quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:11 schreef Panda72 het volgende:
I’m Still Here
Friend, please don't mourn for me,
I'm still here, though you don't see.
I'm right by your side each night and day,
And within your heart I long to stay.
My body is gone but I'm always near,
I'm everything you feel, see or hear.
My spirit is free, but I'll never depart,
As long as you keep me alive in your heart.
I'll never wander out of your sight.
I'm the brightest star on a summer night.
I'll never be beyond your reach.
I'm the warm moist sand when you're at the beach.
![]()
quote:Wilde je niet verdrietig maken
quote:Ik hoefde maar één traantje langs mijn wang
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoefde maar één traantje langs mijn wang
quote:Wat een schat
quote:Dank jeOp vrijdag 22 oktober 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Maar Panda ik leef met je mee dat je tot 6 uur moet werken
quote:
quote:jaag ze toek
quote:"D'n heilige Antoënius dea môs t wiëte, d'n heilig antoënius dea schreef meej terug,
quote:Heel lang geleden, toen hij nog jong en niet grijs was...Ik denk dat hij daar 6 of 7 was, dat is dus 5 a 6 jaar geleden..
quote:Wat heeft Victor eigenlijk?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel lang geleden, toen hij nog jong en niet grijs was...Ik denk dat hij daar 6 of 7 was, dat is dus 5 a 6 jaar geleden..
quote:hij probeert jou na te doen
quote:Ik heb al heel lang niet gemuckt... dus volgens mij probeert hij eerder een voorbeeld te stellen of zoOp vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij probeert jou na te doen
quote:
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
"D'n heilige Antoënius dea môs t wiëte, d'n heilig antoënius dea schreef meej terug,
beste vrind, witte dat, soms is ut beater iets moëis te verleeze, beater verleeze dan dat ge 't noëit hebt gehad"
quote:Overal artrose, uitval van zijn poten, niet meer kunnen staan, heel veel pijn, staar, doofheid en, hoe raar het ook is, dementie...
quote:Dat had mijn golden retriever ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overal artrose, uitval van zijn poten, niet meer kunnen staan, heel veel pijn, staar, doofheid en, hoe raar het ook is, dementie...
quote:* suikertaartje knuffelt Panda
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje knuffelt Panda
quote:Wat nou weer dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Godgod, Wilders heeft weer iets gevonden waar ie over kan zeiken hoorDamn.
Ja, vast, slechte zaak enzo, maar ik kan die W. gewoon niet meer serieus nemen![]()
quote:Ahw.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
en toen ik mijn lieverd had moeten laten inslapen kreeg ik een heel mooi gedicht waarom ik heel hard moest huilen.
quote:Iets van dat een raadsheer met een getuige heeft zitten dineren en de zaak heeft besproken ofzo, ik zie het nu op het journaal. Wilders overweegt aangifte.
quote:Zeker liefOp vrijdag 22 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.Knuf.
Ik had vroeger een konijn, hij is 10 jaar geworden (erg bejaard voor een konijn), en hij had op het laatst ook kanker. Hem in laten slapen, later kreeg ik een kaartje van de dierenarts waar 'veel sterkte' in stond, en zelf hadden ze er 'heel' voor geschreven. Zo lief.
quote:Kon je dat eerst wel danOp vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Godgod, Wilders heeft weer iets gevonden waar ie over kan zeiken hoorDamn.
Ja, vast, slechte zaak enzo, maar ik kan die W. gewoon niet meer serieus nemen![]()
quote:zucht wat is het toch een aanstellerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iets van dat een raadsheer met een getuige heeft zitten dineren en de zaak heeft besproken ofzo, ik zie het nu op het journaal. Wilders overweegt aangifte.
http://nos.nl/artikel/193(...)-tegen-schalken.html
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
![]()
en toen ik mijn lieverd had moeten laten inslapen kreeg ik een heel mooi gedicht waarom ik heel hard moest huilen.
quote:Wilders overweegt aangifte tegen rechter
quote:
quote:Ik vind het zo'n kleuter, zoals Dr Phil het zegt: I WANT IT WHEN I WANT IT AND I WANT IT NOW!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zucht wat is het toch een aansteller
quote:Maffiapraktijken
quote:Tja... de media bespelen kan hij welOp vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MaffiapraktijkenHij heeft wel weer mooie zogenaamde synoniemen zeg
Je kan hem niet verwijten dat hij niet creatief is!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt heel heel heel erg lief
quote:Ja idd.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... de media bespelen kan hij wel. Hij is bijzonder citeerbaar
, amusementswaarde gegarandeerd
.
quote:Zouden de DVD-rechten nog beschikbaar zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd.En emoties uitlokken al helemaal, het enige wat hij doet is inspelen op gevoelens van mensen.
Haha ja! Soapie Geertje![]()
quote:Jaahaa maar dat mag hij want valt onder vrijheid van meningsuiting maar zodra men iets tegen Geert zegt wat meneer niet bevalt gaat hij janken. En valt het gene wat gezegd is over hem opeens niet onder vrijheid van meningsuiting.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd.En emoties uitlokken al helemaal, het enige wat hij doet is inspelen op gevoelens van mensen.
Haha ja! Soapie Geertje![]()
quote:Geertje teh movieOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zouden de DVD-rechten nog beschikbaar zijn?
quote:Precies, logisch toch? Als ik hetzelfde over Joden zeg word ik toch ook niet opgepakt?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaahaa maar dat mag hij want valt onder vrijheid van meningsuiting maar zodra men iets tegen Geert zegt wat meneer niet bevalt gaat hij janken. En valt het gene wat gezegd is over hem opeens niet onder vrijheid van meningsuiting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 15:58:18 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
met hem nemen jullie 1 miljoen kiezers in de maling
quote:HahahaaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
ik moet bij wilders altijd denken aan Calimero. Want zij zijn groot en ik is klein het is niet eerlijk
quote:wokOp vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
het is al lang tijd voor:
[ afbeelding ]
operatie stofwolk
quote:1622, nog niet naar huis!
quote:
quote:bij jou is het pas om 17.00 naar huis gaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen zijn in huis.
ST, ik heb nu ook een racende aardappel voor minimeneer.
Het racende pak Douwe Egberts is nog niet in mijn bezit, helaas... anders had ik die hier verloot.
quote:
quote:we moeten elke dag voor de zaak de verse groenten enzo halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja doet dagelijks boodschappen? Da's toch zonde van je tijd?
quote:speel ze ST
quote:Voor de zaak is wel logisch ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten elke dag voor de zaak de verse groenten enzo halen.
quote:Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jou is het pas om 17.00 naar huis gaan
quote:Wordt overwerk wel dubbel uitbetaald?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...
quote:overwerkenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...
quote:tering nou krijg ik ook honger
quote:laters enfer
quote:SorryOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou krijg ik ook honger
quote:niet erg ik ga meteen wat te eten maken
quote:Ik ga de friteuse eens aanslingeren... ik zag patat en nu wil ik patat eten ookOp vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet erg ik ga meteen wat te eten maken
quote:Neem je nog wat erbij?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga de friteuse eens aanslingeren... ik zag patat en nu wil ik patat eten ook.
quote:Speciaal?
quote:Ook lekker
quote:24 te laat
quote:(domme vraag, ik weet het, maar ik ben vegetarisch, en ik neem aan dat een vlees in zit)Op vrijdag 22 oktober 2010 18:03 schreef sararaats het volgende:
hier wordt het een heerlijk Frietje Oorlog en een Bicky Wrap.
quote:De Bicky Wrap bestaat uit een zachte wrap die het beste te vergelijken is met een tortillabroodje. Daarin wikkelt men dan de gefriteerde Bicky Wrap-burger op basis van kippenvlees besprenkeld met Bicky Hot Sauce, Bicky Toscaanse saus, krokant geroosterde uitjes en schijfjes komkommer.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
(domme vraag, ik weet het, maar ik ben vegetarisch, en ik neem aan dat een vlees in zit)
wat zit er in een Bicky Wrap?
quote:Eet smakelijk iigOp vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
De Bicky Wrap bestaat uit een zachte wrap die het beste te vergelijken is met een tortillabroodje. Daarin wikkelt men dan de gefriteerde Bicky Wrap-burger op basis van kippenvlees besprenkeld met Bicky Hot Sauce, Bicky Toscaanse saus, krokant geroosterde uitjes en schijfjes komkommer.
bron: Wikipedia
quote:PizzaaaaaaaaaaaaaaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eet smakelijk iig![]()
nog meer eters hierow?
quote:NOMNOMNOMNOM!
quote:Je eet bij fles
quote:Ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NOMNOMNOMNOM!
wat voor?
Mozzarella hiero
quote:Nee, bij die beroemde meneer
quote:Jordy van Loon?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, bij die beroemde meneer
quote:Nee, wie is dat?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wie is dat?
Bij jou toch, gekkie!
quote:gefeliciteerd!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Had vandaag wel 1 uur minder gewerkt en 30 min eerder weekend dan gedacht![]()
![]()
en nu lekker niks doen
quote:Wees blij dat je vakantie hadOp vrijdag 22 oktober 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
nu ik het zo bedenk is mijn één weekse vakantie ook al bijna voorbij
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat je vakantie hadmocht ik nog naar school gaan dan begon het rustige leven volgende week weer voor mij
quote:Klopt, duurt alleen nog even voordat ik vakantie hebOp vrijdag 22 oktober 2010 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het komt wel goed schatje <3
(ik googelde [zo goed?] het komt wel goed schatje, en toen kwam ik bij dit topic uit: Niet kunnen herinschrijven voor nieuw studiejaar)
quote:
quote:de shoarma heb je dus weer op
quote:
quote:
quote:Ja was weer lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de shoarma heb je dus weer op![]()
quote:Doe maar luxe, lust mij ook welOp vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja was weer lekker![]()
en de berenhap ook
quote:Wat heb jij dan gegeten?
quote:Is toch ook lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slavink, doperwtjes en worteltjes en aardappels
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is het zeker na een dag werken
quote:Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Liebschen
quote:Hey LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik weet het panda, ik weet het. ik zag de TT en dacht dat is lief!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis![]()
quote:Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekendOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis
quote:Ga ik ook doenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekend
quote:Ik geef je groot gelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Ik ben weer weg lieffies. Fijn weekend allemaal
quote:Ja, het moest even. Nu ben ik maandag vrij, al is de aanleiding niet leuk.
quote:Hallo onbekende in Fles' gedaanteOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi schatties. Ik heb wat liefde overZo te zien kunnen julie dat wel gebruiken
quote:Hey FlesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Hey Marijke
quote:Niet zo happen johOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo onbekende in OA's gedaante.
quote:Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond jaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo happen johNormaal ben je toch niet zo van 'schatjes' enzo?
Of kom ik hier te weinig?
quote:Dat heb je wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
quote:Welke drugs?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
quote:Ah.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had net een Kaffee Fertig na het eten. Een kop koffie met een scheut Kirsch"wasser" erin
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Jah.
quote:Ik hou ook van jou hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah.
'could've stripped the paint off the wall withit![]()
quote:Slaap Lekker FhaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
Ik kwam alleen even melden dat ik Marijke niet heb doodvermoord![]()
En nu ga ik naar bedSlaap lekker allemaal later
![]()
![]()
quote:voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
quote:EhmmOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Slaap lekker, en fijn dat Marijke nog heel isOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Ik denk dat jij minder moet drinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Moet ik me nou gaan afvragen wie dat verminkte lijk aan de ijsselbrug dan WEL is?
Of moet ik me afvragen wie je WEL doodvermoordt hebt?
Ik vind jou eng
quote:Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffieOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
Taart
quote:Look who's talkingOp vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij minder moet drinken
Doei!
quote:Ja, jij niet, maar Bolle wel bijnaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:weet ik , ik kwam hier vroeger wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffie![]()
quote:MeisjeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jij niet, maar Bolle wel bijna![]()
![]()
Dankjewel meisje en slaap lekker
quote:Je bent er nu ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
weet ik , ik kwam hier vroeger wel eens
En koffie ja
quote:komt door de tt
quote:Onze pizza was heeeerlijkkkOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou krijg ik ook honger
[..]
laters enfer![]()
en bak ze![]()
quote:Onze pizza was ook heel lekker, alleen dat kleine mannetje al enthousiast zien zijn omdat hij zijn eigen mini-pizza heeft is al zoooooooooooooo geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Onze pizza was heeeerlijkkk
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:Hey EnfeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:ik heb hier ook nog een nog nooit geopende doos catan liggenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Hoe ist hier?
quote:Hahahaha ahhhwwOp vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onze pizza was ook heel lekker, alleen dat kleine mannetje al enthousiast zien zijn omdat hij zijn eigen mini-pizza heeft is al zoooooooooooooo geweldig![]()
Jullie hadden zelfgemaakte he?
quote:Jahoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Hier is alles goed en daar voor de rest ook?
Kolonisten leer je alleen maar door het een aantal keer te spelen
quote:Erg heOp vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een nog nooit geopende doos catan liggen
Leek me ook zo leuk maar het is er nooit van gekomen
quote:flesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:GMTA
quote:ja heel lief van het bamboe beertje
quote:Straks komt Top Gear er opOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor!Lekker avondje. Ff kijken of er nog wat leuk is op tv.
I knowIs met het gewone spel ook zo idd
quote:ik denk dat hier dat grote bordspel al 6 jaar ongeopend ligtOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor!Lekker avondje. Ff kijken of er nog wat leuk is op tv.
I knowIs met het gewone spel ook zo idd
[..]
Erg heDie van ons (het spel voor 2 personen dan) lag er ook al echt meer dan een jaar volgens mij
quote:Oeh
quote:Echhtttt!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat hier dat grote bordspel al 6 jaar ongeopend ligt
quote:Neh, luie verse van AHOp vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha ahhhwwGeweldig!
Jaaa.Tenminste, bodem koop ik altijd, dan nog olijfolie + water toevoegen enzo. Wil het nog wel een keer zelf doen, maar kost veel tijd ivm rijzen enzo
Maar de rest wel allemaal zelf
Tomatensaus was errrug lekker
En jij? Ook zelfgemaakt?
quote:is dat spul zo sterkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah.
'could've stripped the paint off the wall withit![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel lief van het bamboe beertje
Maar je verdient ook liefheid
quote:ja erg heh, het was nog een kado ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Echhtttt!!!Schande. Wij spelen het echt supervaak, zeker al een paar jaar met verschillende vrienden van ons. Afgelopen vakantie is er pas een ongelukje gebeurd en ging er koffie overheen, maar dat was de eerste keer, we hebben het al heel vaak gespeeld. En sinds een jaar of 1,5 ook een uitbreiding erbij die erg leuk is
quote:je weet
quote:Welke uitbreiding hebben jullie er dan bij?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Echhtttt!!!Schande. Wij spelen het echt supervaak, zeker al een paar jaar met verschillende vrienden van ons. Afgelopen vakantie is er pas een ongelukje gebeurd en ging er koffie overheen, maar dat was de eerste keer, we hebben het al heel vaak gespeeld. En sinds een jaar of 1,5 ook een uitbreiding erbij die erg leuk is
quote:iets andersOp vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
whuuh nog 4 afleveringen van the sopranos en dan ben ik klaar met die serie
wat moet ik dan gaan kijken?
quote:ja maar wat
quote:mad men!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar watben een beetje inspiratieloos momenteel
quote:ik kreeg ook al the big bang theory als tip
quote:big bang is ook leuk jaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg ook al the big bang theory als tip
waar gaat mad men over dan?
quote:Lekker! AhwwwOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, luie verse van AH![]()
Thijs wel zelfgemaakt, maar dan inderdaad een kant en klare bodem met alleen wat tomaat..en dan kaas en ham en tomaatjes erop![]()
En hij maar: jaaaaaa, pizza eten, pizza eten, applaus voor de pizza
quote:
quote:Kooplieden & barbarenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke uitbreiding hebben jullie er dan bij?
quote:ik zal het binnenkort eens doneren aan iemand die het beter zal waarderenOp [url=http://forum.fok.nl/topic/1548281/4/50#87845923]vrijdag 22 oktober 2010 21:02[/purl] schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker! AhwwwLief!
[..]
Zal ik je wat vertellen? Dat spel wat bij mij al zo lang in de kast lag had ik van het desbetreffende nichtje gekregen wat vandaag bij ons wasZe moest erg lachen toen ik zei dat het al zo lang in de kast lag
quote:ijsblokjesmachine?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
eerst de auto kapot, dan een lamp kapot en nou heeft het ijsblokjesmachine het begeven
quote:okee zal het binnenkort eens checkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
big bang is ook leuk ja
Mad men. Ja lastig te omschrijven. Het gaat over mannen van een reclame buro en hun gezin in de early 60 ties. Moou gemaakt, mooe styling ook!
quote:M*A*S*HOp vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
okee zal het binnenkort eens checken
heb besloten dat ik mash 4077 maar es ga kijken
quote:hawkeye
quote:ik heb ze allemnaal orgineel
quote:ik had het er vd week nog over
quote:absoluut maar in sommige afle veringen zit ook een serieuze ondertoon en dat kan ik ook wel waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het er vd week nog over
Dat dat wel een sterke serie blijft en dat hawkeye wel erg grappig en scherp was altijd
quote:sowieso, series van vroegahOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het er vd week nog over
Dat dat wel een sterke serie blijft en dat hawkeye wel erg grappig en scherp was altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ga je het echt niet gebruiken joh?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het binnenkort eens doneren aan iemand die het beter zal waarderen
quote:Oh noeeessOp vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
eerst de auto kapot, dan een lamp kapot en nou heeft het ijsblokjesmachine het begeven
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Ferb het volgende:
Ferb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:uhuh zeker maar niet alles heeft de tand des tijds evengoed doorstaan
quote:dat was juist het briljante ad serie!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut maar in sommige afle veringen zit ook een serieuze ondertoon en dat kan ik ook wel waarderen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Ferb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger opOp vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
uhuh zeker maar niet alles heeft de tand des tijds evengoed doorstaan
quote:Smorgens tien minuten vroeger naar school om dan bij de super in de rij te staan om voor een kwartje een zakje plaatjes te kopen
quote:ik denk niet dat dat er na 6 jaar nog van komtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga je het echt niet gebruiken joh?
[..]
Oh noeeess
quote:Jaaaaaaaaa....en dan in zo'n boek..ZO'N BOEK!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Smorgens tien minuten vroeger naar school om dan bij de super in de rij te staan om voor een kwartje een zakje plaatjes te kopen![]()
quote:Veel sterkte zodra Thijs dat ontdekt of kent hij het al?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger op
quote:Ben je helemaal gek geworden, idiootOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
Veel sterkte zodra Thijs dat ontdekt of kent hij het al?
quote:die vond ik nooit leukOp vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger op
quote:Ja zo'nboekOp vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa....en dan in zo'n boek..ZO'N BOEK!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alles![]()
quote:Hey ST![]()
quote:AllesOp vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ach ja, iemand moet aardig doen tegen die jongen![]()
Wat is er zo tof Ferb?
![]()
Hoe ist met u?![]()
quote:Dat zeg ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vond ik nooit leuk
The ateam, b&a en the knightrider kwamen bij de opening van het winkelcentrum toen pezu nog klein was
quote:Alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Alles![]()
![]()
[..]
Hey ST![]()
![]()
[..]
Alles![]()
Hoe ist met u?
quote:Altijd al geweestOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, idioot
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo'nboekEn dan
![]()
Danheb je
![]()
Zo'n boek
quote:echt een verschrikking vond ik ze bovendien clowns
quote:Ik geef niemand drankOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
Godsamme Fles, moest je dat jong nou per se OOK die drank geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:maar dat ene robotdingetje was wel tof, want die zei leuk adriaan, de boevenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
echt een verschrikking vond ik ze bovendien clowns
quote:nietusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ferb is verliehiefd Ferb is verliehiefd na na nana na
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenHey DroompjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef niemand drankNodig ook echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef niemand drankEgoïst! En die spoiler was niet nodig overigens, die conclusie trok ik al meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenAh, is dat bij jou ook altijd weer een verrassing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomertje, lang niet gezien
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:robin jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat ene robotdingetje was wel tof, want die zei leuk adriaan, de boeven
quote:Jep. Kan zo maar 2 weken speling tussen zitten. Niet echt even handig altijd, maar goed... Over ongeveer een maand ga ik weer naar de sauna, voor de zekerheid een week vantevoren maar weer beginnen met primolut danOp vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, is dat bij jou ook altijd weer een verrassing?
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenZo is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je genoeg chocola in huis?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Dat kan ik van jou ook zeggen
quote:Lees zeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
Mensen ik ga lekker met mn boek in bed liggenFijne aaf nog!
quote:Truste alvastOp vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
quote:ja hoor het gaat wel en met jou?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan ik van jou ook zeggen![]()
Hoe is het?
quote:ja, er staat nog een volle pot met chocoladeletters en munten e.d. van 5 december 2009.... Chocolade doet me over het algemeen niet zoveelOp vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is hetHeb je genoeg chocola in huis?
quote:die maakt 1 kilo ijsblokjes per uur en diat hebben wij ook wel nodig in de zaak
quote:veel lees plezier!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
quote:Geniet er van, slaap lekker straksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
quote:Mooi zo!
quote:Beginnen met wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
Jep. Kan zo maar 2 weken speling tussen zitten. Niet echt even handig altijd, maar goed... Over ongeveer een maand ga ik weer naar de sauna, voor de zekerheid een week vantevoren maar weer beginnen met primolut dan
quote:Tss... de klanten kunnen toch zeker ook wel eens wat anders verzinnen om mee te spelen zeker?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die maakt 1 kilo ijsblokjes per uur en diat hebben wij ook wel nodig in de zaak![]()
maar ik ben een goede monteur![]()
hij doet het weer![]()
![]()
quote:dat dacht ik ook altijd..tot ik laatst boterhammen met chocopasta aan het smeren was voor de dag erop en ik het mes aflikteOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja, er staat nog een volle pot met chocoladeletters en munten e.d. van 5 december 2009.... Chocolade doet me over het algemeen niet zoveel. Het is de rest van mijn voorraadkast die nu gevaar loopt.
quote:Goed bezigOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die maakt 1 kilo ijsblokjes per uur en diat hebben wij ook wel nodig in de zaak![]()
maar ik ben een goede monteur![]()
hij doet het weer![]()
![]()
quote:Dat doet het zeker, verlangt naar vakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit eigenlijk gewoon wel een hele mooie plaat, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
quote:Primolut. Dat stond er toch?
quote:Gelijk heb je schat, gelijk heb jeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Mooie fotoOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:mooi zoOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geniet er van, slaap lekker straks
[..]
Mooi zo!
Hier gaat het ook prima hoor
quote:Oh, dat doe ik vooral met witte chocoladepasta. Dat dan weer wel. of gewoon een lepel uit de potOp vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd..tot ik laatst boterhammen met chocopasta aan het smeren was voor de dag erop en ik het mes aflikte
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordendroompjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon hoi zeggen had ook gekunt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Ja, maar dat past niet bij mijn stemming vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
gewoon hoi zeggen had ook gekunt
quote:DankjeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=790
quote:ik klikteOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=790
quote:haai
quote:Tsja, als jij het ook graag wil weten.. het mag hoor. Maar het was vooral voor ST bedoeld, die vroeg er om
quote:ja ik ben soms te schuwnierig!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, als jij het ook graag wil weten.. het mag hoor. Maar het was vooral voor ST bedoeld, die vroeg er om
quote:vond ik niet echt heel bijzonder...net alsof ze er een schep meer vet bij hadden geflikkerd, en een beetje kerrie.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
Ik heb alleen nog maar patatje joppie gehad, die was op zich wel lekker
quote:zijn maar kleine zakjes heOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben soms te schuwnierig!
En ja mango red chili, gevaarlijk lekker, die zak is zo leeg
quote:vroeger had je paarse smith chips, muxed curry die was gruwelijk lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vond ik niet echt heel bijzonder...net alsof ze er een schep meer vet bij hadden geflikkerd, en een beetje kerrie.
quote:niet gehad...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger had je paarse smith chips, muxed curry die was gruwelijk lekker
quote:ooh dat is het
quote:trouwens, waarom heb je ze niet alledrie tegelijk, dan kan je toch nooit goed vergelijken?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
quote:ja, in jouw geval maar twee handjes vol
quote:dat was ook wel heel vroeger, ik was nog kleinOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet gehad...
ik was ook altijd fan van ketchupchips
quote:Bij vrienden van mij gehad, die hadden alleen maar joppieOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwens, waarom heb je ze niet alledrie tegelijk, dan kan je toch nooit goed vergelijken?
quote:zo groot zijn mijn handen toch nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, in jouw geval maar twee handjes vol
quote:rare vrienden..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
Bij vrienden van mij gehad, die hadden alleen maar joppie
quote:Die vonden zij dus niks en hadden alleen joppie gehaaldOp vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rare vrienden..
of ze hadden die andere twee al op omdat ze die het lekkerst vonden
quote:en hoe wisten zij dat dan? NOU?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
Die vonden zij dus niks en hadden alleen joppie gehaald
quote:Omdat zij die andere al wel geproefd haddenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hoe wisten zij dat dan? NOU?
quote:Vind ik wel de lekkerste opzichOp vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |