quote:Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.Op zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef Turbomuis het volgende:
Het bierfeest afgelopen vrijdag sloeg echt helemaal nergens op. Nog nooit zo'n slecht geregeld feest meegemaakt. Met als klap op de vuurpijl, jawel, om 11 uur was het bier op. OP EEN BIERFEEST!!!
Dus helaas geen pics...
Daarna nog ff de stad in gegaan. Dat was na 5 minuten al veel gezelliger dan drie bierfeesten bij elkaar. En zo werd het toch nog (heeeeel) gezellig en veel te laat.
Samenvatting: onmogelijk
quote:Afzender: wonderwomen1987
Datum: 24/10/2010 17:58
Titel: ...
Inhoud:
jemig wat een inhoudt op je profiel!
wat denk je, dat jonge alleenstaande moeders niet normaal spellen kunnen en dom zijn?
niet meteen zo gaan oordelen daarover! soms lopen dingen in het leven nu eenmaal anders dan dat je hoopt en verwacht...
sorry maar als er 1 sukkel is dan ben jij dat wel met je profiel, die denkt de 'perfecte' vrouw te kunnen vinden...
sorry ik moest er even op reageren...
ik wens je succes verder!
groeten arianne
quote:nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:deel 1: toeval of het lotOp zondag 24 oktober 2010 18:07 schreef macondo het volgende:
Aangemeld bij relatieplanet. Best wel aardig, kreeg ook snel een berichtje van een leuke vrouw met verrassend veel dezelfde interesses. Maar uit verveling met mijn brakke hoofd nog even op paiq - speeddate aangevraagd en verrek - het was dezelfde vrouw van relatieplanet (die daar ook op dezelfde dag lid geworden was). Bizar toevallig.
Eerder deze week ook al een speeddate met een internet-vriendinnetje van Silenus. Ik heb mij vervolgens in alle bochten gewrongen om te verhullen hoe ik hem ken - en dat hij haar half belachelijk heeft gemaakt hier - speelt Sil het spelletje helemaal niet mee ("hij zegt dat ie niet eens weet hoe jij er uit ziet").
quote:Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:Alles overleefd?Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:
![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:een soort van
quote:Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een soort van
gisternacht nog minder slaap gehad dan die ervoor![]()
en dan nog helemaal naar huis met de auto is best zwaar, maar na een douche voelde ik me weer half levend
was jouw feestje ook geslaagd?
quote:joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Uiteindelijk half drie thuis.
quote:ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.
Ken je rs?
quote:volgens mij heeft zo'n beetje heel Oost Nederland wel eens van de Radstake gehoord, zelf ik...en ik kom uit de buurt van Nijmegen en ben totaal geen uitgaanstype.Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.
quote:ik gok dat t geen mogelijke date meer isOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een mogelijke date heeft mij uit haar Hyves gedumpt
Oh ja, Hyves
Naja, had het ook moeten zien aankomen.
quote:ik heb cappucion, vanilliecappucino, hazelnoot, latte macchiato en wiener melange....kies maar!
quote:veeleisende muts!Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, oplosrommel. Ik wil echte koffie.
quote:Goed om te horen dat je het overleefd hebtOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:ah ja, daar heb jij dan weer gelijk inOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend, ik weet gewoon wat ik wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |