quote:ik denk niet dat dat er na 6 jaar nog van komtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga je het echt niet gebruiken joh?
[..]
Oh noeeess
quote:Jaaaaaaaaa....en dan in zo'n boek..ZO'N BOEK!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Smorgens tien minuten vroeger naar school om dan bij de super in de rij te staan om voor een kwartje een zakje plaatjes te kopen![]()
quote:Veel sterkte zodra Thijs dat ontdekt of kent hij het al?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger op
quote:Ben je helemaal gek geworden, idiootOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
Veel sterkte zodra Thijs dat ontdekt of kent hij het al?
quote:die vond ik nooit leukOp vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger op
quote:Ja zo'nboekOp vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa....en dan in zo'n boek..ZO'N BOEK!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alles![]()
quote:Hey ST![]()
quote:AllesOp vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ach ja, iemand moet aardig doen tegen die jongen![]()
Wat is er zo tof Ferb?
![]()
Hoe ist met u?![]()
quote:Dat zeg ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vond ik nooit leuk
The ateam, b&a en the knightrider kwamen bij de opening van het winkelcentrum toen pezu nog klein was
quote:Alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Alles![]()
![]()
[..]
Hey ST![]()
![]()
[..]
Alles![]()
Hoe ist met u?
quote:Altijd al geweestOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, idioot
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo'nboekEn dan
![]()
Danheb je
![]()
Zo'n boek
quote:echt een verschrikking vond ik ze bovendien clowns
quote:Ik geef niemand drankOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
Godsamme Fles, moest je dat jong nou per se OOK die drank geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:maar dat ene robotdingetje was wel tof, want die zei leuk adriaan, de boevenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef PeZu het volgende:
echt een verschrikking vond ik ze bovendien clowns
quote:nietusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ferb is verliehiefd Ferb is verliehiefd na na nana na
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenHey DroompjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef niemand drankNodig ook echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef niemand drankEgoïst! En die spoiler was niet nodig overigens, die conclusie trok ik al meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordenAh, is dat bij jou ook altijd weer een verrassing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |