Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ijsjes met schroefjes erin?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wel had ik allemaal ideeën over het hoe en wat die dingen dan zouden worden... En ik maakte ijsjes![]()
Maar, om even een voorbeeld te geven: Ik moest in de brugklas een idee op papier zetten, met gebruiksaanwijzing enzo, en nu, 4 jaar later is dat product op de markt in de vorm van een iPad
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een einde moet wel goed zijn en niet Stepen King-achtig
Vind t een geweldige schrijver, maar verdenk hem ervan dat ie ook niet goed weet hoe hij een verhaal af moet maken en dat ie daarom zomaar even snel wat neerpent omdat ie geen zin meer heeft om verder te schrijven
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele dag van boemeluk naar boemeluk scheuren zekerDie heeft het goed bekeken
Dat hebben ze zo door hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijk
Ik geef namelijk ook snel op met dat soort dingen.
Fietsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Koffieis niet grappig nee
Dat het weekend is en de zon schijnt wel
Even mijn programma afkijken en dan lekker fietsen
Neuu.quote:
Neehee, wel vla in de ijsvormen en vervolgens in de vriezer, waarna het niet te eten isquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ijsjes met schroefjes erin?![]()
Heb je mooi gedaan, jatten ze gewoon jouw idee WAAA
Vind het zo jammer, want hij schrijft echt goed, alleen dan is er ineens een monster of een wonderbaarlijke oplossing en dan is het afgelopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
ALS ik schrijver zou worden zou ik hetzelfde als hem schrijven waarschijnlijk
Ik geef namelijk ook snel op met dat soort dingen.
Smakelijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
Maar goed. Ontbijten en nog meer was vouwen![]()
Ik vind het meer lunch tijdquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
ik las vrouwenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest echt heel, heel hard lachen
Ik deed dat bij mn oma met pannenkoeken, vanalles erin gooien en dan hopen dat het smaakt (meestal niet) en als je dan eens iets hebt wat lekker is, vergeten wat er ook alweer in zat omdat je echt vanalles had gedaan wat smerig was en het niet meer bijhieldquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neehee, wel vla in de ijsvormen en vervolgens in de vriezer, waarna het niet te eten is
Tja, daarom moet je eigenlijk niet haasten met een boek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind het zo jammer, want hij schrijft echt goed, alleen dan is er ineens een monster of een wonderbaarlijke oplossing en dan is het afgelopen![]()
Vind ik jammer, een echte afronding is er vaak niet, ben meestel wat teleurgesteld aan het einde
Mijn verhaal zou gaan van een onzeker meisje naar een zelfverzekerde vrouw en dan het verhaal daar tussenin. Standaard Libelle verhaal
Ik luister nu niet hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
Wask weer![]()
Hey TS jij moet toch eens wat minder naar 3fm luisteren
Slimquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed dat bij mn oma met pannenkoeken, vanalles erin gooien en dan hopen dat het smaakt (meestal niet) en als je dan eens iets hebt wat lekker is, vergeten wat er ook alweer in zat omdat je echt vanalles had gedaan wat smerig was en het niet meer bijhield
Geef em koffiequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik krijg een smsje van mijn vriend dat hij om 11 uur bijna naar huis zou komen, mooi dan kunnen we nog naar de stad.
Die kleine staat inmiddels al een half uur op instorten en nu net smsje dat mijn vriend NU pas weggaat... ik kan die kleine niet nog 3 kwartier wakker houden
En ik wilde nog naar de HEMA
En om half 5 moet ik een hometrainer ophalen
schema door de war, lady door de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |