quote:Ah.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had net een Kaffee Fertig na het eten. Een kop koffie met een scheut Kirsch"wasser" erin
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Jah.
quote:Ik hou ook van jou hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah.
'could've stripped the paint off the wall withit![]()
quote:Slaap Lekker FhaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
Ik kwam alleen even melden dat ik Marijke niet heb doodvermoord![]()
En nu ga ik naar bedSlaap lekker allemaal later
![]()
![]()
quote:voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
quote:EhmmOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Slaap lekker, en fijn dat Marijke nog heel isOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Ik denk dat jij minder moet drinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Moet ik me nou gaan afvragen wie dat verminkte lijk aan de ijsselbrug dan WEL is?
Of moet ik me afvragen wie je WEL doodvermoordt hebt?
Ik vind jou eng
quote:Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffieOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
Taart
quote:Look who's talkingOp vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij minder moet drinken
Doei!
quote:Ja, jij niet, maar Bolle wel bijnaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:weet ik , ik kwam hier vroeger wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffie![]()
quote:MeisjeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jij niet, maar Bolle wel bijna![]()
![]()
Dankjewel meisje en slaap lekker
quote:Je bent er nu ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
weet ik , ik kwam hier vroeger wel eens
En koffie ja
quote:komt door de tt
quote:Onze pizza was heeeerlijkkkOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou krijg ik ook honger
[..]
laters enfer![]()
en bak ze![]()
quote:Onze pizza was ook heel lekker, alleen dat kleine mannetje al enthousiast zien zijn omdat hij zijn eigen mini-pizza heeft is al zoooooooooooooo geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Onze pizza was heeeerlijkkk
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:Hey EnfeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:ik heb hier ook nog een nog nooit geopende doos catan liggenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Hoe ist hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |