quote:dat heb ik niet gevraagd, slim van je, ga ik meteen doenOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo flauwekul, wat stelt Lamon zelf dan voor? De foto waarop hij zit te "drukken"? Of iets met de term "grote boodschap"?
quote:Dat ben je toch ook?Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
quote:Wie houdt me tegen?Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag hier jouw mening over mij niet komen spuien
quote:Hij dacht ook dat ik een kloon benOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat weet jij, hij denkt dat ik een kloon ben
quote:Eitje erbij?Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou hier zo intrappen he, just to smile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
quote:duim is geen kloon
quote:Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
OMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
Sarcasme. Herken het.
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
ik vind het nog het proberen waard ook
quote:je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vondOp maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker veel zelfvertrouwen ook als je er bij voorbaat al bang voor bent.
quote:NietsOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt daar recht in mn gezicht laten weten dat je me OUD vond![]()
wat moet ik daar dan verder van denken
quote:nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ookOp maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets.
Je vroeg er gelukkig niet zelf om.
quote:Je verdraait het een tikjeOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee je zei zoiets ook nog es geheel uit jezelf ook![]()
maar de muziek vond je geweldig he
quote:Hap!Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duim is geen kloon
die andere is de kloon
en dat jij nu met mijn kloon pmt en dan denkt met duim te hebben gepmt
daar kan ik dan weer niets aan doen....
[..]
Eitje erbij?![]()
![]()
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij![]()
![]()
quote:eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamenOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je verdraait het een tikje.
In het begin wel ja, later werd het me teveel dance...
quote:Ik weet het ook niet 100% meer, maar er was een duidelijke aanleidingOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik t niet meer precies hoe we er op kwamen
ik herinner me alleen het erg onbevredigende antwoord
HW je weet een vrouw niet te bevredigen
ja later stond je ook meer stil
quote:hoezo maar toch...?Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:
quote:ja en jij al wat ouder dus teveel vrouwen bevredigen zit er niet meer in huhOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb geen poging gedaan om JOU te bevredigen, het weekend was nog jong.
quote:Het is toch een originele en vermakelijke manier om een vrouw aan te spreken op een datingsite
quote:Zo, daar moet even iemand een gebroken ego'tje compenseren zegOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en jij al wat ouder dus teveel vrouwen bevredigen zit er niet meer in huh
quote:ja alleen ik zou m hierbij bedanken voor de fantastische tip en m dan blockenOp maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch een originele en vermakelijke manier om een vrouw aan te spreken op een datingsite
quote:Het verhaal gaat verder, kon het niet laten om wat terug te sturenOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is wel sensueel gebracht, moet ik toegeven, maar toch:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bijpassende advertentie op fok nu... interpolis, glashelder![]()
quote:als je dat maar weetOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, daar moet even iemand een gebroken ego'tje compenseren zeg.
quote:Reageer je maar af hoor, ik kan het wel hebben
quote:daarom doe ik het ook natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reageer je maar af hoor, ik kan het wel hebben.
quote:ja toen werd er in topics nog wat gezegd!Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
En toch was FOK! leuker toen het PM-systeem nog niet bestond.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het verhaal gaat verder, kon het niet laten om wat terug te sturenIets met een flauw grapje over een chick zoeken die van eitjes houd
Heb je op OkC ook een vergelijkbare nick als hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de bijpassende advertentie op fok nu... interpolis, glashelder![]()
![]()
quote:Gelukkig niet zegOp maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb je op OkC ook een vergelijkbare nick als hier?
quote:ik tel weer niet mee voor jeOp maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja toen werd er in topics nog wat gezegd!
ik word amper gepmt hooguit 3 achter elkaar en dan is het weer op
ik gok dat ik te assertief ben ofzo
quote:wat laat je dat op een vreemde manier blijken danOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent mn alles
dat weet je toch?
quote:ik ben t nietOp maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Omg heb nu zo'n saaie speeddate op paiq.
quote:Ik zou jou toch ook nooit beledigen als ik zou denken dat je er niet tegen zou kunnen
quote:het is gewoon dat ik het leuker had gevonden als je me een compliment had gegeven zodat ik je daarna oprecht en enthousiast had kunnen bedankenOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou jou toch ook nooit beledigen als ik zou denken dat je er niet tegen zou kunnen.
quote:Dat was je na 5 min weer vergetenOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is gewoon dat ik het leuker had gevonden als je me een compliment had gegeven zodat ik je daarna oprecht en enthousiast had kunnen bedanken
quote:zoen je zo slecht?Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was je na 5 min weer vergeten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
En je bent nog niet keihard afgewezen? dan is het haar niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |