quote:Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jou is het pas om 17.00 naar huis gaan
quote:Wordt overwerk wel dubbel uitbetaald?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...
quote:overwerkenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik ben nog niet klaar...
quote:tering nou krijg ik ook honger
quote:laters enfer
quote:SorryOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou krijg ik ook honger
quote:niet erg ik ga meteen wat te eten maken
quote:Ik ga de friteuse eens aanslingeren... ik zag patat en nu wil ik patat eten ookOp vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet erg ik ga meteen wat te eten maken
quote:Neem je nog wat erbij?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga de friteuse eens aanslingeren... ik zag patat en nu wil ik patat eten ook.
quote:Speciaal?
quote:Ook lekker
quote:24 te laat
quote:(domme vraag, ik weet het, maar ik ben vegetarisch, en ik neem aan dat een vlees in zit)Op vrijdag 22 oktober 2010 18:03 schreef sararaats het volgende:
hier wordt het een heerlijk Frietje Oorlog en een Bicky Wrap.
quote:De Bicky Wrap bestaat uit een zachte wrap die het beste te vergelijken is met een tortillabroodje. Daarin wikkelt men dan de gefriteerde Bicky Wrap-burger op basis van kippenvlees besprenkeld met Bicky Hot Sauce, Bicky Toscaanse saus, krokant geroosterde uitjes en schijfjes komkommer.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
(domme vraag, ik weet het, maar ik ben vegetarisch, en ik neem aan dat een vlees in zit)
wat zit er in een Bicky Wrap?
quote:Eet smakelijk iigOp vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
De Bicky Wrap bestaat uit een zachte wrap die het beste te vergelijken is met een tortillabroodje. Daarin wikkelt men dan de gefriteerde Bicky Wrap-burger op basis van kippenvlees besprenkeld met Bicky Hot Sauce, Bicky Toscaanse saus, krokant geroosterde uitjes en schijfjes komkommer.
bron: Wikipedia
quote:PizzaaaaaaaaaaaaaaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eet smakelijk iig![]()
nog meer eters hierow?
quote:NOMNOMNOMNOM!
quote:Je eet bij fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |