quote:Gisteren dus?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Ja dan ben je goed geslaagd. Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wildeOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.
quote:Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hijOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kan er nou geen moment voor zijn?
quote:Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemdOp maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:De laatste trein mag ik dan hopen?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Omdat we allebei in een overvolle kroeg zaten en ik niet over een tafeltje heen ga zoenen. En daarna steeds rennend me trein moest halen of hij
quote:Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Dat had ik gisteren, ik liep met haar naar de trein, ze wilde instappen, ik vroeg; Hee, kusje! Toen drie zoenen, en toen naar het midden. Ik dacht je doet het maar lekker zelf geemancipeerde vrouw, en toen liep ze toch maar snel de trein in.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
quote:Jawel maar dan stond steeds de trein er al en moest ik gelijk naar binnen.Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie lopen niet samen naar het station?! Ik vind het een beetje vreemd
quote:Klinkt bekend.Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoenen is altijd op het perron, dat je zo wacht voor de trein en tegenover elkaar gaat staan. (Zeker als zij je een kauwgom aanbiedt, dat betekent --> TONGEN!)
quote:Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet je alleen wel je kauwgom weer op tijd zien kwijt te raken
quote:Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Waarom zou dat zijn denk je?Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Lamon. het volgende:
Waarom heb jij een zwarte vlek waar je hoofd hoort te zitten bij je date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nu is het verlangen groter.Op maandag 25 oktober 2010 14:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezien ze je na die uitspraak vol op de mond pakte, enzo.
quote:Ik ben bijna vergeten hoe dat ook alweer ging.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een onzin, je kijkt elkaar aan en dan boempaf gebeurd het gewoon
quote:Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
quote:Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
Maar het verlangen is natuurlijk ongelofelijk groot. Heb dat ook vaak, vrouwen die zo ontzettend naar me verlangen dat ze me gewoon niet gaan zoenen maar snel de trein in rennen.
quote:Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien vallen wij wel op andere types, niet zo stoer doen.
quote:Ik hossel niet echt, ik wil dat iemand echt naar me verlangt.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok. Jij wel stoer blijven doen aub, want ik smul van je hosseltactieken.
quote:Het is wel wat zoeken inderdaad - 90% vind ik niet zo leuk. Maar niemand waarmee je op date zou willen? Dat is wel heel matig, dan ligt het misschien toch een beetje aan jezelf. Maar écht enthousiast worden over een date is weer een ander verhaal.Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niemand gevonden waar ik uberhaupt mee op date wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |