopen de mobs direct bij me weg
quote:Shirt en Shit?Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Shirt + 1 en Shit + 2 is de default van die actiebar switchen bij blizzard. Je hebt namelijk 6 bars in je main bar zitten.
quote:Mjah, ik ook ...Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Was healbot stuk dan, die van mij heeft het gewoon de hele tijd gedaan.
oh wacht, ik gebruik healbot continued.
Ik zou alleen willen dat Karni's Crap filter het weer ging doen.
quote:werd tijd dat ie geupdate werdOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah, ik ook ...Maar bij mij deed 'ie 't niet meer
Auctioneer is nu ook geupdate, btw
quote:Zal wel een whirlwind zijn waar je niet voor weg rent.Op zondag 24 oktober 2010 15:38 schreef Karina het volgende:
Kwam er pas vandaag achter dat je HH al kunt doen op level 78dus die vandaag maar voor het eerste met mijn Shaman gedaan (gelukkig pas sinds gisteren level 78).
En ik merk dat ik een beetje snel doodga in Dungeons, geen idee waar het aan ligt, zojuist in Gundrak bijvoorbeeld. Misschien kwam het omdat de rest (behalve de tank) ranged was of ik doe iets verkeerd (zal het laatste wel zijn).
quote:Oh dat zou kunnen, ik had wel de youtube gekeken, maar dit was de eerste keer dat ik Gundrak deed (op Shaman dan).Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zal wel een whirlwind zijn waar je niet voor weg rent.
quote:Toevallig heb ik Herald vorige week gehaald. Ik moet zeggen dat het echt enorm meevalt hoor met de patch. Volgens mij is het veel makkelijker geworden, de DPS is nu enorm. Wij hebben slechts 2 Big Bangs gehad gedurende het gevecht.Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef D-Industries het volgende:
Vandaag tweede keer Herald of the Titans gedaan, disc, holy pally and resto druid setup. Toch blijft de tank heletijd dood gaan. Ik als disc priest kan alleen de tank levend houden als ik de paladin support met tank healen door er continue flash heals op te spammen, maar dan ben ik oom tegen / net na de eerste big bang. Zucht, kut patch.
In ieder geval vrijdag wel Conqueror of Ulduar gehaald. Champion ook binnen.![]()
quote:De laatste boss heeft inderdaad een whirlwind waar je makkelijk dood aan kan gaan als je nog geen lvl80 bent in flinke gear en de healer geen moeite doet om je te healen.Op zondag 24 oktober 2010 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, ik had wel de youtube gekeken, maar dit was de eerste keer dat ik Gundrak deed (op Shaman dan).
quote:Ja dat is ons mega grote probleem. Wij hebben dus geen shammy in de raid die Bloodlust erop kan gooien. Zal de raid setup wel anders doen volgende week. Cijfers van HPS heb ik momenteel niet, recount gewist, geen logje gemaakt.Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Toevallig heb ik Herald vorige week gehaald. Ik moet zeggen dat het echt enorm meevalt hoor met de patch. Volgens mij is het veel makkelijker geworden, de DPS is nu enorm. Wij hebben slechts 2 Big Bangs gehad gedurende het gevecht.
En met het nieuwe healsysteem is flash of light spammen ook helemaal geen optie. Het is wel zo dat de tanks ongeveer 20% meer damage krijgen dan voorheen, maar de grotere healthpools op de raid, en de toegenomen DPS maakt het wel iets makkelijker vind ik. Wat doet de Holy Paladin voor spells/HPS?
Ik was zelf Holy Paladin voor Herald of the Titans en vond het goed te doen. We hadden een resto druid die de raid aan het healen was, ik was aan het tankhealen en we hadden een resto shammy voor support waar het nodig is (voor een groot deel dus ook gewoon op de tanks). Wat voor DPS en HPS hebben jullie in de groep, wanneer gebruik je Heroism/Bloodlust en hoe zit het met jullie gear?
[..]
De laatste boss heeft inderdaad een whirlwind waar je makkelijk dood aan kan gaan als je nog geen lvl80 bent in flinke gear en de healer geen moeite doet om je te healen.
quote:Van die tanks die maar niet opschieten en voor elke pack eerst even 10 tot 20 seconden wachten for no apparent reason.Op zondag 24 oktober 2010 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
Altijd mooi, shaman denkt het allemaal beter te weten in Blackrock Depths en begint te pullen. Niet handig van m, want als een ander de mobs pulled laat ik het als tank ook meestal aan diegenen zelf over om het af te maken, hou de aggro maar vast en de party in levenen ja hoor, bij zn tweede pull stond ie mooi te kijken met zn arrogante gelul toen er opeens partymembers dood gingen. Hey doeg hé /votekick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |