abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87891646
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik zoek iets waardoor het standaard wordt weergegeven, anders blijf ik er fouten mee maken :P
Ah ja, volgens mij moet je dan Grid hebben. Ik zelf gebruik nog lekker Blizzard UI, werkt prima en heb nog wat knoppen op letters gezet maar dat kon ook gewoon met die van Blizz.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87892482
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ah ja, volgens mij moet je dan Grid hebben. Ik zelf gebruik nog lekker Blizzard UI, werkt prima en heb nog wat knoppen op letters gezet maar dat kon ook gewoon met die van Blizz.
Ik heb Grid, dat is een raidframe voor healers :P
Ik heb hetgeen ik bedoel geloof ik wel eens gezien in een paar screenshots van iemand in deze reeks, weet alleen niet meer waar en wanneer :')
pi_87895802
http://www.wowinterface.com/downloads/index.php?cid=28

Daar staan verschillende opties die je kan kiezen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_87897497
Glyphs die niet goed verkopen?

heb er anders vanaf de patch ongeveer 40k winst mee gemaakt :P

er zijn genoeg mensen die 200g voor een willekeurige glyph neerleggen. En de meeste geen rond de 40g weg, alsnog minimaal 20g per stuk winst :)

Daarnaast had ik er nog een boel, ooit ingekocht voor 2g per stuk :')
hardcoholic
pi_87897860
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe moet ik nou tanken op mijn lowbie (lvl 53) prot warrior? Thunder Clap lijkt geen moer meer uit te halen :{ ik charge een mob pack en doe TC, maar zodra 1 dps damage doet lopen de mobs direct bij me weg :')
Geen warrior tanks hier?
pi_87898200
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Shirt + 1 en Shit + 2 is de default van die actiebar switchen bij blizzard. Je hebt namelijk 6 bars in je main bar zitten.
Shirt en Shit? :')_!
Of toch du vader?
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 15:38:59 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_87898649
Kwam er pas vandaag achter dat je HH al kunt doen op level 78 :') dus die vandaag maar voor het eerste met mijn Shaman gedaan (gelukkig pas sinds gisteren level 78).

En ik merk dat ik een beetje snel doodga in Dungeons, geen idee waar het aan ligt, zojuist in Gundrak bijvoorbeeld. Misschien kwam het omdat de rest (behalve de tank) ranged was of ik doe iets verkeerd (zal het laatste wel zijn).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87899149
Healbot doet 't weer :)
Calm down, please!
pi_87900049
Was healbot stuk dan, die van mij heeft het gewoon de hele tijd gedaan.

oh wacht, ik gebruik healbot continued.

Ik zou alleen willen dat Karni's Crap filter het weer ging doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_87900103
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Was healbot stuk dan, die van mij heeft het gewoon de hele tijd gedaan.

oh wacht, ik gebruik healbot continued.

Ik zou alleen willen dat Karni's Crap filter het weer ging doen.
Mjah, ik ook ... :{ Maar bij mij deed 'ie 't niet meer

Auctioneer is nu ook geupdate, btw
Calm down, please!
pi_87900135
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mjah, ik ook ... :{ Maar bij mij deed 'ie 't niet meer

Auctioneer is nu ook geupdate, btw
werd tijd dat ie geupdate werd :P
hardcoholic
pi_87900908
Wat is een beetje de leukste realm om te gaan spelen? Ik zou het liefst PVP gaan doen..
pi_87901853
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:38 schreef Karina het volgende:
Kwam er pas vandaag achter dat je HH al kunt doen op level 78 :') dus die vandaag maar voor het eerste met mijn Shaman gedaan (gelukkig pas sinds gisteren level 78).

En ik merk dat ik een beetje snel doodga in Dungeons, geen idee waar het aan ligt, zojuist in Gundrak bijvoorbeeld. Misschien kwam het omdat de rest (behalve de tank) ranged was of ik doe iets verkeerd (zal het laatste wel zijn).
Zal wel een whirlwind zijn waar je niet voor weg rent.
pi_87903338
De hele WOW update gedownload via background downloader. Is die EINDELIJK klaar, is me versie nog hetzelfde.. Ik had hem alleen binnen gehaald, nog niet gedownload. Waar kan ik hem dan installeren? :(
pi_87904087
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Shirt en Shit? :')_!
Haha scherp _O-
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 18:00:55 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_87904851
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Zal wel een whirlwind zijn waar je niet voor weg rent.
Oh dat zou kunnen, ik had wel de youtube gekeken, maar dit was de eerste keer dat ik Gundrak deed (op Shaman dan).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87905663
Voor de liefhebbers. Veel filmpjes van Blizzcon 2010.

http://www.wowforum.nl/vi(...)424&p=291083#p291083
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_87905725
Vandaag tweede keer Herald of the Titans gedaan, disc, holy pally and resto druid setup. Toch blijft de tank heletijd dood gaan. Ik als disc priest kan alleen de tank levend houden als ik de paladin support met tank healen door er continue flash heals op te spammen, maar dan ben ik oom tegen / net na de eerste big bang. Zucht, kut patch.

In ieder geval vrijdag wel Conqueror of Ulduar gehaald. Champion ook binnen. ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door D-Industries op 24-10-2010 18:33:49 ]
Altijd aan het dromen...
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:38:44 #294
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87906099
Wel geniaal dat soul fire nu zonder soulshard kan worden gebruikt. :D Steeds switchen tussen chaos en soul :P en natuurlijk conflagrate af en toe.
pi_87906221
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef D-Industries het volgende:
Vandaag tweede keer Herald of the Titans gedaan, disc, holy pally and resto druid setup. Toch blijft de tank heletijd dood gaan. Ik als disc priest kan alleen de tank levend houden als ik de paladin support met tank healen door er continue flash heals op te spammen, maar dan ben ik oom tegen / net na de eerste big bang. Zucht, kut patch.

In ieder geval vrijdag wel Conqueror of Ulduar gehaald. Champion ook binnen. ^O^
Toevallig heb ik Herald vorige week gehaald. Ik moet zeggen dat het echt enorm meevalt hoor met de patch. Volgens mij is het veel makkelijker geworden, de DPS is nu enorm. Wij hebben slechts 2 Big Bangs gehad gedurende het gevecht.

En met het nieuwe healsysteem is flash of light spammen ook helemaal geen optie. Het is wel zo dat de tanks ongeveer 20% meer damage krijgen dan voorheen, maar de grotere healthpools op de raid, en de toegenomen DPS maakt het wel iets makkelijker vind ik. Wat doet de Holy Paladin voor spells/HPS?

Ik was zelf Holy Paladin voor Herald of the Titans en vond het goed te doen. We hadden een resto druid die de raid aan het healen was, ik was aan het tankhealen en we hadden een resto shammy voor support waar het nodig is (voor een groot deel dus ook gewoon op de tanks). Wat voor DPS en HPS hebben jullie in de groep, wanneer gebruik je Heroism/Bloodlust en hoe zit het met jullie gear?
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat zou kunnen, ik had wel de youtube gekeken, maar dit was de eerste keer dat ik Gundrak deed (op Shaman dan).
De laatste boss heeft inderdaad een whirlwind waar je makkelijk dood aan kan gaan als je nog geen lvl80 bent in flinke gear en de healer geen moeite doet om je te healen.
pi_87906777
Bah, lvl 54 nu met warrior en ik zit weer tegen dat klote stuk tot lvl 58 aan te kijken, ik wou dat je die scarlet enclave DK quests met alle classes kon doen :P
pi_87906829
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Toevallig heb ik Herald vorige week gehaald. Ik moet zeggen dat het echt enorm meevalt hoor met de patch. Volgens mij is het veel makkelijker geworden, de DPS is nu enorm. Wij hebben slechts 2 Big Bangs gehad gedurende het gevecht.

En met het nieuwe healsysteem is flash of light spammen ook helemaal geen optie. Het is wel zo dat de tanks ongeveer 20% meer damage krijgen dan voorheen, maar de grotere healthpools op de raid, en de toegenomen DPS maakt het wel iets makkelijker vind ik. Wat doet de Holy Paladin voor spells/HPS?

Ik was zelf Holy Paladin voor Herald of the Titans en vond het goed te doen. We hadden een resto druid die de raid aan het healen was, ik was aan het tankhealen en we hadden een resto shammy voor support waar het nodig is (voor een groot deel dus ook gewoon op de tanks). Wat voor DPS en HPS hebben jullie in de groep, wanneer gebruik je Heroism/Bloodlust en hoe zit het met jullie gear?
[..]

De laatste boss heeft inderdaad een whirlwind waar je makkelijk dood aan kan gaan als je nog geen lvl80 bent in flinke gear en de healer geen moeite doet om je te healen.
Ja dat is ons mega grote probleem. Wij hebben dus geen shammy in de raid die Bloodlust erop kan gooien. Zal de raid setup wel anders doen volgende week. Cijfers van HPS heb ik momenteel niet, recount gewist, geen logje gemaakt.
Altijd aan het dromen...
pi_87907057
Heroism is zeker niet noodzakelijk hoor, dat is wel het laatste wat noodzakelijk is. Het is anders als je vecht om de enrage te halen, maar dat kan ik mij echt niet voorstellen, zeker niet in 4.0.1. Bij ons zat alle DPS over de 6k en zoals gezegd hadden we dus slechts 2 Big Bangs gehad, dus tijd genoeg DPS-wise.

Als je een hunter hebt kan deze trouwens ook Hero poppen.
pi_87908028
Altijd mooi, shaman denkt het allemaal beter te weten in Blackrock Depths en begint te pullen. Niet handig van m, want als een ander de mobs pulled laat ik het als tank ook meestal aan diegenen zelf over om het af te maken, hou de aggro maar vast en de party in leven :) en ja hoor, bij zn tweede pull stond ie mooi te kijken met zn arrogante gelul toen er opeens partymembers dood gingen. Hey doeg hé /votekick :W
pi_87911239
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
Altijd mooi, shaman denkt het allemaal beter te weten in Blackrock Depths en begint te pullen. Niet handig van m, want als een ander de mobs pulled laat ik het als tank ook meestal aan diegenen zelf over om het af te maken, hou de aggro maar vast en de party in leven :) en ja hoor, bij zn tweede pull stond ie mooi te kijken met zn arrogante gelul toen er opeens partymembers dood gingen. Hey doeg hé /votekick :W
Van die tanks die maar niet opschieten en voor elke pack eerst even 10 tot 20 seconden wachten for no apparent reason. :') Fucking hinderlijk.

Dan neem ik als DPS (op m'n alt dan, main is healer) ook het initiatief om te pullen hoor. :W
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')