quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt: 'wat een lutser, met z'n "héééé kusje!". Doet me meer denken aan een scene uit Will&Grace.
Maar het verlangen is natuurlijk ongelofelijk groot. Heb dat ook vaak, vrouwen die zo ontzettend naar me verlangen dat ze me gewoon niet gaan zoenen maar snel de trein in rennen.
quote:Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.Op maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef macondo het volgende:
Het is wel wat zoeken inderdaad - 90% vind ik niet zo leuk. Maar niemand waarmee je op date zou willen? Dat is wel heel matig, dan ligt het misschien toch een beetje aan jezelf. Maar écht enthousiast worden over een date is weer een ander verhaal.
Een gezellige date regelen is easy, maar er wat meer van maken wat anders.
quote:Nee, ik snap het helemaal, daarom heb ik via FOK! ook meer dan 3x zoveel dates gehad als via datingsites.Op maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.
Een forum ligt mi jdan toch beter. Leer je gewoon de mensen kennen, ongeacht of men op zoek is of niet. En dan spreek je (ik tenminste wel) veeeel makkelijker af. Want dan zit die agenda er niet achter zeg maar. Tenminste niet in het openbaar zo erg. (volgens mij praat ik heel vaag)
quote:snap het helemaalOp maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij ligt aan het concept van RP en paiq enzo. Het is te 'gezocht'.
Een forum ligt mi jdan toch beter. Leer je gewoon de mensen kennen, ongeacht of men op zoek is of niet. En dan spreek je (ik tenminste wel) veeeel makkelijker af. Want dan zit die agenda er niet achter zeg maar. Tenminste niet in het openbaar zo erg. (volgens mij praat ik heel vaag)
quote:Ik heb op Paiq alleen gedate met speeddates, dat maakt het al minder gezocht.Op maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Maar wat je daar al snel ziet is de standaard rideltjes als waar kom je vandaag, wat doe je, hobbys, blablabla. En doe je dat niet, dan lijkt (nadruk op lijkt!) het vaak 'geforceerd' te zijn om uniek te zijn en dat juist niet te doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb op Paiq alleen gedate met speeddates, dat maakt het al minder gezocht.
Dat geneuzel over matchen heb ik uitgevinkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, een erg apart OkC berichtje. Zal ik naar de suggestie vragen?Ik ben wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik heb het met een meisje gehad over het feit dat toevallig allebei onze vaders aan kanker overleden waren, ik heb ook met een meisje gepraat die op dezelfde school gezeten had, en talloze leuke gesprekken. Het kan zo eerlijk en spontaan zijn als je zelf wilt. Oppervlakkigheid is ook je eigen schuld omdat je er in mee gaat.Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat je daar al snel ziet is de standaard rideltjes als waar kom je vandaag, wat doe je, hobbys, blablabla. En doe je dat niet, dan lijkt (nadruk op lijkt!) het vaak 'geforceerd' te zijn om uniek te zijn en dat juist niet te doen.
Maar wel mooi dat het voor jou werkt
quote:Oh schaam jeOp zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar ondanks dat ik uit Doetinchem en m'n ex nog dichter uit de buurt van de Radstake komt, ben ik er nog nooit binnen geweest.
quote:Ik kom uit Haaksbergen en Enschede.. ben er nooit geweest en vind het totaal niet ergOp maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Oh schaam jeIeddereen uit die buurt moet er toch wel een keer geweest zijn.
quote:Ow absoluut en dergelijke gesprekken heb ik ook wel gehad hoor (ja niet specifiek die onderwerpenOp maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het met een meisje gehad over het feit dat toevallig allebei onze vaders aan kanker overleden waren, ik heb ook met een meisje gepraat die op dezelfde school gezeten had, en talloze leuke gesprekken. Het kan zo eerlijk en spontaan zijn als je zelf wilt. Oppervlakkigheid is ook je eigen schuld omdat je er in mee gaat.
quote:Wat doe je dan op een online dating topic?Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut en dergelijke gesprekken heb ik ook wel gehad hoor (ja niet specifiek die onderwerpen) Maar toch die openlijke zoektocht.. neh werkt niet voor mij.
Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden
quote:Ik moet mij toch ergens vermakenOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Lamon. het volgende:
Wat doe je dan op een online dating topic?
quote:Dus eigenlijk ben jij nu de enige die OT is?!Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet mij toch ergens vermaken
Daarbij zei ik daarstraks toch dat fok een ideale datefinder is..
quote:"Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden."Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:LeugensOp maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Tussen hoop en de werkelijkheid zit nog wel eens verschilOp maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Ik hoop de ware gewoon in de kroeg, op straat of daar ergens te vinden."
FOK! is geen kroeg of straat.
quote:Ja maar dat ligt natuurlijk uit 'onze' regioOp maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom uit Haaksbergen en Enschede.. ben er nooit geweest en vind het totaal niet erg
quote:Niet echt, want ik date zelden tot nooitOp maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij nu de enige die OT is?!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hossel niet echt, ik wil dat iemand echt naar me verlangt.
quote:Ja! Ain't life wonderful?Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat krijg jij klaar door die poepfoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |