Advocaat wou ik ook wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
En iets later advocaat. En nog iets later makelaar
Bijnamiddagquote:
Ik heb ook nog schrijfster willen worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
En iets later advocaat. En nog iets later makelaar
Ik heb vorige week een piercing laten zettenquote:
Ik mag van alles, kunnen is een ander ding. Er is niet zoveel gebeurd hoor maar met een slijmbeursontsteking in je heup wordt je gewoon soms beperkt in het doen en laten van dingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je mag geloof ik sowieso niet veel he![]()
Wat is er eigenlijk gebeurd?
(En dan ga ik zo maar eens de was doen enzo...)
Koen draait het nog om: tuuutaaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat Thijs politieman wil worden.
Roept de hele tijd als we in de auto zitten: Komt een poooooolitie-auto aan! Tatuu, tatuuuu!
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lieg, een plot wel, een einde niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen draait het nog om: tuuutaaa
Dat doet Thijs met biekekoequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een piercing laten zetten
[..]
Ik mag van alles, kunnen is een ander ding. Er is niet zoveel gebeurd hoor maar met een slijmbeursontsteking in je heup wordt je gewoon soms beperkt in het doen en laten van dingen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@Ferb: mogguh jongen
Ik heb wel een verhaal in mijn hoofd en ook een einde, alleen dan nog het schrijven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
Raapte je ook alle schroefjes, moertjes en stukjes plastic op om een robot van te bouwen als je groot was?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
En toen wilde ik uitvinder worden en weer iets later filosoof, en van het filosoferen ben ik nooit afgestapt, maar nu wil ik econometrist worden
Als je eenmaal begint met schrijven wordt het sowieso langer dan verwacht want je bedenkt er altijd wel wat bij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een verhaal in mijn hoofd en ook een einde, alleen dan nog het schrijven.
Wordt sowieso een behoorlijk verhaal dan(En hoe beschrijf je het einde, komt wel wat neer op lang en gelukkig...)
[..]
Raapte je ook alle schroefjes, moertjes en stukjes plastic op om een robot van te bouwen als je groot was?
Een conch (google anders even op conch piercing) maar door de oorschelp dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar?
En ok, ik lees nu terug en vind het een beetje raar lezen zoals ik het zei, hoop dat het niet zo overkwam als ik het las
En kan ik me voorstellen, is dat ook niet lastig met een kleine? (Je moet door, maar dan duurt het ws wel langer voor het over is? )
Nee, wel had ik allemaal ideeën over het hoe en wat die dingen dan zouden worden... En ik maakte ijsjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een verhaal in mijn hoofd en ook een einde, alleen dan nog het schrijven.
Wordt sowieso een behoorlijk verhaal dan(En hoe beschrijf je het einde, komt wel wat neer op lang en gelukkig...)
[..]
Raapte je ook alle schroefjes, moertjes en stukjes plastic op om een robot van te bouwen als je groot was?
Een einde moet wel goed zijn en niet Stepen King-achtigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met schrijven wordt het sowieso langer dan verwacht want je bedenkt er altijd wel wat bij.
Stel je hebt geen einde, dan verzin je die.
Zo gaat het bij mij altijd..
De hele dag van boemeluk naar boemeluk scheuren zekerquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat Thijs politieman wil worden.
Roept de hele tijd als we in de auto zitten: Komt een poooooolitie-auto aan! Tatuu, tatuuuu!
Je moet je blauwdrukken ook niet op een bar laten liggen hequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wel had ik allemaal ideeën over het hoe en wat die dingen dan zouden worden... En ik maakte ijsjes![]()
Maar, om even een voorbeeld te geven: Ik moest in de brugklas een idee op papier zetten, met gebruiksaanwijzing enzo, en nu, 4 jaar later is dat product op de markt in de vorm van een iPad
O dat ken ik wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een conch (google anders even op conch piercing) maar door de oorschelp dus
Is ook vervelend, en deze keer ook erg hardnekkig, dus om de 2 weken een prik met steroiden in mijn heup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |