quote:dat heb ik niet gevraagd, slim van je, ga ik meteen doenOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo flauwekul, wat stelt Lamon zelf dan voor? De foto waarop hij zit te "drukken"? Of iets met de term "grote boodschap"?
quote:Dat ben je toch ook?Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
quote:Wie houdt me tegen?Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag hier jouw mening over mij niet komen spuien
quote:Hij dacht ook dat ik een kloon benOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
quote:Eitje erbij?Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou hier zo intrappen he, just to smile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
quote:duim is geen kloon
quote:Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
OMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
Sarcasme. Herken het.
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
ik vind het nog het proberen waard ook
quote:je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vondOp maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent.
quote:NietsOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vond![]()
wat moet ik daar dan verder van denken
quote:nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ookOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets.
Je vroeg er gelukkig niet zelf om.
quote:Je verdraait het een tikjeOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ook![]()
maar de muziek vond je geweldig he
quote:Hap!Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duim is geen kloon
die andere is de kloon
en dat jij nu met mijn kloon pmt en dan denkt met duim te hebben gepmt
daar kan ik dan weer niets aan doen....
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
![]()
quote:eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamenOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je verdraait het een tikje.
In het begin wel ja, later werd het me teveel dance...
quote:Ik weet het ook niet 100% meer, maar er was een duidelijke aanleidingOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamen
ik herinner me alleen het erg onbevredigende antwoord
HW je weet een vrouw niet te bevredigen
ja later stond je ook meer stil
quote:hoezo maar toch...?Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:
quote:ja en jij al wat ouder dus teveel vrouwen bevredigen zit er niet meer in huhOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb geen poging gedaan om JOU te bevredigen, het weekend was nog jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |