De een wil paardrijden en de ander tennissen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw dochters heten Ard en Keessie? Ik zou maar schaatsen kopen voor als ze 3 zijn
Geeft niets hoor, iedereen pocht met zijn kroost, zo is de natuurquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet aan het pochen ofzo hoor![]()
Maar klopt, vaak wel.
Ze verdenken hem ervan dat hij geoefend heeft met zn grote zus, maar dat weten/wisten ze niet zeker, omdat zij hen dat niet heeft verteld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, hoe komt het dat zo'n kind drie jaar lang geen woord zegt? En dan zonder te oefenen ineens weet hoe alle klanken moeten?
Als ze ouder zijn doen ze waarschijnlijk toch heel wat andersquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De een wil paardrijden en de ander tennissen.
En toneel, dansen, gitaarles, zwemmen enz enz enz
Ik heb af en toe de neiging om ze helemaal de hemel in te prijzen, maar dat vind ik dan ook weer zoietsquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, iedereen pocht met zijn kroost, zo is de natuur
Nah, zwemmen gaan ze sowieso nog doen en de oudste gaat ws binnenkort wel op toneel en de jongste op paardrijden, omdat ze daar allebei helemaal enthousiast over zijn. En K (de jongste) al twee jaar ofzo aan het zeuren is om te mogen paardrijden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ze ouder zijn doen ze waarschijnlijk toch heel wat anders
De verhalen over de kindjes zijn gelukkig weer beterquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, wat een trieste verhalen over buren op de vroege ochtend zeg
We zijn overgestapt op verhalen over de kinderenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, wat een trieste verhalen over buren op de vroege ochtend zeg
Toen ik 5 was wou ik altijd heel graag vuilnisman wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, zwemmen gaan ze sowieso nog doen en de oudste gaat ws binnenkort wel op toneel en de jongste op paardrijden, omdat ze daar allebei helemaal enthousiast over zijn. En K (de jongste) al twee jaar ofzo aan het zeuren is om te mogen paardrijden.
Maar eerst weer werk
Ik ook maar een paar keer hoor, houd van baantjes trekken en dat is wat lastiger met twee kindjes erbijquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal niet gezowmmen. Niet kunnen zwemmen eigenlijk. En nu is de zomer voorbij dus kan het niet meer
Binnenzwembadquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal niet gezowmmen. Niet kunnen zwemmen eigenlijk. En nu is de zomer voorbij dus kan het niet meer
Ik dierenartsquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toen ik 5 was wou ik altijd heel graag vuilnisman worden
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De verhalen over de kindjes zijn gelukkig weer beter
dats helemaal truequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn overgestapt op verhalen over de kinderenDas vast beter
Ik mag de eerstvolgende 3,5 maand niet zwemmenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is dus precies het probleem eigenlijkquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag de eerstvolgende 3,5 maand niet zwemmen
Hoor je toch ook best veel, de meeste kinderen willen dierenarts, leraar, profvoetballer (quote:
Je mag geloof ik sowieso niet veel hequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag de eerstvolgende 3,5 maand niet zwemmen
En astronaut, en brandweermanquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoor je toch ook best veel, de meeste kinderen willen dierenarts, leraar, profvoetballer (:')), beroemd worden en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |