quote:Rokende vrouwenOp zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, 4 tot 8.30, niet heel slecht, en ze rookt en drinkt bier...ik ben nog wel benieuwd.
quote:Nee, maar hij heeft wel betere foto's van *kuch* gescoorde toekomstige datesOp zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Voor jou niet.Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken alleen die poepfoto en daar viel je behoorlijk tegen
heb je geen betere dan?
quote:Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zet ik jou hier in de lijst: lelijke mannen tot het tegendeel bewezen is
quote:dat is je goed rechtOp maandag 25 oktober 2010 09:34 schreef Lamon. het volgende:
Blablabla, als jullie het niet erg vinden, vind ik het iets belangrijker hoe de mensen waar ik mee date daar tegenover staan, ipv van wat mensen op internet.
Maar ik was wel dronken gisteren, daar had ze dan wel gelijk in.
quote:een gewone foto (eventueel via pm) is ook primaOp maandag 25 oktober 2010 09:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook niet altijd even verleidelijk uit, zittend op de wc pot hoor Duim. Maar daar zijn dan weer geen foto's van natuurlijk
quote:Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.Op maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is je goed recht
maar jij bent wel degene die op internet roept dat je knap bent en dan een middelmatige foto laat zien
logisch dat men dan om een betere foto gaat vragen![]()
en nu een kater?
quote:ik heb toch gewoon een fobo!?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Hoezo mag je anderen niet middelmatig noemen als je dat vindt na een foto?Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen katers, en laat maar eerst eens een foto van jezelf zien, voor je anderen middelmatig noemt.
quote:Dat is geen sterk spel van je Lamon, hoop dat je bij je internetdates een stuk scherper voor de dag weet te komen.Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Oh! Er staat nu echt een foto in!Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schele![]()
en trouwens jij weet toch hoe ik eruit zie?
quote:hij is dan ook niet zo groot en opvallendOp maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik echt scheel, want ik had hem tot nu toe niet gezien.
quote:Ik doe er nu ook weinig meer mee, dat Paiq is veel makkelijker en sneller.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Q. het volgende:
Hmmm, ik heb nog helemaal niets gedaan met mijn nieuwe RP-lidmaatschap, ik vind het allemaal gewoon niet boeiend genoeg.. Maar eens mijn account daar wissen als mn lidmaatschapperiode afgelopen is. Probeer ik het over een paar maanden nog wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |