quote:ijsblokjesmachine?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
eerst de auto kapot, dan een lamp kapot en nou heeft het ijsblokjesmachine het begeven
quote:okee zal het binnenkort eens checkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
big bang is ook leuk ja
Mad men. Ja lastig te omschrijven. Het gaat over mannen van een reclame buro en hun gezin in de early 60 ties. Moou gemaakt, mooe styling ook!
quote:M*A*S*HOp vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
okee zal het binnenkort eens checken
heb besloten dat ik mash 4077 maar es ga kijken
quote:hawkeye
quote:ik heb ze allemnaal orgineel
quote:ik had het er vd week nog over
quote:absoluut maar in sommige afle veringen zit ook een serieuze ondertoon en dat kan ik ook wel waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het er vd week nog over
Dat dat wel een sterke serie blijft en dat hawkeye wel erg grappig en scherp was altijd
quote:sowieso, series van vroegahOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het er vd week nog over
Dat dat wel een sterke serie blijft en dat hawkeye wel erg grappig en scherp was altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ga je het echt niet gebruiken joh?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal het binnenkort eens doneren aan iemand die het beter zal waarderen
quote:Oh noeeessOp vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
eerst de auto kapot, dan een lamp kapot en nou heeft het ijsblokjesmachine het begeven
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Ferb het volgende:
Ferb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:uhuh zeker maar niet alles heeft de tand des tijds evengoed doorstaan
quote:dat was juist het briljante ad serie!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut maar in sommige afle veringen zit ook een serieuze ondertoon en dat kan ik ook wel waarderen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Ferb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:dat is zeker waar, Bassie en Adriaan worden er alleen maar erger opOp vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
uhuh zeker maar niet alles heeft de tand des tijds evengoed doorstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |