SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:waarom kun je dat niet meer normaal drinken? ik geniet er steeds van met volle teugenOp zondag 24 oktober 2010 12:55 schreef Neelix het volgende:
Ik ga echt nooit meer normaal oploskoffie kunnen drinken. Gelukkig drink ik het ook bijna nooit.
quote:Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
quote:neem gewoon een kop oploskoffie en een stroopwafel kijk rustig welke trein en bus je moet hebben. kleding haal je gewoon uit de wasmand en wat je gaat doen verzin je onderwegOp zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
Ik ben trouwens lekker voorbereid, ik moet nog douchen, kleren kiezen en kijken welke trein en bus ik moet hebben. Ook heb ik geen idee waar ik met haar heen wil gaan, sterker nog, of we gaan eten of naar een cafe gaan.![]()
Ik denk dat ik er in de trein gewoon een paar halve liters bier in gooi, en kijk hoe het loopt, dat werkt vaak wel goed..
quote:Goed voorbereiden is zo overrated.Op zondag 24 oktober 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem gewoon een kop oploskoffie en een stroopwafel kijk rustig welke trein en bus je moet hebben. kleding haal je gewoon uit de wasmand en wat je gaat doen verzin je onderweg
quote:Geen ideeOp zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke film ga je nou kijken met je date vanavond?
Ik ben trouwens lekker voorbereid, ik moet nog douchen, kleren kiezen en kijken welke trein en bus ik moet hebben. Ook heb ik geen idee waar ik met haar heen wil gaan, sterker nog, of we gaan eten of naar een cafe gaan.![]()
Ik denk dat ik er in de trein gewoon een paar halve liters bier in gooi, en kijk hoe het loopt, dat werkt vaak wel goed..
quote:A life less ordinary zou ik gaan kijken...prima film. beetje actie, beetje humor, beetje romantiek en zels een beetje musicalOp zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Geen ideeZolang die maar niet te eng is
![]()
Maarja dit word al de derde date dus het loopt vast wel allemaal.
En dan gooi je er daar nog een paar bier in, en loop je rond als een dronken zeeman
quote:Alleen de titel klinkt een beetje uhm... apartOp zondag 24 oktober 2010 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
A life less ordinary zou ik gaan kijken...prima film. beetje actie, beetje humor, beetje romantiek en zels een beetje musical
quote:dat is de film ookOp zondag 24 oktober 2010 13:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Alleen de titel klinkt een beetje uhm... apart
quote:beide +1. goede films!Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Of Lost in Translation, Romantisch maar geen slijmfilm, As Good as it Gets is ook een leuke.
quote:Gisteren nog gekeken. Niet met een date maar toch.Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
Of Lost in Translation, romantisch maar geen slijmfilm
quote:leuke brilOp zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb de ware liefde gevondenhttp://knuz.nl/fotos-prs/22/243122/1.jpg?943286
Wat vinden julie van haar ?
quote:welke van de 2 ben jij skip?Op zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke van de 2 ben jij skip?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke van de 2 ben jij skip?
quote:Oeh dat is in RadstakeOp zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef skippy22 het volgende:
quote:Ik ga mezelf niet uitnodigen, dat doet een heer (Op zondag 24 oktober 2010 04:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom altijd doe moeite silenus? Kon je niet blijven slapen?![]()
quote:Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.Op zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef Turbomuis het volgende:
Het bierfeest afgelopen vrijdag sloeg echt helemaal nergens op. Nog nooit zo'n slecht geregeld feest meegemaakt. Met als klap op de vuurpijl, jawel, om 11 uur was het bier op. OP EEN BIERFEEST!!!
Dus helaas geen pics...
Daarna nog ff de stad in gegaan. Dat was na 5 minuten al veel gezelliger dan drie bierfeesten bij elkaar. En zo werd het toch nog (heeeeel) gezellig en veel te laat.
Samenvatting: onmogelijk
quote:Afzender: wonderwomen1987
Datum: 24/10/2010 17:58
Titel: ...
Inhoud:
jemig wat een inhoudt op je profiel!
wat denk je, dat jonge alleenstaande moeders niet normaal spellen kunnen en dom zijn?
niet meteen zo gaan oordelen daarover! soms lopen dingen in het leven nu eenmaal anders dan dat je hoopt en verwacht...
sorry maar als er 1 sukkel is dan ben jij dat wel met je profiel, die denkt de 'perfecte' vrouw te kunnen vinden...
sorry ik moest er even op reageren...
ik wens je succes verder!
groeten arianne
quote:nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:deel 1: toeval of het lotOp zondag 24 oktober 2010 18:07 schreef macondo het volgende:
Aangemeld bij relatieplanet. Best wel aardig, kreeg ook snel een berichtje van een leuke vrouw met verrassend veel dezelfde interesses. Maar uit verveling met mijn brakke hoofd nog even op paiq - speeddate aangevraagd en verrek - het was dezelfde vrouw van relatieplanet (die daar ook op dezelfde dag lid geworden was). Bizar toevallig.
Eerder deze week ook al een speeddate met een internet-vriendinnetje van Silenus. Ik heb mij vervolgens in alle bochten gewrongen om te verhullen hoe ik hem ken - en dat hij haar half belachelijk heeft gemaakt hier - speelt Sil het spelletje helemaal niet mee ("hij zegt dat ie niet eens weet hoe jij er uit ziet").
quote:Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar waar je vandaan komt
quote:Alles overleefd?Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:
![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:een soort van
quote:Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een soort van
gisternacht nog minder slaap gehad dan die ervoor![]()
en dan nog helemaal naar huis met de auto is best zwaar, maar na een douche voelde ik me weer half levend
was jouw feestje ook geslaagd?
quote:joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima, wel redelijk op tijd naar huis gegaan, was een beetje duf.Uiteindelijk half drie thuis.
quote:ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Zutphen maar studeer in Leiden sinds dit jaar.
Ken je rs?
quote:volgens mij heeft zo'n beetje heel Oost Nederland wel eens van de Radstake gehoord, zelf ik...en ik kom uit de buurt van Nijmegen en ben totaal geen uitgaanstype.Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.
quote:ik gok dat t geen mogelijke date meer isOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een mogelijke date heeft mij uit haar Hyves gedumpt
Oh ja, Hyves
Naja, had het ook moeten zien aankomen.
quote:ik heb cappucion, vanilliecappucino, hazelnoot, latte macchiato en wiener melange....kies maar!
quote:veeleisende muts!Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, oplosrommel. Ik wil echte koffie.
quote:Goed om te horen dat je het overleefd hebtOp zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:![]()
zo en weer thuis van een zwaar en bijzonder weekendje
quote:Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:ah ja, daar heb jij dan weer gelijk inOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend, ik weet gewoon wat ik wil!
quote:Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.Op zondag 24 oktober 2010 21:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.
quote:You're welcome.Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkgeslapen de nacht ervoor
ik ging om half 6 ofzo slapen en ben weer elk uur wel eens wakker geweest als niet vaker was, uiteindelijk 11 uur ofzo opgestaan.
hoe dan ook, top weekend, tnx Qtie
quote:he jijOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het overleefd hebt
Beetje leuk feestje gehad in Zoetermeer?
Ik zit nu in het mooie Brussel, zometeen ff lekker bijkomen in de sauna
quote:Jij had vast wel in mijn koffer gepastOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
he jij
ik ben echt bekaf van al het gefeest ik ben zo niets meer gewend he
had je me niet mee kunnen nemen in je jaszak ofzo
quote:daaromOp zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij had vast wel in mijn koffer gepast
Brussel is best aardig, manneke pis valt tegen, de rest is wel okay, maar niet heel super gezellig.
quote:Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknooptOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom
jammer eigenlijk, wat doe je er eigenlijk?
zomaar of voor je werk of of of
quote:toe maar, goed geregeld dan!Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknoopt
quote:Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toe maar, goed geregeld dan!
nog leuke collega's mee?
quote:Relaties met collega´s kun je toch beter kwijt dan rijk zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.
Alleen blijft het ICT spul, dus vrouwen zijn ver te zoeken...
quote:Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.
quote:...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoor
als je zoent weet je ook meteen zoveel meer over hoe iemand in bed is en zulks
quote:Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:Wat primair.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.
quote:Natuurlijk was dat een hint.Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.
quote:ik ben geen 12 meerOp zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.
Sommige mensen willen gewoon vertrouwd zijn met iemand. Het is dan ook daten, geen seksdaten.
quote:Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
quote:ik begrijp jouw posts echt altijd maar halfOp zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
Ik ben geen dolle stier die zijn pik achterna loopt.
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:..maar dan knap.Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Duimelot het volgende:
verder doe jij je hier wel prima voor als de gemiddelde fokker
quote:Natuurlijk niet, hier zitten veel meer nerds.Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:Misschien wel. Maar blijkbaar niet...Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.
quote:Rokende vrouwenOp zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:Nee, maar hij heeft wel betere foto's van *kuch* gescoorde toekomstige datesOp zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Voor jou niet.Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zet ik jou hier in de lijst: lelijke mannen tot het tegendeel bewezen is
quote:dat is je goed rechtOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef Lamon. het volgende:
Blablabla, als jullie het niet erg vinden, vind ik het iets belangrijker hoe de mensen waar ik mee date daar tegenover staan, ipv van wat mensen op internet.
Maar ik was wel dronken gisteren, daar had ze dan wel gelijk in.
quote:een gewone foto (eventueel via pm) is ook primaOp maandag 25 oktober 2010 09:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijk
quote:Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.Op maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is je goed recht
maar jij bent wel degene die op internet roept dat je knap bent en dan een middelmatige foto laat zien
logisch dat men dan om een betere foto gaat vragen![]()
en nu een kater?
quote:ik heb toch gewoon een fobo!?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Hoezo mag je anderen niet middelmatig noemen als je dat vindt na een foto?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Dat is geen sterk spel van je Lamon, hoop dat je bij je internetdates een stuk scherper voor de dag weet te komen.Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Oh! Er staat nu echt een foto in!Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schele![]()
en trouwens jij weet toch hoe ik eruit zie?
quote:hij is dan ook niet zo groot en opvallendOp maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik echt scheel, want ik had hem tot nu toe niet gezien.
quote:Ik doe er nu ook weinig meer mee, dat Paiq is veel makkelijker en sneller.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik heb nog helemaal niets gedaan met mijn nieuwe RP-lidmaatschap, ik vind het allemaal gewoon niet boeiend genoeg.. Maar eens mijn account daar wissen als mn lidmaatschapperiode afgelopen is. Probeer ik het over een paar maanden nog wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |