quote:Jordy van Loon?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, bij die beroemde meneer
quote:Nee, wie is dat?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wie is dat?
Bij jou toch, gekkie!
quote:gefeliciteerd!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Had vandaag wel 1 uur minder gewerkt en 30 min eerder weekend dan gedacht![]()
![]()
en nu lekker niks doen
quote:Wees blij dat je vakantie hadOp vrijdag 22 oktober 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
nu ik het zo bedenk is mijn één weekse vakantie ook al bijna voorbij
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat je vakantie hadmocht ik nog naar school gaan dan begon het rustige leven volgende week weer voor mij
quote:Klopt, duurt alleen nog even voordat ik vakantie hebOp vrijdag 22 oktober 2010 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het komt wel goed schatje <3
(ik googelde [zo goed?] het komt wel goed schatje, en toen kwam ik bij dit topic uit: Niet kunnen herinschrijven voor nieuw studiejaar)
quote:
quote:de shoarma heb je dus weer op
quote:
quote:
quote:Ja was weer lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de shoarma heb je dus weer op![]()
quote:Doe maar luxe, lust mij ook welOp vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja was weer lekker![]()
en de berenhap ook
quote:Wat heb jij dan gegeten?
quote:Is toch ook lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slavink, doperwtjes en worteltjes en aardappels
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is het zeker na een dag werken
quote:Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Liebschen
quote:Hey LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik weet het panda, ik weet het. ik zag de TT en dacht dat is lief!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis![]()
quote:Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekendOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hier leuk, en rustig en gewoon fijn om weg te zijn, zooo hard nodig ook. De jongens liggen er net in.
Wat lekker dat je zo lang pauze had en eerder thuis
quote:Ga ik ook doenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond ik ook en nu lekker genieten van mijn weekend
quote:Ik geef je groot gelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Ik ben weer weg lieffies. Fijn weekend allemaal
quote:Ja, het moest even. Nu ben ik maandag vrij, al is de aanleiding niet leuk.
quote:Hallo onbekende in Fles' gedaanteOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi schatties. Ik heb wat liefde overZo te zien kunnen julie dat wel gebruiken
quote:Hey FlesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Hey Marijke
quote:Niet zo happen johOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo onbekende in OA's gedaante.
quote:Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond jaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo happen johNormaal ben je toch niet zo van 'schatjes' enzo?
Of kom ik hier te weinig?
quote:Dat heb je wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
quote:Welke drugs?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Normaal ben ik wel wat grof in de mond ja![]()
Maar nu vind ik alles en iedereen wel lief gewoon
quote:Ah.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had net een Kaffee Fertig na het eten. Een kop koffie met een scheut Kirsch"wasser" erin
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Dank je maar dat komt omdat Suikertaartje enorm lieve is en het dinsdag heel moeilijk krijgt.
quote:Jah.
quote:Ik hou ook van jou hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah.
'could've stripped the paint off the wall withit![]()
quote:Slaap Lekker FhaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
Ik kwam alleen even melden dat ik Marijke niet heb doodvermoord![]()
En nu ga ik naar bedSlaap lekker allemaal later
![]()
![]()
quote:voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
quote:EhmmOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Slaap lekker, en fijn dat Marijke nog heel isOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:Ik denk dat jij minder moet drinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm
Moet ik me nou gaan afvragen wie dat verminkte lijk aan de ijsselbrug dan WEL is?
Of moet ik me afvragen wie je WEL doodvermoordt hebt?
Ik vind jou eng
quote:Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffieOp vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
voor jou kom ik natuurlijk nog even terug hier
Taart
quote:Look who's talkingOp vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij minder moet drinken
Doei!
quote:Ja, jij niet, maar Bolle wel bijnaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
Victor
![]()
![]()
quote:weet ik , ik kwam hier vroeger wel eensOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier sowieso heel fijn hoor, en met koffie![]()
quote:MeisjeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jij niet, maar Bolle wel bijna![]()
![]()
Dankjewel meisje en slaap lekker
quote:Je bent er nu ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
weet ik , ik kwam hier vroeger wel eens
En koffie ja
quote:komt door de tt
quote:Onze pizza was heeeerlijkkkOp vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou krijg ik ook honger
[..]
laters enfer![]()
en bak ze![]()
quote:Onze pizza was ook heel lekker, alleen dat kleine mannetje al enthousiast zien zijn omdat hij zijn eigen mini-pizza heeft is al zoooooooooooooo geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Onze pizza was heeeerlijkkk
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:Hey EnfeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Net een poging gedaan met mn nichtje om kolonisten van catan voor 2 te spelen, maar das nog best lastig als je het nog nooit gespeeld hebtLol! Maar wel een heel leuk spel
Hoe ist hier?
quote:ik heb hier ook nog een nog nooit geopende doos catan liggenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
[..]
Hoe ist hier?
quote:Hahahaha ahhhwwOp vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onze pizza was ook heel lekker, alleen dat kleine mannetje al enthousiast zien zijn omdat hij zijn eigen mini-pizza heeft is al zoooooooooooooo geweldig![]()
Jullie hadden zelfgemaakte he?
quote:Jahoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Hier is alles goed en daar voor de rest ook?
Kolonisten leer je alleen maar door het een aantal keer te spelen
quote:Erg heOp vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een nog nooit geopende doos catan liggen
Leek me ook zo leuk maar het is er nooit van gekomen
quote:flesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:GMTA
quote:ja heel lief van het bamboe beertje
quote:Straks komt Top Gear er opOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor!Lekker avondje. Ff kijken of er nog wat leuk is op tv.
I knowIs met het gewone spel ook zo idd
quote:ik denk dat hier dat grote bordspel al 6 jaar ongeopend ligtOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor!Lekker avondje. Ff kijken of er nog wat leuk is op tv.
I knowIs met het gewone spel ook zo idd
[..]
Erg heDie van ons (het spel voor 2 personen dan) lag er ook al echt meer dan een jaar volgens mij
quote:Oeh
quote:Echhtttt!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat hier dat grote bordspel al 6 jaar ongeopend ligt
quote:Neh, luie verse van AHOp vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha ahhhwwGeweldig!
Jaaa.Tenminste, bodem koop ik altijd, dan nog olijfolie + water toevoegen enzo. Wil het nog wel een keer zelf doen, maar kost veel tijd ivm rijzen enzo
Maar de rest wel allemaal zelf
Tomatensaus was errrug lekker
En jij? Ook zelfgemaakt?
quote:is dat spul zo sterkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah.
'could've stripped the paint off the wall withit![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel lief van het bamboe beertje
Maar je verdient ook liefheid
quote:ja erg heh, het was nog een kado ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Echhtttt!!!Schande. Wij spelen het echt supervaak, zeker al een paar jaar met verschillende vrienden van ons. Afgelopen vakantie is er pas een ongelukje gebeurd en ging er koffie overheen, maar dat was de eerste keer, we hebben het al heel vaak gespeeld. En sinds een jaar of 1,5 ook een uitbreiding erbij die erg leuk is
quote:je weet
quote:Welke uitbreiding hebben jullie er dan bij?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Echhtttt!!!Schande. Wij spelen het echt supervaak, zeker al een paar jaar met verschillende vrienden van ons. Afgelopen vakantie is er pas een ongelukje gebeurd en ging er koffie overheen, maar dat was de eerste keer, we hebben het al heel vaak gespeeld. En sinds een jaar of 1,5 ook een uitbreiding erbij die erg leuk is
quote:iets andersOp vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
whuuh nog 4 afleveringen van the sopranos en dan ben ik klaar met die serie
wat moet ik dan gaan kijken?
quote:ja maar wat
quote:mad men!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar watben een beetje inspiratieloos momenteel
quote:ik kreeg ook al the big bang theory als tip
quote:big bang is ook leuk jaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg ook al the big bang theory als tip
waar gaat mad men over dan?
quote:Lekker! AhwwwOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, luie verse van AH![]()
Thijs wel zelfgemaakt, maar dan inderdaad een kant en klare bodem met alleen wat tomaat..en dan kaas en ham en tomaatjes erop![]()
En hij maar: jaaaaaa, pizza eten, pizza eten, applaus voor de pizza
quote:
quote:Kooplieden & barbarenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke uitbreiding hebben jullie er dan bij?
quote:ik zal het binnenkort eens doneren aan iemand die het beter zal waarderenOp [url=http://forum.fok.nl/topic/1548281/4/50#87845923]vrijdag 22 oktober 2010 21:02[/purl] schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker! AhwwwLief!
[..]
Zal ik je wat vertellen? Dat spel wat bij mij al zo lang in de kast lag had ik van het desbetreffende nichtje gekregen wat vandaag bij ons wasZe moest erg lachen toen ik zei dat het al zo lang in de kast lag
quote:ijsblokjesmachine?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
eerst de auto kapot, dan een lamp kapot en nou heeft het ijsblokjesmachine het begeven
quote:okee zal het binnenkort eens checkenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
big bang is ook leuk ja
Mad men. Ja lastig te omschrijven. Het gaat over mannen van een reclame buro en hun gezin in de early 60 ties. Moou gemaakt, mooe styling ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |