quote:DuimOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat krijg jij klaar door die poepfoto?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, een erg apart OkC berichtje. Zal ik naar de suggestie vragen?ik zou hier zo intrappen he, just to smileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze is me via PM al stiekem aan het hosselen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De liefde van de man gaat door de maag, en Lamon brengt dat concept op een wat hoger niveau..Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat krijg jij klaar door die poepfoto?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag, en Lamon brengt dat concept op een wat hoger niveau..
quote:niet? owOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu snap ik dan ook waarom ik er niet warm voor loop
ik ben geen keukenprinses
quote:ik KAN wel koken natuurlijk, ik heb kids die moete elke dag een gezonde uitgebalanceerde maaltijd voor hun neus krijgen
quote:* JoeBravo gumtOp maandag 25 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik KAN wel koken natuurlijk, ik heb kids die moete elke dag een gezonde uitgebalanceerde maaltijd voor hun neus krijgen
maar leuk gaan vinden zal ik het niet snel.
(is dat goed genoeg voor je, kan je t nog weer uitgummen?)
quote:Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee wat zit je daar nu allemaal te raaskalken
er is geen touw aan vast te knopen
quote:ik kan hem met mijn sarcamse toch niet aan zelfs niet als ik hulp krijgOp maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...
quote:Dat is niet zo raar.. jij bent een vrouwwezenOp maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
dus eigenlijk snapt hij mij niet ipv ik hem
quote:Dan wordt het makkelijk en maak ik deze saaie middag nooit vol.Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat eens gewoon in het publiek, kunnen wij ook meegenieten! Dat stiekeme gePM ook altijd...
quote:Ik vind dat altijd zo flauwekul, wat stelt Lamon zelf dan voor? De foto waarop hij zit te "drukken"? Of iets met de term "grote boodschap"?Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan hem met mijn sarcamse toch niet aan zelfs niet als ik hulp krijg
daar ging het dus al mis
ben er nu achter dat het er om gaat dat ik zijn poepfoto, poepfoto blijf noemen....
maar dat is puur ter verduidelijking natuurlijk en niet sarcastisch bedoeld.
dus ik denk dat hij gewoon meer achter mijn woorden zoekt dan er zit
dus eigenlijk snapt hij mij niet ipv ik hem
quote:dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon benOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.. jij bent een vrouwwezen
quote:Jij bestaatOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |