quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:11 schreef Panda72 het volgende:
I’m Still Here
Friend, please don't mourn for me,
I'm still here, though you don't see.
I'm right by your side each night and day,
And within your heart I long to stay.
My body is gone but I'm always near,
I'm everything you feel, see or hear.
My spirit is free, but I'll never depart,
As long as you keep me alive in your heart.
I'll never wander out of your sight.
I'm the brightest star on a summer night.
I'll never be beyond your reach.
I'm the warm moist sand when you're at the beach.
![]()
quote:Wilde je niet verdrietig maken
quote:Ik hoefde maar één traantje langs mijn wang
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoefde maar één traantje langs mijn wang
quote:Wat een schat
quote:Dank jeOp vrijdag 22 oktober 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
Maar Panda ik leef met je mee dat je tot 6 uur moet werken
quote:
quote:jaag ze toek
quote:"D'n heilige Antoënius dea môs t wiëte, d'n heilig antoënius dea schreef meej terug,
quote:Heel lang geleden, toen hij nog jong en niet grijs was...Ik denk dat hij daar 6 of 7 was, dat is dus 5 a 6 jaar geleden..
quote:Wat heeft Victor eigenlijk?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel lang geleden, toen hij nog jong en niet grijs was...Ik denk dat hij daar 6 of 7 was, dat is dus 5 a 6 jaar geleden..
quote:hij probeert jou na te doen
quote:Ik heb al heel lang niet gemuckt... dus volgens mij probeert hij eerder een voorbeeld te stellen of zoOp vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij probeert jou na te doen
quote:
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
"D'n heilige Antoënius dea môs t wiëte, d'n heilig antoënius dea schreef meej terug,
beste vrind, witte dat, soms is ut beater iets moëis te verleeze, beater verleeze dan dat ge 't noëit hebt gehad"
quote:Overal artrose, uitval van zijn poten, niet meer kunnen staan, heel veel pijn, staar, doofheid en, hoe raar het ook is, dementie...
quote:Dat had mijn golden retriever ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overal artrose, uitval van zijn poten, niet meer kunnen staan, heel veel pijn, staar, doofheid en, hoe raar het ook is, dementie...
quote:* suikertaartje knuffelt Panda
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje knuffelt Panda
quote:Wat nou weer dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Godgod, Wilders heeft weer iets gevonden waar ie over kan zeiken hoorDamn.
Ja, vast, slechte zaak enzo, maar ik kan die W. gewoon niet meer serieus nemen![]()
quote:Ahw.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
en toen ik mijn lieverd had moeten laten inslapen kreeg ik een heel mooi gedicht waarom ik heel hard moest huilen.
quote:Iets van dat een raadsheer met een getuige heeft zitten dineren en de zaak heeft besproken ofzo, ik zie het nu op het journaal. Wilders overweegt aangifte.
quote:Zeker liefOp vrijdag 22 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.Knuf.
Ik had vroeger een konijn, hij is 10 jaar geworden (erg bejaard voor een konijn), en hij had op het laatst ook kanker. Hem in laten slapen, later kreeg ik een kaartje van de dierenarts waar 'veel sterkte' in stond, en zelf hadden ze er 'heel' voor geschreven. Zo lief.
quote:Kon je dat eerst wel danOp vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
Godgod, Wilders heeft weer iets gevonden waar ie over kan zeiken hoorDamn.
Ja, vast, slechte zaak enzo, maar ik kan die W. gewoon niet meer serieus nemen![]()
quote:zucht wat is het toch een aanstellerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iets van dat een raadsheer met een getuige heeft zitten dineren en de zaak heeft besproken ofzo, ik zie het nu op het journaal. Wilders overweegt aangifte.
http://nos.nl/artikel/193(...)-tegen-schalken.html
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
![]()
en toen ik mijn lieverd had moeten laten inslapen kreeg ik een heel mooi gedicht waarom ik heel hard moest huilen.
quote:Wilders overweegt aangifte tegen rechter
quote:
quote:Ik vind het zo'n kleuter, zoals Dr Phil het zegt: I WANT IT WHEN I WANT IT AND I WANT IT NOW!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zucht wat is het toch een aansteller
quote:Maffiapraktijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |