quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is het zeker na een dag werken
quote:Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Liebschen
quote:Hey LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik weet het panda, ik weet het. ik zag de TT en dacht dat is lief!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis![]()
quote:Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekendOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis
quote:Ga ik ook doenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekend
quote:Ik geef je groot gelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Ik ben weer weg lieffies. Fijn weekend allemaal
quote:Ja, het moest even. Nu ben ik maandag vrij, al is de aanleiding niet leuk.
quote:Hallo onbekende in Fles' gedaanteOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi schatties. Ik heb wat liefde overZo te zien kunnen julie dat wel gebruiken
quote:Hey FlesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi schatties. Ik heb wat liefde overZo te zien kunnen julie dat wel gebruiken
quote:Hey Marijke
quote:Niet zo happen johOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo onbekende in OA's gedaante.
quote:Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond jaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo happen johNormaal ben je toch niet zo van 'schatjes' enzo?
Of kom ik hier te weinig?
quote:Dat heb je wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
quote:Welke drugs?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |