quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik blijf maar honger houden vandaag.. Zal wel weer ongesteld moeten wordendroompjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon hoi zeggen had ook gekunt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Ja, maar dat past niet bij mijn stemming vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
gewoon hoi zeggen had ook gekunt
quote:DankjeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=790
quote:ik klikteOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=790
quote:haai
quote:Tsja, als jij het ook graag wil weten.. het mag hoor. Maar het was vooral voor ST bedoeld, die vroeg er om
quote:ja ik ben soms te schuwnierig!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, als jij het ook graag wil weten.. het mag hoor. Maar het was vooral voor ST bedoeld, die vroeg er om
quote:vond ik niet echt heel bijzonder...net alsof ze er een schep meer vet bij hadden geflikkerd, en een beetje kerrie.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
Ik heb alleen nog maar patatje joppie gehad, die was op zich wel lekker
quote:zijn maar kleine zakjes heOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben soms te schuwnierig!
En ja mango red chili, gevaarlijk lekker, die zak is zo leeg
quote:vroeger had je paarse smith chips, muxed curry die was gruwelijk lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vond ik niet echt heel bijzonder...net alsof ze er een schep meer vet bij hadden geflikkerd, en een beetje kerrie.
quote:niet gehad...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger had je paarse smith chips, muxed curry die was gruwelijk lekker
quote:ooh dat is het
quote:trouwens, waarom heb je ze niet alledrie tegelijk, dan kan je toch nooit goed vergelijken?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
Ik heb alleen nog maar patatje joppie gehad, die was op zich wel lekker
quote:ja, in jouw geval maar twee handjes vol
quote:dat was ook wel heel vroeger, ik was nog kleinOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet gehad...
ik was ook altijd fan van ketchupchips
quote:Bij vrienden van mij gehad, die hadden alleen maar joppieOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwens, waarom heb je ze niet alledrie tegelijk, dan kan je toch nooit goed vergelijken?
quote:zo groot zijn mijn handen toch nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, in jouw geval maar twee handjes vol
quote:rare vrienden..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
Bij vrienden van mij gehad, die hadden alleen maar joppie
quote:Die vonden zij dus niks en hadden alleen joppie gehaaldOp vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rare vrienden..
of ze hadden die andere twee al op omdat ze die het lekkerst vonden
quote:en hoe wisten zij dat dan? NOU?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
Die vonden zij dus niks en hadden alleen joppie gehaald
quote:Omdat zij die andere al wel geproefd haddenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hoe wisten zij dat dan? NOU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |