quote:Ik heb het gemist. PM me even met de details.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Ze was WoW verslaafd...Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Zet mij er ook even bij aub.Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. PM me even met de details.
quote:Jij serveert sneller af. Geroutineerde daterOp maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nooit last van. Ben ik te oppervlakkig voor denk ik![]()
quote:Uitlachen, vrees ik voor je..
quote:Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je bij je initiele aanmelding de meeste aandacht krijgt.Dus maar weer eens verwijderen binnenkort.
. Ga er niet zelf moeite voor doen.
.
quote:
quote:Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wieeeeeeee verteeeeeeeeeel alle detaaaaaaaails!!
NU!
quote:Wow, newsflash zegOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
quote:Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannenOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef macondo het volgende:
Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.
quote:HelderOp maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
quote:Egoboost!!!Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannen
quote:Ik quote Joe maar weer even:Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
maar die redhad of cat ofzoiets
is dat niet dat ene jonge moedertje?
quote:Sarcasme, herken het.
quote:Daarna zat ze nog op mijn msn, je hebt idd de helft meegekregen.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.
quote:Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date heOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
een "definitief NEE" klinkt wel heel hard...waarom dan toch die tweede date?
En om op de discussie van eerder terug te komen, was er gezoend op de eerste date?
quote:Was ik weer vergeten, geheugenverlies.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik quote Joe maar weer even:
[..]
quote:Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date he
quote:hoe degelijk!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |