Farmacie, maar die site wil mij inschrijven voor Farmaceutische Wetenschappen. Kreeg net ook mail van de uni dat herinschrijven voor Farmacie vooralsnog niet mogelijk isquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef Agiath het volgende:
Net even in 5 minuten opnieuw ingeschreven, snap alle commotie niet, ging prima.
TS kan er gewoon niet mee omgaan
Nou, goh, wat een geld zeg. Ga dan lekker in Amerika of Engeland studeren, pauper.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Repeat het volgende:
Even die brief opgezocht; 1620 euro dit jaar
Wat een lulkoek zeg, internetheldquote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, goh, wat een geld zeg. Ga dan lekker in Amerika of Engeland studeren, pauper.
Shit, is nog wel een aardige studie, kan ik je niet belachelijk makenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Farmacie, maar die site wil mij inschrijven voor Farmaceutische Wetenschappen. Kreeg net ook mail van de uni dat herinschrijven voor Farmacie vooralsnog niet mogelijk is![]()
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:36 schreef BluesRebel het volgende:
Je kan je toch tot 1 september inschrijven?
Ja best wel aardig hequote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Shit, is nog wel een aardige studie, kan ik je niet belachelijk maken
In ieder geval, je uni heeft het door dus:
[ afbeelding ]
Het komt wel goed schatje
Het zal wel aan mij liggen dan, dat ik 1600 euro een behoorlijk bedrag vindquote:Op zondag 28 juni 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mekker dan niet over dat beetje geld.
lol jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
ah, jij hebt het topic over working class heroes gelezen vandaag
Krijg je dan geen smsje? Of is dat DigiDquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Wachtwoord en gebruikersnaam natuurlijk vergeten 3 poging gedaan, probeer het later nog wel een keerTrieste zooi
DigiD is dat jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Krijg je dan geen smsje? Of is dat DigiD?
Gewoon even via de homepage een nieuwe aanvragen, zo gepiept via de mailquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Wachtwoord en gebruikersnaam natuurlijk vergeten 3 poging gedaan, probeer het later nog wel een keerTrieste zooi
Sla die info de volgende keer gewoon op als draft in je email programma of zo, dan vergeet je het tenminste niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Ook zo gebruiksvriendelijkquote:
Moet ik nog een postzegel opplakken ookquote:Op zondag 28 juni 2009 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ook, en dit jaar ook weer gewoon een formulier met de post.
Ik heb er nog wel eentje voor jequote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moet ik nog een postzegel opplakken ook![]()
Het is spotgoedkoop om in Nederland te studeren. Een universiteit is een veelvoud van dat bedrag aan jou kwijt. En kijk voor de lol eens wat een jaartje studie in de meeste andere landen kost.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dan, dat ik 1600 euro een behoorlijk bedrag vind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |