quote:Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watOp maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb geloof ik maar op 1 eerste date gezoend, en dat liep uiteindelijk ook niet heel goed af.
quote:In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg een half verhaal mee, dus ik lul ook maar watMaar meestal zoen ik wel op een eerste date als ik iemand leuk vind ja. Of als ik denk dat ik iemand leuk vind... of als ik gewoon zin heb om te zoenen
quote:Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe degelijk!
en hoe kan het dat dat niet vaker gebeurd is, bewust of durf je gewoon niet zo goed?
quote:Alleen als ik dronken benOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoen je dan ook met iemand die je eigenlijk niet zo leuk vind, als je gewoon zin hebt om te zoenen?
quote:Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de tijd dat ik op R&P zat ben ik maar 1 redelijk interessant profiel incl foto tegengekomen.. en dat was al een vriend van mij
quote:Ja!Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had toch een date met mij vrijdag!?!?!
quote:Dat is ook redelijk weinig vind ik.Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:zijn vrouwen nerveus ja?Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet echt durf, en ook wat lastig vind om de vaak nerveuze signalen van de vrouw te interpreteren.
Desalniettemin heb ik toch vaak wel een tweede+meer dates gehad bij vrouwen die ik ook interessant vond.
quote:Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk weinig vind ik.
ach dergelijke sites zijn niks voor mij
quote:
quote:doe je dan met of zonder foto?Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik 4 leuke vrouwen, maar het duurde wel lang om af te spreken, op Paiq duurt het maar een uurtje.
quote:Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veelOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weinig? 1 duurde 3 maanden, 1 twee maanden, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
quote:dat doe ik altijdOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merkte je niet op dat jij ontzettend begon te ratelen vrijdag?
quote:Bij mij dus omgekeerd, wat is ie aardig en dan ben ik ook nog eens leuk. (en jij vindt van niet nee, dat weet ik nou wel.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:Jeetje zeg, wat ben jij oppervlakkig.. tsssk...Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je dan met of zonder foto?
ik ben altijd enorm teleurgesteld op paiq dan heb je een leuk gesprek komt die foto en is het weer een of andere creep
quote:De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.Op maandag 25 oktober 2010 08:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij welke date is er de eerste keer gezoend?
quote:Hoe kan er nou geen moment voor zijn?Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De derde, maar dat kwam meer doordat er op de vorige twee geen moment voor was.
Trouwens ik vind bij de derde date zoenen wel laat.
quote:Blijkbaar, en dan ben ik zelf ook te onzeker denk ikOp maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn vrouwen nerveus ja?
heb jij zo'n uitwerking op vrouwen?
quote:Yup. 4 dames en met 1 drie maanden volgehouden, ik vind het best meevallen.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua interessante profielen tegenkomen? Vind ik wel. Maar dit zijn echt dates/relatieachtige dingen geworden? dan is het redelijk veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |