quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
Een fotootje waarop ze kijkt alsof ze bezopen is, tot ik meer foto´s zie vind ik haar middelmatig hoor en schaar ik haar bij de lelijke users.
quote:Nooit last van. Ben ik te oppervlakkig voor denk ikOp zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel betere foto's van *kuch* gescoorde toekomstige dates
Even wat anders dan Lamon en zijn poepfoto's, even on topic. Hebben jullie ook wel eens bij Paiq dat je in een speeddate verzeild raakt en je bij de foto's langzaam onraad ruikt, maar ach, ze is aardig en leuk dus wie weet. En dat je jezelf dan min of meer wijsmaakt dat uiterlijk niet zo belangrijk is, en dat je zo in de date-regel-modus zit dat je gewoon doorgaat? Ik heb gisteren weer zoiets stoms uitgehaald, en zit nu met een hevig geinteresseerde vrouw in mijn msn-lijst. En vraag ik mij af, wat bezielde mij?
quote:Ook daar doe ik weinig mee.Op maandag 25 oktober 2010 13:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe er nu ook weinig meer mee, dat Paiq is veel makkelijker en sneller.
quote:Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?Op maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar doe ik weinig mee.Heb / maak er gewoon geen tijd voor.
.
quote:Als dat geen neuken wordt...Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn we nu in een fotorel tussen Duim en Lamon beland?!
quote:Ik? Nee hoor, mijn laatste RP-date is al weer een paar maanden geleden, ik date momenteel sowieso heel weinig.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?
quote:Het is te koud om in de zon te zitten, en ik heb even geen zin om te werken, je moet toch wat?Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:ik heb serieus even overwogen weer eens me daar aan te meldenOp maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik heb nog helemaal niets gedaan met mijn nieuwe RP-lidmaatschap, ik vind het allemaal gewoon niet boeiend genoeg.. Maar eens mijn account daar wissen als mn lidmaatschapperiode afgelopen is. Probeer ik het over een paar maanden nog wel een keer.
quote:Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij zou toch ook een RP date hebben afgelopen vrijdag? Hoe ging dat?
quote:Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"Op maandag 25 oktober 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
Een fotootje waarop ze kijkt alsof ze bezopen is, tot ik meer foto´s zie vind ik haar middelmatig hoor en schaar ik haar bij de lelijke users.
quote:Denk het niet. Ze vinden beiden de ander niet interessant. Dus ze zullen naast deze enkele posts niet om andere foto's gaan vragenOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Ik moet zeggen dat je bij je initiele aanmelding de meeste aandacht krijgt.Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb serieus even overwogen weer eens me daar aan te melden
heb me ook heel snel weer bedacht gelukkig
was zonde van mn tijd geweest
quote:nah ik vond zijn verweer en tegen actie eigenlijk te zwak om daar verder nog actie voor te ondernemenOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Oh wacht, je quotte QOp maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.
quote:Aah, ik snapte het al niet maar Neelix moet gewoon goed quoten.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was via knuz en het was de tweede date. Was wederom echt gezellig maar toch een definitieve NEE.
quote:Dat is idd idols/popstars niveauOp maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef macondo het volgende:
Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"
Vroeger was je wel eens gevat, maar ik verwar je vast met die Lamon-zonder-punt
quote:Ik denk dat hij jou bedoelde, hij weet wel wat ik vrijdagavond heb gedaan, daar was hij zelf bij.
quote:Cue moest lachen.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor jouw uitspraken heb je toch geen foto nodig? "ze vind dat ik als een stomme poepert op de foto sta, nou - dan vind ik als wraak haar ook lelijk!. Lekker puh!"
Vroeger was je wel eens gevat, maar ik verwar je vast met die Lamon-zonder-punt
quote:He, denk ik eindelijk een nuttige tijdsbesteding te hebben gevonden voor vandaag...Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik vond zijn verweer en tegen actie eigenlijk te zwak om daar verder nog actie voor te ondernemen
quote:Dus ik ben niet in de war, hij is gewoon in de war met quoten en dat snapte ik gewoonOp maandag 25 oktober 2010 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou bedoelde, hij weet wel wat ik vrijdagavond heb gedaan, daar was hij zelf bij.
quote:Wieeeeeeee verteeeeeeeeeel alle detaaaaaaaails!!Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Ik heb het gemist. PM me even met de details.Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
lamon vind ik een lachertje. sinds ik dat gedoe met hem en redcat half heb meegekregen, damn dat was triest. die rep raakt ie niet meer kwijt
quote:Ze was WoW verslaafd...Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
quote:Zet mij er ook even bij aub.Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. PM me even met de details.
quote:Jij serveert sneller af. Geroutineerde daterOp maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nooit last van. Ben ik te oppervlakkig voor denk ik![]()
quote:Uitlachen, vrees ik voor je..
quote:Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je bij je initiele aanmelding de meeste aandacht krijgt.Dus maar weer eens verwijderen binnenkort.
. Ga er niet zelf moeite voor doen.
.
quote:
quote:Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wieeeeeeee verteeeeeeeeeel alle detaaaaaaaails!!
NU!
quote:Wow, newsflash zegOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef dawg het volgende:
quote:Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannenOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef macondo het volgende:
Ik ben net nieuw op RP en snap het geklaag niet zo. Als ik een berichtje stuur krijg ik tot nu toe wel reactie. Alleen dat zoeken is een beetje rottig.
quote:HelderOp maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meeten, niets gebeurd, spelen een spelletje dat ik verliefd op haar ben maar een andere gast het met haar gedaan heeft, andere gast begrijpt het niet, daarna heeft ze met 2 mensen ruzie vanwege WoW, ze voegt mij toe aan msn en dumpt die anderen van msn, ik denk, wat moet ik hiermee en gooi haar van msn af, vervolgens verdwijnt ze van FOK!
Klaar.
quote:vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
quote:Egoboost!!!Op maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je na 3 maanden nog steeds altijd een berichtje terugkrijgt en ook zelf berichtjes krijgt, mag je je scharen onder de interessantere mannen
quote:Ik quote Joe maar weer even:Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vond je, ik snapte er echt helemaal niets van
maar die redhad of cat ofzoiets
is dat niet dat ene jonge moedertje?
quote:Sarcasme, herken het.
quote:Daarna zat ze nog op mijn msn, je hebt idd de helft meegekregen.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vergeet je gehuil daarna op fok niet. tot in den treure. en volgens mij is zij daarom van fok gegaan, omdat ze je gezeik beu was.
quote:Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date heOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
een "definitief NEE" klinkt wel heel hard...waarom dan toch die tweede date?
En om op de discussie van eerder terug te komen, was er gezoend op de eerste date?
quote:Was ik weer vergeten, geheugenverlies.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had idd Q. gequote, en hij had wel degelijk iets half afgesproken had hij me verteld
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik quote Joe maar weer even:
[..]
quote:Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch wel leuk vond, maar niet zeker wist of die klik er was. Die was er dus niet. En natuurlijk was er op de eerste date gezoend, anders geen tweede date he
quote:hoe degelijk!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
quote:Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watOp maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
quote:In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watMaar meestal zoen ik wel op een eerste date als ik iemand leuk vind ja. Of als ik denk dat ik iemand leuk vind... of als ik gewoon zin heb om te zoenen
quote:Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe degelijk!
en hoe kan het dat dat niet vaker gebeurd is, bewust of durf je gewoon niet zo goed?
quote:Alleen als ik dronken benOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?
quote:Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:Ja!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had toch een date met mij vrijdag!?!?!
quote:Dat is ook redelijk weinig vind ik.Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:zijn vrouwen nerveus ja?Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.
Desalniettemin heb ik toch vaak wel een tweede+meer dates gehad bij vrouwen die ik ook interessant vond.
quote:Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk weinig vind ik.
ach dergelijke sites zijn niks voor mij
quote:
quote:doe je dan met of zonder foto?Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veelOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
quote:dat doe ik altijdOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?
quote:Bij mij dus omgekeerd, wat is ie aardig en dan ben ik ook nog eens leuk. (en jij vindt van niet nee, dat weet ik nou wel.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:Jeetje zeg, wat ben jij oppervlakkig.. tsssk...Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.Op maandag 25 oktober 2010 08:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij welke date is er de eerste keer gezoend?
quote:Hoe kan er nou geen moment voor zijn?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Blijkbaar, en dan ben ik zelf ook te onzeker denk ikOp maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veel
quote:Gisteren dus?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Ja dan ben je goed geslaagd. Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wildeOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.
quote:Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hijOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kan er nou geen moment voor zijn?
quote:Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemdOp maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:De laatste trein mag ik dan hopen?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Dat had ik gisteren, ik liep met haar naar de trein, ze wilde instappen, ik vroeg; Hee, kusje! Toen drie zoenen, en toen naar het midden. Ik dacht je doet het maar lekker zelf geemancipeerde vrouw, en toen liep ze toch maar snel de trein in.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:Jawel maar dan stond steeds de trein er al en moest ik gelijk naar binnen.Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Klinkt bekend.Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)
quote:Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet je alleen wel je kauwgom weer op tijd zien kwijt te raken
quote:Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Waarom zou dat zijn denk je?Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Lamon. het volgende:
Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nu is het verlangen groter.Op maandag 25 oktober 2010 14:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Ik ben bijna vergeten hoe dat ook alweer ging.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een onzin, je kijkt elkaar aan en dan boempaf gebeurd het gewoon
quote:Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
quote:Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
Maar het verlangen is natuurlijk ongelofelijk groot. Heb dat ook vaak, vrouwen die zo ontzettend naar me verlangen dat ze me gewoon niet gaan zoenen maar snel de trein in rennen.
quote:Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.
quote:Ik hossel niet echt, ik wil dat iemand echt naar me verlangt.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.
quote:Het is wel wat zoeken inderdaad - 90% vind ik niet zo leuk. Maar niemand waarmee je op date zou willen? Dat is wel heel matig, dan ligt het misschien toch een beetje aan jezelf. Maar écht enthousiast worden over een date is weer een ander verhaal.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |