quote:Tja... de media bespelen kan hij welOp vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MaffiapraktijkenHij heeft wel weer mooie zogenaamde synoniemen zeg
Je kan hem niet verwijten dat hij niet creatief is!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt heel heel heel erg lief
quote:Ja idd.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... de media bespelen kan hij wel. Hij is bijzonder citeerbaar
, amusementswaarde gegarandeerd
.
quote:Zouden de DVD-rechten nog beschikbaar zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd.En emoties uitlokken al helemaal, het enige wat hij doet is inspelen op gevoelens van mensen.
Haha ja! Soapie Geertje![]()
quote:Jaahaa maar dat mag hij want valt onder vrijheid van meningsuiting maar zodra men iets tegen Geert zegt wat meneer niet bevalt gaat hij janken. En valt het gene wat gezegd is over hem opeens niet onder vrijheid van meningsuiting.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd.En emoties uitlokken al helemaal, het enige wat hij doet is inspelen op gevoelens van mensen.
Haha ja! Soapie Geertje![]()
quote:Geertje teh movieOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zouden de DVD-rechten nog beschikbaar zijn?
quote:Precies, logisch toch? Als ik hetzelfde over Joden zeg word ik toch ook niet opgepakt?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaahaa maar dat mag hij want valt onder vrijheid van meningsuiting maar zodra men iets tegen Geert zegt wat meneer niet bevalt gaat hij janken. En valt het gene wat gezegd is over hem opeens niet onder vrijheid van meningsuiting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 15:58:18 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
met hem nemen jullie 1 miljoen kiezers in de maling
quote:HahahaaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
ik moet bij wilders altijd denken aan Calimero. Want zij zijn groot en ik is klein het is niet eerlijk
quote:wokOp vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
het is al lang tijd voor:
[ afbeelding ]
operatie stofwolk
quote:1622, nog niet naar huis!
quote:
quote:bij jou is het pas om 17.00 naar huis gaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen zijn in huis.
ST, ik heb nu ook een racende aardappel voor minimeneer.
Het racende pak Douwe Egberts is nog niet in mijn bezit, helaas... anders had ik die hier verloot.
quote:
quote:we moeten elke dag voor de zaak de verse groenten enzo halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja doet dagelijks boodschappen? Da's toch zonde van je tijd?
quote:speel ze ST
quote:Voor de zaak is wel logisch ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten elke dag voor de zaak de verse groenten enzo halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |