SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:waarom kun je dat niet meer normaal drinken? ik geniet er steeds van met volle teugenOp zondag 24 oktober 2010 12:55 schreef Neelix het volgende:
Ik ga echt nooit meer normaal oploskoffie kunnen drinken. Gelukkig drink ik het ook bijna nooit.
quote:Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
quote:neem gewoon een kop oploskoffie en een stroopwafel kijk rustig welke trein en bus je moet hebben. kleding haal je gewoon uit de wasmand en wat je gaat doen verzin je onderwegOp zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
Ik ben trouwens lekker voorbereid, ik moet nog douchen, kleren kiezen en kijken welke trein en bus ik moet hebben. Ook heb ik geen idee waar ik met haar heen wil gaan, sterker nog, of we gaan eten of naar een cafe gaan.![]()
Ik denk dat ik er in de trein gewoon een paar halve liters bier in gooi, en kijk hoe het loopt, dat werkt vaak wel goed..
quote:Goed voorbereiden is zo overrated.Op zondag 24 oktober 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem gewoon een kop oploskoffie en een stroopwafel kijk rustig welke trein en bus je moet hebben. kleding haal je gewoon uit de wasmand en wat je gaat doen verzin je onderweg
quote:Geen ideeOp zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
Ik ben trouwens lekker voorbereid, ik moet nog douchen, kleren kiezen en kijken welke trein en bus ik moet hebben. Ook heb ik geen idee waar ik met haar heen wil gaan, sterker nog, of we gaan eten of naar een cafe gaan.![]()
Ik denk dat ik er in de trein gewoon een paar halve liters bier in gooi, en kijk hoe het loopt, dat werkt vaak wel goed..
quote:A life less ordinary zou ik gaan kijken...prima film. beetje actie, beetje humor, beetje romantiek en zels een beetje musicalOp zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Geen ideeZolang die maar niet te eng is
![]()
Maarja dit word al de derde date dus het loopt vast wel allemaal.
En dan gooi je er daar nog een paar bier in, en loop je rond als een dronken zeeman
quote:Alleen de titel klinkt een beetje uhm... apartOp zondag 24 oktober 2010 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
A life less ordinary zou ik gaan kijken...prima film. beetje actie, beetje humor, beetje romantiek en zels een beetje musical
quote:dat is de film ookOp zondag 24 oktober 2010 13:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Alleen de titel klinkt een beetje uhm... apart
quote:beide +1. goede films!Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Of Lost in Translation, Romantisch maar geen slijmfilm, As Good as it Gets is ook een leuke.
quote:Gisteren nog gekeken. Niet met een date maar toch.Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Of Lost in Translation, romantisch maar geen slijmfilm
quote:leuke brilOp zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb de ware liefde gevondenhttp://knuz.nl/fotos-prs/22/243122/1.jpg?943286
Wat vinden julie van haar ?
quote:welke van de 2 ben jij skip?Op zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke van de 2 ben jij skip?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke van de 2 ben jij skip?
quote:Oeh dat is in RadstakeOp zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
quote:Ik ga mezelf niet uitnodigen, dat doet een heer (Op zondag 24 oktober 2010 04:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom altijd doe moeite silenus? Kon je niet blijven slapen?![]()
quote:Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.Op zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef Turbomuis het volgende:
Het bierfeest afgelopen vrijdag sloeg echt helemaal nergens op. Nog nooit zo'n slecht geregeld feest meegemaakt. Met als klap op de vuurpijl, jawel, om 11 uur was het bier op. OP EEN BIERFEEST!!!
Dus helaas geen pics...
Daarna nog ff de stad in gegaan. Dat was na 5 minuten al veel gezelliger dan drie bierfeesten bij elkaar. En zo werd het toch nog (heeeeel) gezellig en veel te laat.
Samenvatting: onmogelijk
quote:Afzender: wonderwomen1987
Datum: 24/10/2010 17:58
Titel: ...
Inhoud:
jemig wat een inhoudt op je profiel!
wat denk je, dat jonge alleenstaande moeders niet normaal spellen kunnen en dom zijn?
niet meteen zo gaan oordelen daarover! soms lopen dingen in het leven nu eenmaal anders dan dat je hoopt en verwacht...
sorry maar als er 1 sukkel is dan ben jij dat wel met je profiel, die denkt de 'perfecte' vrouw te kunnen vinden...
sorry ik moest er even op reageren...
ik wens je succes verder!
groeten arianne
quote:nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:deel 1: toeval of het lotOp zondag 24 oktober 2010 18:07 schreef macondo het volgende:
Aangemeld bij relatieplanet. Best wel aardig, kreeg ook snel een berichtje van een leuke vrouw met verrassend veel dezelfde interesses. Maar uit verveling met mijn brakke hoofd nog even op paiq - speeddate aangevraagd en verrek - het was dezelfde vrouw van relatieplanet (die daar ook op dezelfde dag lid geworden was). Bizar toevallig.
Eerder deze week ook al een speeddate met een internet-vriendinnetje van Silenus. Ik heb mij vervolgens in alle bochten gewrongen om te verhullen hoe ik hem ken - en dat hij haar half belachelijk heeft gemaakt hier - speelt Sil het spelletje helemaal niet mee ("hij zegt dat ie niet eens weet hoe jij er uit ziet").
quote:Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:Alles overleefd?Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:
![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:een soort van
quote:Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een soort van
gisternacht nog minder slaap gehad dan die ervoor![]()
en dan nog helemaal naar huis met de auto is best zwaar, maar na een douche voelde ik me weer half levend
was jouw feestje ook geslaagd?
quote:joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Uiteindelijk half drie thuis.
quote:ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.
Ken je rs?
quote:volgens mij heeft zo'n beetje heel Oost Nederland wel eens van de Radstake gehoord, zelf ik...en ik kom uit de buurt van Nijmegen en ben totaal geen uitgaanstype.Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.
quote:ik gok dat t geen mogelijke date meer isOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een mogelijke date heeft mij uit haar Hyves gedumpt
Oh ja, Hyves
Naja, had het ook moeten zien aankomen.
quote:ik heb cappucion, vanilliecappucino, hazelnoot, latte macchiato en wiener melange....kies maar!
quote:veeleisende muts!Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, oplosrommel. Ik wil echte koffie.
quote:Goed om te horen dat je het overleefd hebtOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:ah ja, daar heb jij dan weer gelijk inOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend, ik weet gewoon wat ik wil!
quote:Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.Op zondag 24 oktober 2010 21:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.
quote:You're welcome.Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkgeslapen de nacht ervoor
ik ging om half 6 ofzo slapen en ben weer elk uur wel eens wakker geweest als niet vaker was, uiteindelijk 11 uur ofzo opgestaan.
hoe dan ook, top weekend, tnx Qtie
quote:he jijOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het overleefd hebt
Beetje leuk feestje gehad in Zoetermeer?
Ik zit nu in het mooie Brussel, zometeen ff lekker bijkomen in de sauna
quote:Jij had vast wel in mijn koffer gepastOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
he jij
ik ben echt bekaf van al het gefeest ik ben zo niets meer gewend he
had je me niet mee kunnen nemen in je jaszak ofzo
quote:daaromOp zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij had vast wel in mijn koffer gepast
Brussel is best aardig, manneke pis valt tegen, de rest is wel okay, maar niet heel super gezellig.
quote:Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknooptOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom
jammer eigenlijk, wat doe je er eigenlijk?
zomaar of voor je werk of of of
quote:toe maar, goed geregeld dan!Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknoopt
quote:Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toe maar, goed geregeld dan!
nog leuke collega's mee?
quote:Relaties met collega´s kun je toch beter kwijt dan rijk zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.
Alleen blijft het ICT spul, dus vrouwen zijn ver te zoeken...
quote:Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.
quote:...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoor
als je zoent weet je ook meteen zoveel meer over hoe iemand in bed is en zulks
quote:Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:Wat primair.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.
quote:Natuurlijk was dat een hint.Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.
quote:ik ben geen 12 meerOp zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.
Sommige mensen willen gewoon vertrouwd zijn met iemand. Het is dan ook daten, geen seksdaten.
quote:Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
quote:ik begrijp jouw posts echt altijd maar halfOp zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
Ik ben geen dolle stier die zijn pik achterna loopt.
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:..maar dan knap.Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Duimelot het volgende:
verder doe jij je hier wel prima voor als de gemiddelde fokker
quote:Natuurlijk niet, hier zitten veel meer nerds.Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:Misschien wel. Maar blijkbaar niet...Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.
quote:Rokende vrouwenOp zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:Nee, maar hij heeft wel betere foto's van *kuch* gescoorde toekomstige datesOp zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Voor jou niet.Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zet ik jou hier in de lijst: lelijke mannen tot het tegendeel bewezen is
quote:dat is je goed rechtOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef Lamon. het volgende:
Blablabla, als jullie het niet erg vinden, vind ik het iets belangrijker hoe de mensen waar ik mee date daar tegenover staan, ipv van wat mensen op internet.
Maar ik was wel dronken gisteren, daar had ze dan wel gelijk in.
quote:een gewone foto (eventueel via pm) is ook primaOp maandag 25 oktober 2010 09:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijk
quote:Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.Op maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is je goed recht
maar jij bent wel degene die op internet roept dat je knap bent en dan een middelmatige foto laat zien
logisch dat men dan om een betere foto gaat vragen![]()
en nu een kater?
quote:ik heb toch gewoon een fobo!?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Hoezo mag je anderen niet middelmatig noemen als je dat vindt na een foto?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Dat is geen sterk spel van je Lamon, hoop dat je bij je internetdates een stuk scherper voor de dag weet te komen.Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Oh! Er staat nu echt een foto in!Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schele![]()
en trouwens jij weet toch hoe ik eruit zie?
quote:hij is dan ook niet zo groot en opvallendOp maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik echt scheel, want ik had hem tot nu toe niet gezien.
quote:Ik doe er nu ook weinig meer mee, dat Paiq is veel makkelijker en sneller.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik heb nog helemaal niets gedaan met mijn nieuwe RP-lidmaatschap, ik vind het allemaal gewoon niet boeiend genoeg.. Maar eens mijn account daar wissen als mn lidmaatschapperiode afgelopen is. Probeer ik het over een paar maanden nog wel een keer.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
Een fotootje waarop ze kijkt alsof ze bezopen is, tot ik meer foto´s zie vind ik haar middelmatig hoor en schaar ik haar bij de lelijke users.
quote:Nooit last van. Ben ik te oppervlakkig voor denk ikOp zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel betere foto's van *kuch* gescoorde toekomstige dates
Even wat anders dan Lamon en zijn poepfoto's, even on topic. Hebben jullie ook wel eens bij Paiq dat je in een speeddate verzeild raakt en je bij de foto's langzaam onraad ruikt, maar ach, ze is aardig en leuk dus wie weet. En dat je jezelf dan min of meer wijsmaakt dat uiterlijk niet zo belangrijk is, en dat je zo in de date-regel-modus zit dat je gewoon doorgaat? Ik heb gisteren weer zoiets stoms uitgehaald, en zit nu met een hevig geinteresseerde vrouw in mijn msn-lijst. En vraag ik mij af, wat bezielde mij?
quote:Ook daar doe ik weinig mee.Op maandag 25 oktober 2010 13:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe er nu ook weinig meer mee, dat Paiq is veel makkelijker en sneller.
quote:Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?Op maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar doe ik weinig mee.Heb / maak er gewoon geen tijd voor.
.
quote:Als dat geen neuken wordt...Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn we nu in een fotorel tussen Duim en Lamon beland?!
quote:Ik? Nee hoor, mijn laatste RP-date is al weer een paar maanden geleden, ik date momenteel sowieso heel weinig.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?
quote:Het is te koud om in de zon te zitten, en ik heb even geen zin om te werken, je moet toch wat?Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:ik heb serieus even overwogen weer eens me daar aan te meldenOp maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik heb nog helemaal niets gedaan met mijn nieuwe RP-lidmaatschap, ik vind het allemaal gewoon niet boeiend genoeg.. Maar eens mijn account daar wissen als mn lidmaatschapperiode afgelopen is. Probeer ik het over een paar maanden nog wel een keer.
quote:Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?
quote:Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
Een fotootje waarop ze kijkt alsof ze bezopen is, tot ik meer foto´s zie vind ik haar middelmatig hoor en schaar ik haar bij de lelijke users.
quote:Denk het niet. Ze vinden beiden de ander niet interessant. Dus ze zullen naast deze enkele posts niet om andere foto's gaan vragenOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Ik moet zeggen dat je bij je initiele aanmelding de meeste aandacht krijgt.Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb serieus even overwogen weer eens me daar aan te melden
heb me ook heel snel weer bedacht gelukkig
was zonde van mn tijd geweest
quote:nah ik vond zijn verweer en tegen actie eigenlijk te zwak om daar verder nog actie voor te ondernemenOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Oh wacht, je quotte QOp maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.
quote:Aah, ik snapte het al niet maar Neelix moet gewoon goed quoten.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.
quote:Dat is idd idols/popstars niveauOp maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef macondo het volgende:
Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"
Vroeger was je wel eens gevat, maar ik verwar je vast met die Lamon-zonder-punt
quote:Ik denk dat hij jou bedoelde, hij weet wel wat ik vrijdagavond heb gedaan, daar was hij zelf bij.
quote:Cue moest lachen.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"
Vroeger was je wel eens gevat, maar ik verwar je vast met die Lamon-zonder-punt
quote:He, denk ik eindelijk een nuttige tijdsbesteding te hebben gevonden voor vandaag...Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik vond zijn verweer en tegen actie eigenlijk te zwak om daar verder nog actie voor te ondernemen
quote:Dus ik ben niet in de war, hij is gewoon in de war met quoten en dat snapte ik gewoonOp maandag 25 oktober 2010 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou bedoelde, hij weet wel wat ik vrijdagavond heb gedaan, daar was hij zelf bij.
quote:Wieeeeeeee verteeeeeeeeeel alle detaaaaaaaails!!Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Ik heb het gemist. PM me even met de details.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Ze was WoW verslaafd...Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
quote:Zet mij er ook even bij aub.Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. PM me even met de details.
quote:Jij serveert sneller af. Geroutineerde daterOp maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nooit last van. Ben ik te oppervlakkig voor denk ik![]()
quote:Uitlachen, vrees ik voor je..
quote:Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je bij je initiele aanmelding de meeste aandacht krijgt.Dus maar weer eens verwijderen binnenkort.
. Ga er niet zelf moeite voor doen.
.
quote:
quote:Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wieeeeeeee verteeeeeeeeeel alle detaaaaaaaails!!
NU!
quote:Wow, newsflash zegOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
quote:Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannenOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef macondo het volgende:
Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.
quote:HelderOp maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
quote:Egoboost!!!Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannen
quote:Ik quote Joe maar weer even:Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
maar die redhad of cat ofzoiets
is dat niet dat ene jonge moedertje?
quote:Sarcasme, herken het.
quote:Daarna zat ze nog op mijn msn, je hebt idd de helft meegekregen.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.
quote:Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date heOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
een "definitief NEE" klinkt wel heel hard...waarom dan toch die tweede date?
En om op de discussie van eerder terug te komen, was er gezoend op de eerste date?
quote:Was ik weer vergeten, geheugenverlies.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik quote Joe maar weer even:
[..]
quote:Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date he
quote:hoe degelijk!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
quote:Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watOp maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
quote:In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watMaar meestal zoen ik wel op een eerste date als ik iemand leuk vind ja. Of als ik denk dat ik iemand leuk vind... of als ik gewoon zin heb om te zoenen
quote:Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe degelijk!
en hoe kan het dat dat niet vaker gebeurd is, bewust of durf je gewoon niet zo goed?
quote:Alleen als ik dronken benOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?
quote:Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:Ja!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had toch een date met mij vrijdag!?!?!
quote:Dat is ook redelijk weinig vind ik.Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:zijn vrouwen nerveus ja?Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.
Desalniettemin heb ik toch vaak wel een tweede+meer dates gehad bij vrouwen die ik ook interessant vond.
quote:Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk weinig vind ik.
ach dergelijke sites zijn niks voor mij
quote:
quote:doe je dan met of zonder foto?Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veelOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
quote:dat doe ik altijdOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?
quote:Bij mij dus omgekeerd, wat is ie aardig en dan ben ik ook nog eens leuk. (en jij vindt van niet nee, dat weet ik nou wel.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:Jeetje zeg, wat ben jij oppervlakkig.. tsssk...Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.Op maandag 25 oktober 2010 08:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij welke date is er de eerste keer gezoend?
quote:Hoe kan er nou geen moment voor zijn?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Blijkbaar, en dan ben ik zelf ook te onzeker denk ikOp maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veel
quote:Gisteren dus?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Ja dan ben je goed geslaagd. Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wildeOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.
