quote:Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.Op zondag 24 oktober 2010 21:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gescoord? En dan bedoel ik geen 2e date.
quote:You're welcome.Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh waar was jij duf van dan, had je niet heerlijkgeslapen de nacht ervoor
ik ging om half 6 ofzo slapen en ben weer elk uur wel eens wakker geweest als niet vaker was, uiteindelijk 11 uur ofzo opgestaan.
hoe dan ook, top weekend, tnx Qtie
quote:he jijOp zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het overleefd hebt
Beetje leuk feestje gehad in Zoetermeer?
Ik zit nu in het mooie Brussel, zometeen ff lekker bijkomen in de sauna
quote:Jij had vast wel in mijn koffer gepastOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
he jij
ik ben echt bekaf van al het gefeest ik ben zo niets meer gewend he
had je me niet mee kunnen nemen in je jaszak ofzo
quote:daaromOp zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij had vast wel in mijn koffer gepast
Brussel is best aardig, manneke pis valt tegen, de rest is wel okay, maar niet heel super gezellig.
quote:Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknooptOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom
jammer eigenlijk, wat doe je er eigenlijk?
zomaar of voor je werk of of of
quote:toe maar, goed geregeld dan!Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zit hier voor mijn werk idd, met een paar daagjes plezier eraan vastgeknoopt
quote:Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toe maar, goed geregeld dan!
nog leuke collega's mee?
quote:Relaties met collega´s kun je toch beter kwijt dan rijk zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ook nog, en de buitenlandse collega's ken ik ondertussen ook allemaal best goed.
Alleen blijft het ICT spul, dus vrouwen zijn ver te zoeken...
quote:Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een tweede date. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar dit was die die Voice of Holland deed en zo he, niet die van dinsdag.
quote:...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begin daar toch een beetje over te twijfelen. "Zoenen, anders geen tweede date". Het is niet mijn motto, maar in de praktijk blijkt meestal dat gezellige dates zonder zoenen, gevolgd worden door een tweede gezellige date zonder zoenen.
quote:Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om echt daten gaat zou ik ook wel nog een tweede date aangaan als er niet gezoend is, maar dan moet t er wel van komen hoor
als je zoent weet je ook meteen zoveel meer over hoe iemand in bed is en zulks
quote:Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.Op zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:Wat primair.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. Dus zoenen op de 1e date en anders geen 2e date.
quote:Natuurlijk was dat een hint.Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...ze had het over het feit dat ze voor haar werk 2 dagen in haar eentje in een hotel moest zitten en dat niet leuk vond, ik kijk even of dat nog een hint was, want ik doe niet aan friends-zones.
quote:ik ben geen 12 meerOp zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ieder mens is anders, niet iedereen voelt zich meteen geroepen om te tongen of neuken.
Sommige mensen willen gewoon vertrouwd zijn met iemand. Het is dan ook daten, geen seksdaten.
quote:Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
quote:ik begrijp jouw posts echt altijd maar halfOp zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel bezorgd, aangezien mijn "Fuck-buddies FTW" niet afgewezen werd tijdens het chatten, ik heb gewoon geen haast.
Ik ben geen dolle stier die zijn pik achterna loopt.
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:..maar dan knap.Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Duimelot het volgende:
verder doe jij je hier wel prima voor als de gemiddelde fokker
quote:Natuurlijk niet, hier zitten veel meer nerds.Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of FOK! ook maar enigszins een representatieve vertegenwoordiging is van de echte wereld.
quote:Misschien wel. Maar blijkbaar niet...Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Feesten georganiseerd in het Beursgebouw lopen altijd uit op een mislukking dat had je als Eindhovense toch moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |