abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88047532
Is wel waar. ongeveer, check maar op MMO.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:35:12 #277
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88048360
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Fabeltjes :D :'(
Toen ik voor het eerst in Outland kwam zij een vriend dat het traditie was om even dat baasje 'aan te tikken' die vlak na het dark portal staat. Dat baasje oneshotte mij uiteraard. En een lol dat die kerel had he :')
dit...

precies hetzelfde gebeurde bij mij ;(
Guildies die mij vertellen dat je em makkelijk aankan, enz enz bla bla

Uh ja, *poef* dood :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88048928
Afgelopen 2 dagen heb ik opeens de neiging om mijn account zomaar te gaan verkopen ofzo :') Echt totaal geen zin meer.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:55:23 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88049305
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Fabeltjes :D :'(
Toen ik voor het eerst in Outland kwam zij een vriend dat het traditie was om even dat baasje 'aan te tikken' die vlak na het dark portal staat. Dat baasje oneshotte mij uiteraard. En een lol dat die kerel had he :')
Blue post

quote:
Originally Posted by Zarhym (Source)
One of Azeroth’s oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won’t be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.

Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.

When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:17:04 #280
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88057565
Dus een rare FoS als je geraakt wordt door zijn vlammen? Haha! Nou, daar doe ik het wel voor! Is alleen ff afwachten waar en wanneer die opduikt!
pi_88058084
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Dus een rare FoS als je geraakt wordt door zijn vlammen? Haha! Nou, daar doe ik het wel voor! Is alleen ff afwachten waar en wanneer die opduikt!
dan zal je willekeurig moeten rondrijden en hopen dat hij daar komt op het moment dat je daar bent. :)
  Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 2010 @ 10:49:14 #282
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88058318
Ik voel een addon aankomen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_88058939
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel een addon aankomen :D
Dat zou wel vet zijn ja :D Of gewoon guild chat in de gaten houden ;)
  Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 2010 @ 11:18:43 #284
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88059166
Ik zit in een guild die niet zo heel groot is :P Maar goed, heb genoeg connecties met mensen die in andere guilds zitten, dus zal wel lukken uiteindelijk :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_88064245
What the...

Zonet wou ik even een random battleground doen he, maar in /2 zeiden ze na een tijdje dat de queue's gruwelijk lang zijn. Dus ik dacht 'Log mn ally even om te kijken of er elementium ingot op AH staan'. En net op het moment dat ik uitlog zie ik nog snel de battleground popup voorbij komen. Kom ik terug op mijn character waarmee ik naar battleground wou, heb ik ineens de deserter debuff =/ Sinds wanneer krijg je die als je niet eens de battleground accepteerd? Dacht dat je die debuff alleen kreeg als je echt IN een battleground weggaat.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88064582
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit in een guild die niet zo heel groot is :P Maar goed, heb genoeg connecties met mensen die in andere guilds zitten, dus zal wel lukken uiteindelijk :)
in het filmpje van mmo-champ schreeuwde Deathwing dat hij een bepaald gebied ging vernietigen oid. ik weet niet of dat 'wereldwijd' is of alleen in dat gebied.

sowieso krijg je een donkere hemel en dat moet aanduiden op zijn komst :)
pi_88064938
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Metonae het volgende:
What the...

Zonet wou ik even een random battleground doen he, maar in /2 zeiden ze na een tijdje dat de queue's gruwelijk lang zijn. Dus ik dacht 'Log mn ally even om te kijken of er elementium ingot op AH staan'. En net op het moment dat ik uitlog zie ik nog snel de battleground popup voorbij komen. Kom ik terug op mijn character waarmee ik naar battleground wou, heb ik ineens de deserter debuff =/ Sinds wanneer krijg je die als je niet eens de battleground accepteerd? Dacht dat je die debuff alleen kreeg als je echt IN een battleground weggaat.
Het hele PVP systeem (joinen en leaven) lijkt een beetje naar de klote.
pi_88065059
/join Deathwingspotters = win. Heb je geen addon voor nodig hoor.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_88068138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Predacore het volgende:
Even een shoutout naar Isabeau.
+1 respect voor Isabeau voor het aannemen van mij als haar recruit.

Van de vele sollicitanten ben ik het uiteindelijk geworden, yes!

'here we come!'
Hey, ik heb er zelf lol van! *O* Het is sowieso leuk om Azeroth nog een keer in 'oude staat' door te rennen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88068197
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de AQ quest chain, ben benieuwd of ik em nog voor Cata af krijg.
Succes met de Elementium Ingots. Begin maar alvast op ah te kijken wat ze kosten; je moet er 10 hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88068927
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Succes met de Elementium Ingots. Begin maar alvast op ah te kijken wat ze kosten; je moet er 10 hebben.
Juh, zag ze voor 1250g gaan. Heb er wel al een in mijn bank, maar die wilde ik eigenlijk voor de Thunderfury quest gebruiken waar ik er ook 10 voor nodig heb. Dat wordt de komende tijd op mijn 3 80's lekker BWL en MC runs regelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88069289
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Sjiznit het volgende:
Juh, zag ze voor 1250g gaan. Heb er wel al een in mijn bank, maar die wilde ik eigenlijk voor de Thunderfury quest gebruiken waar ik er ook 10 voor nodig heb. Dat wordt de komende tijd op mijn 3 80's lekker BWL en MC runs regelen.
Ja, maar aamgezien de droprate nogal verschilt per run, moet je wel even opletten. Mochten ze op het ah onder de 1k zijn dan zou ik ze gewoon kopen als je echt die questlijn af wilt krijgen. Kan je later zelf de overgebleven ingots in de laatste week voor Cata voor 2k op het AH zetten O-)
pi_88069391
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar aamgezien de droprate nogal verschilt per run, moet je wel even opletten. Mochten ze op het ah onder de 1k zijn dan zou ik ze gewoon kopen als je echt die questlijn af wilt krijgen. Kan je later zelf de overgebleven ingots in de laatste week voor Cata voor 2k op het AH zetten O-)
Enig probleem is dat ik nog steeds geen echte grote hoeveelheid goud op de bank heb. Sinds ik begonnen ben een aantal maanden geleden heb ik steeds veel gehad om geld aan uit te geven. Krap zit ik niet, maar om nou te zeggen dat ik nu 10k op kan hoesten is een ander verhaal (zag dat ik al meer dan 100k goud heb verdient in totaal op mijn 3 chars, maar dat is dus allemaal al uitgegeven aan mounts enzo).
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:54:02 #294
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_88069457
Zoooooooooo eindelijk klaar met studeren en nu even lekker WoW spelen met een bakkie koffie. c_/
pi_88071045
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Bij mij op de server (Argent Dawn) gaan ze 500-700g per stuk en ik weiger zoveel te betalen :')
pi_88071758
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Enig probleem is dat ik nog steeds geen echte grote hoeveelheid goud op de bank heb. Sinds ik begonnen ben een aantal maanden geleden heb ik steeds veel gehad om geld aan uit te geven. Krap zit ik niet, maar om nou te zeggen dat ik nu 10k op kan hoesten is een ander verhaal (zag dat ik al meer dan 100k goud heb verdient in totaal op mijn 3 chars, maar dat is dus allemaal al uitgegeven aan mounts enzo).
Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaard :) en het enige wat ik eigelijk doe is raw epic gems kopen en cutten tot brilliant cardinal ruby's en solid majestic zircons. En verkopen dat die krengen joh :D als warme broodjes. Allemaal voor tussen de 120 en 190g per stuk. Ow en heel afentoe loop ik ook nog een SV farm run :P
pi_88071928
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaard :) en het enige wat ik eigelijk doe is raw epic gems kopen en cutten tot brilliant cardinal ruby's en solid majestic zircons. Ow en heel afentoe doe ik een SV farm run :P
Ach, heb eind september in 1 dag tijd genoeg geld geregeld om 25 Primordial Saronite's te kopen voor mijn Shadows Edge toen. Is allemaal niet zo moeilijk om geld te verdienen. Ik heb er alleen vaak geen zin in.
pi_88072042
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een bedrag groter dan 8k tegelijk gehad. Tot ik 3 weken geleden begon met de AH te bespelen. De markt is op dit moment niet zo geweldig meer dankzij de aankomende uitbreiding maar toch heb ik met ongeveer 1500 gold startgeld in die paar weken zo'n 25k bijelkaar gespaard :) en het enige wat ik eigelijk doe is raw epic gems kopen en cutten tot brilliant cardinal ruby's en solid majestic zircons. En verkopen dat die krengen joh :D als warme broodjes. Allemaal voor tussen de 120 en 190g per stuk. Ow en heel afentoe loop ik ook nog een SV farm run :P
SV?
pi_88072043
Trage kut servers van Blizzard iemand een linkje met torrent voor de huidige patch of nzb bestandje is ook goed.
pi_88072125
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef Athlon64x het volgende:
Trage kut servers van Blizzard iemand een linkje met torrent voor de huidige patch of nzb bestandje is ook goed.
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')