quote:Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hijOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kan er nou geen moment voor zijn?
quote:Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemdOp maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:De laatste trein mag ik dan hopen?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Dat had ik gisteren, ik liep met haar naar de trein, ze wilde instappen, ik vroeg; Hee, kusje! Toen drie zoenen, en toen naar het midden. Ik dacht je doet het maar lekker zelf geemancipeerde vrouw, en toen liep ze toch maar snel de trein in.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:Jawel maar dan stond steeds de trein er al en moest ik gelijk naar binnen.Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Klinkt bekend.Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)
quote:Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet je alleen wel je kauwgom weer op tijd zien kwijt te raken
quote:Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Waarom zou dat zijn denk je?Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Lamon. het volgende:
Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nu is het verlangen groter.Op maandag 25 oktober 2010 14:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Ik ben bijna vergeten hoe dat ook alweer ging.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een onzin, je kijkt elkaar aan en dan boempaf gebeurd het gewoon
quote:Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
quote:Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
Maar het verlangen is natuurlijk ongelofelijk groot. Heb dat ook vaak, vrouwen die zo ontzettend naar me verlangen dat ze me gewoon niet gaan zoenen maar snel de trein in rennen.
quote:Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.
quote:Ik hossel niet echt, ik wil dat iemand echt naar me verlangt.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.
quote:Het is wel wat zoeken inderdaad - 90% vind ik niet zo leuk. Maar niemand waarmee je op date zou willen? Dat is wel heel matig, dan ligt het misschien toch een beetje aan jezelf. Maar écht enthousiast worden over een date is weer een ander verhaal.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wilde
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
Maar het verlangen is natuurlijk ongelofelijk groot. Heb dat ook vaak, vrouwen die zo ontzettend naar me verlangen dat ze me gewoon niet gaan zoenen maar snel de trein in rennen.
quote:Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.Op maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef macondo het volgende:
Het is wel wat zoeken inderdaad - 90% vind ik niet zo leuk. Maar niemand waarmee je op date zou willen? Dat is wel heel matig, dan ligt het misschien toch een beetje aan jezelf. Maar écht enthousiast worden over een date is weer een ander verhaal.
Een gezellige date regelen is easy, maar er wat meer van maken wat anders.
quote:Nee, ik snap het helemaal, daarom heb ik via FOK! ook meer dan 3x zoveel dates gehad als via datingsites.Op maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.
Een forum ligt mi jdan toch beter. Leer je gewoon de mensen kennen, ongeacht of men op zoek is of niet. En dan spreek je (ik tenminste wel) veeeel makkelijker af. Want dan zit die agenda er niet achter zeg maar. Tenminste niet in het openbaar zo erg. (volgens mij praat ik heel vaag)
quote:snap het helemaalOp maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.
Een forum ligt mi jdan toch beter. Leer je gewoon de mensen kennen, ongeacht of men op zoek is of niet. En dan spreek je (ik tenminste wel) veeeel makkelijker af. Want dan zit die agenda er niet achter zeg maar. Tenminste niet in het openbaar zo erg. (volgens mij praat ik heel vaag)
quote:Ik heb op Paiq alleen gedate met speeddates, dat maakt het al minder gezocht.Op maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Maar wat je daar al snel ziet is de standaard rideltjes als waar kom je vandaag, wat doe je, hobbys, blablabla. En doe je dat niet, dan lijkt (nadruk op lijkt!) het vaak 'geforceerd' te zijn om uniek te zijn en dat juist niet te doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb op Paiq alleen gedate met speeddates, dat maakt het al minder gezocht.
Dat geneuzel over matchen heb ik uitgevinkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, een erg apart OkC berichtje. Zal ik naar de suggestie vragen?Ik ben wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik heb het met een meisje gehad over het feit dat toevallig allebei onze vaders aan kanker overleden waren, ik heb ook met een meisje gepraat die op dezelfde school gezeten had, en talloze leuke gesprekken. Het kan zo eerlijk en spontaan zijn als je zelf wilt. Oppervlakkigheid is ook je eigen schuld omdat je er in mee gaat.Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat je daar al snel ziet is de standaard rideltjes als waar kom je vandaag, wat doe je, hobbys, blablabla. En doe je dat niet, dan lijkt (nadruk op lijkt!) het vaak 'geforceerd' te zijn om uniek te zijn en dat juist niet te doen.
Maar wel mooi dat het voor jou werkt
quote:Oh schaam jeOp zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.
quote:Ik kom uit Haaksbergen en Enschede.. ben er nooit geweest en vind het totaal niet ergOp maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Oh schaam jeIeddereen uit die buurt moet er toch wel een keer geweest zijn.
quote:Ow absoluut en dergelijke gesprekken heb ik ook wel gehad hoor (ja niet specifiek die onderwerpenOp maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het met een meisje gehad over het feit dat toevallig allebei onze vaders aan kanker overleden waren, ik heb ook met een meisje gepraat die op dezelfde school gezeten had, en talloze leuke gesprekken. Het kan zo eerlijk en spontaan zijn als je zelf wilt. Oppervlakkigheid is ook je eigen schuld omdat je er in mee gaat.
quote:Wat doe je dan op een online dating topic?Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut en dergelijke gesprekken heb ik ook wel gehad hoor (ja niet specifiek die onderwerpen) Maar toch die openlijke zoektocht.. neh werkt niet voor mij.
Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden
quote:Ik moet mij toch ergens vermakenOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Lamon. het volgende:
Wat doe je dan op een online dating topic?
quote:Dus eigenlijk ben jij nu de enige die OT is?!Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet mij toch ergens vermaken
Daarbij zei ik daarstraks toch dat fok een ideale datefinder is..
quote:"Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden."Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:LeugensOp maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Tussen hoop en de werkelijkheid zit nog wel eens verschilOp maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden."
FOK! is geen kroeg of straat.
quote:Ja maar dat ligt natuurlijk uit 'onze' regioOp maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom uit Haaksbergen en Enschede.. ben er nooit geweest en vind het totaal niet erg
quote:Niet echt, want ik date zelden tot nooitOp maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij nu de enige die OT is?!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hossel niet echt, ik wil dat iemand echt naar me verlangt.
quote:Ja! Ain't life wonderful?Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat krijg jij klaar door die poepfoto?
quote:DuimOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, een erg apart OkC berichtje. Zal ik naar de suggestie vragen?ik zou hier zo intrappen he, just to smileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze is me via PM al stiekem aan het hosselen hoor.
quote:De liefde van de man gaat door de maag, en Lamon brengt dat concept op een wat hoger niveau..Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag, en Lamon brengt dat concept op een wat hoger niveau..
quote:niet? owOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu snap ik dan ook waarom ik er niet warm voor loop
ik ben geen keukenprinses
quote:ik KAN wel koken natuurlijk, ik heb kids die moete elke dag een gezonde uitgebalanceerde maaltijd voor hun neus krijgen
quote:* JoeBravo gumtOp maandag 25 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik KAN wel koken natuurlijk, ik heb kids die moete elke dag een gezonde uitgebalanceerde maaltijd voor hun neus krijgen
maar leuk gaan vinden zal ik het niet snel.
(is dat goed genoeg voor je, kan je t nog weer uitgummen?)
quote:Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee wat zit je daar nu allemaal te raaskalken
er is geen touw aan vast te knopen
quote:ik kan hem met mijn sarcamse toch niet aan zelfs niet als ik hulp krijgOp maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...
quote:Dat is niet zo raar.. jij bent een vrouwwezenOp maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
dus eigenlijk snapt hij mij niet ipv ik hem
quote:Dan wordt het makkelijk en maak ik deze saaie middag nooit vol.Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...
quote:Ik vind dat altijd zo flauwekul, wat stelt Lamon zelf dan voor? De foto waarop hij zit te "drukken"? Of iets met de term "grote boodschap"?Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan hem met mijn sarcamse toch niet aan zelfs niet als ik hulp krijg
daar ging het dus al mis
ben er nu achter dat het er om gaat dat ik zijn poepfoto, poepfoto blijf noemen....
maar dat is puur ter verduidelijking natuurlijk en niet sarcastisch bedoeld.
dus ik denk dat hij gewoon meer achter mijn woorden zoekt dan er zit
dus eigenlijk snapt hij mij niet ipv ik hem
quote:dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon benOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.. jij bent een vrouwwezen
quote:Jij bestaatOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
quote:dat heb ik niet gevraagd, slim van je, ga ik meteen doenOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo flauwekul, wat stelt Lamon zelf dan voor? De foto waarop hij zit te "drukken"? Of iets met de term "grote boodschap"?
quote:Dat ben je toch ook?Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Wie houdt me tegen?Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag hier jouw mening over mij niet komen spuien
quote:Hij dacht ook dat ik een kloon benOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Eitje erbij?Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou hier zo intrappen he, just to smile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
quote:duim is geen kloon
quote:Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
OMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
Sarcasme. Herken het.
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
ik vind het nog het proberen waard ook
quote:je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vondOp maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent.
quote:NietsOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vond![]()
wat moet ik daar dan verder van denken
quote:nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ookOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets.
Je vroeg er gelukkig niet zelf om.
quote:Je verdraait het een tikjeOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ook![]()
maar de muziek vond je geweldig he
quote:Hap!Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duim is geen kloon
die andere is de kloon
en dat jij nu met mijn kloon pmt en dan denkt met duim te hebben gepmt
daar kan ik dan weer niets aan doen....
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
![]()
quote:eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamenOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je verdraait het een tikje.
In het begin wel ja, later werd het me teveel dance...
quote:Ik weet het ook niet 100% meer, maar er was een duidelijke aanleidingOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamen
ik herinner me alleen het erg onbevredigende antwoord
HW je weet een vrouw niet te bevredigen
ja later stond je ook meer stil
quote:hoezo maar toch...?Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:
quote:ja en jij al wat ouder dus teveel vrouwen bevredigen zit er niet meer in huhOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb geen poging gedaan om JOU te bevredigen, het weekend was nog jong.
quote:Het is toch een originele en vermakelijke manier om een vrouw aan te spreken op een datingsite
quote:Zo, daar moet even iemand een gebroken ego'tje compenseren zegOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en jij al wat ouder dus teveel vrouwen bevredigen zit er niet meer in huh
quote:ja alleen ik zou m hierbij bedanken voor de fantastische tip en m dan blockenOp maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch een originele en vermakelijke manier om een vrouw aan te spreken op een datingsite
quote:Het verhaal gaat verder, kon het niet laten om wat terug te sturenOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bijpassende advertentie op fok nu... interpolis, glashelder![]()
quote:als je dat maar weetOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, daar moet even iemand een gebroken ego'tje compenseren zeg.
quote:Reageer je maar af hoor, ik kan het wel hebben
quote:daarom doe ik het ook natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reageer je maar af hoor, ik kan het wel hebben.
quote:ja toen werd er in topics nog wat gezegd!Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
En toch was FOK! leuker toen het PM-systeem nog niet bestond.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het verhaal gaat verder, kon het niet laten om wat terug te sturenIets met een flauw grapje over een chick zoeken die van eitjes houd
Heb je op OkC ook een vergelijkbare nick als hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bijpassende advertentie op fok nu... interpolis, glashelder![]()
![]()
quote:Gelukkig niet zegOp maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb je op OkC ook een vergelijkbare nick als hier?
quote:ik tel weer niet mee voor jeOp maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja toen werd er in topics nog wat gezegd!
ik word amper gepmt hooguit 3 achter elkaar en dan is het weer op
ik gok dat ik te assertief ben ofzo
quote:wat laat je dat op een vreemde manier blijken danOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent mn alles
dat weet je toch?
quote:ik ben t nietOp maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Omg heb nu zo'n saaie speeddate op paiq.
quote:Ik zou jou toch ook nooit beledigen als ik zou denken dat je er niet tegen zou kunnen
quote:het is gewoon dat ik het leuker had gevonden als je me een compliment had gegeven zodat ik je daarna oprecht en enthousiast had kunnen bedankenOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou jou toch ook nooit beledigen als ik zou denken dat je er niet tegen zou kunnen.
quote:Dat was je na 5 min weer vergetenOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is gewoon dat ik het leuker had gevonden als je me een compliment had gegeven zodat ik je daarna oprecht en enthousiast had kunnen bedanken
quote:zoen je zo slecht?Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was je na 5 min weer vergeten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
En je bent nog niet keihard afgewezen? dan is het haar niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |