quote:Totaal niet mee eens. Het zijn gewoon authentieke details. Je kunt er best mooi wonen, er zit alleen nog een gigantische verbouwing in.Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Reza2306 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg bij dit huis erg lugubere ideeen...
quote:Vreemd maar toch bedankt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik copy-paste doen ze het gewoon, vind ze allerminst opmerkelijk moet ik zeggen....
quote:dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoopOp vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dit kan ik wel waarderen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen echte bar in huis...
quote:1,2 miljoen? De bar kan ik wel waarderen maar de rest van het huis echt niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef Dulk het volgende:
[..]
dit is echt fantastisch, ik kom alleen net een miljoen te kort als ik dit huis verkoop
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef krullebol81 het volgende:
zo kun je het ook oplossen, maar ik had deze foto toch echt niet er tussen gezet.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)961-rozenstraat-101/
quote:gewoon via de regenpijp toch?Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
Wat een mooie constructie is dit...
Je kan wel makkelijk naar beneden als je door de deur naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
Huis
quote:Wat een rommelhoek zeg...Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Ik zie 18, 23, 45 en 66. Ben ik nu niet kleurenblind?Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet niet te lang recht naar deze muur kijken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Als je een link geeft, kunnen we verder kijken. Ik gok op een scheve schoorsteen en dat maakt niet zo veel uit.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen bouwdeskundige, maar volgens mij klopt hier niks van
quote:Volgens mij is het een rookkanaal dat beneden in de hoek (of een andere specifieke plek) van een kamer uit komt maar op het dak zo hoog mogelijk uit moet komen en daarom onder een hoek is gebouwd.Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen bouwdeskundige, maar volgens mij klopt hier niks van
quote:Precies.Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een rookkanaal dat beneden in de hoek (of een andere specifieke plek) van een kamer uit komt maar op het dak zo hoog mogelijk uit moet komen en daarom onder een hoek is gebouwd.
quote:Staat in haar post en als je naar de foto;s kijkt zie je inderdaad dat je schoorsteen op de nok staat maar de open haard voor of achter in het huis.Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je een link geeft, kunnen we verder kijken. Ik gok op een scheve schoorsteen en dat maakt niet zo veel uit.
quote:Wat een Calcutta-achtige uitbouw. Verschrikkelijk!Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
quote:Mijn excuses. Ik keek er te snel overheen, dacht dat ze een ander huis bedoelde als het gequote.Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Staat in haar post en als je naar de foto;s kijkt zie je inderdaad dat je schoorsteen op de nok staat maar de open haard voor of achter in het huis.
quote:Ja sorry, dat was inderdaad uit hetzelfde huis als met dat aparte balkonOp zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik keek er te snel overheen, dacht dat ze een ander huis bedoelde als het gequote.
quote:Dat behang, auuuuOp dinsdag 26 oktober 2010 11:14 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ligt het aan mij, of vloekt dit echt als een waanzinnige (dekbed en behang)?
quote:Tranen staan in mijn ogenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:14 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ligt het aan mij, of vloekt dit echt als een waanzinnige (dekbed en behang)?
Edit: en dan ook nog deze gordijnen erbij, om het af te maken:
[ afbeelding ]
quote:schetigOp zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet niet te lang recht naar deze muur kijken.
quote:Mijn ouders hebben ongeveer een jaar geleden geboden op dit huis en grond. (met natuurlijk het plan om het huis te slopen) Uiteindelijk is het een ander stuk grond geworden.Op zondag 24 oktober 2010 11:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Net geen miljoen moet dit simpele huisje in een uithoek in Friesland kosten:
[ afbeelding ]
De binnenkant van het huisje krijg je niet eens te zien..
Het geheim zit achter het huis:
[ afbeelding ]
'Exclusief en uniek temidden van de Friese meren en de Gaasterlandse bossen gelegen boerderij met paardenstallen, bijgebouwen, paddock, trainingsbaan voor renpaarden en perceel weiland op een kavel eigen grond van 20.425 m².'
Je eigen paardenrenbaan om je huis heen![]()
Hier: http://www.funda.nl/koop/nijemirdum/huis-4945680-nij-amerika-22/
quote:Vond deze nog het raarst in het huis.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef lionessa het volgende:
Een kleed in je keuken? Lijkt me niet echt handig
http://www.funda.nl/koop/(...)ufferkade-42/fotos/#
Die tegeltjes
Oeps, ik krijg de foto's niet geplaatst. Kan iemand mij uitleggen hoe? Is vast al tig keer gebeurd, sorry.
quote:Ga je naar je foto toe, klik (als je bij Funda kijkt) in het midden van je foto met je rechtermuisknop, ga naar Eigenschappen, kopieer het adres (URL) en plak dat in je Fok-bericht, en selecteer dit adres in je fok-bericht en klik op dat vierkantje van 'voeg een afbeelding' toe.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef lionessa het volgende:
Een kleed in je keuken? Lijkt me niet echt handig
http://www.funda.nl/koop/(...)ufferkade-42/fotos/#
Die tegeltjes
Oeps, ik krijg de foto's niet geplaatst. Kan iemand mij uitleggen hoe? Is vast al tig keer gebeurd, sorry.
quote:het staat dus al ruim een jaar (2 sep 2009) leeg te koop, het ziet er iig niet bewoond uit...Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Errrwin het volgende:
Dat vind ik dan wel weer aardig, een beetje uitzicht vanuit je bad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen geruzie meer over de te warme/koude douche en of de douchekop te hoog/laag staat.
[ afbeelding ]
Maar ja, ik heb net even geen 3 miljoen op m'n spaarrekening.
quote:waauw! is in rotterdam ckr?Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen geruzie meer over de te warme/koude douche en of de douchekop te hoog/laag staat.
[ afbeelding ]
quote:Nee, da's in Koekebakkersveen, daar hebben ze ook een ErasmusbrugOp woensdag 27 oktober 2010 17:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
waauw! is in rotterdam ckr?![]()
heb ook net niet genoeg
quote:het zijn 2 woning samengevoegd tot één en normaal zitten er dus 2 plaatsen bijOp woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, da's in Koekebakkersveen, daar hebben ze ook een Erasmusbrug.
Gebouw is wel lelijk van de buitenkant zeg..
Vind het apart dat de foto's zich min of meer beperken tot de badkamer en het uitzicht, waar is bijvoorbeeld een foto van de keuken?
Ook wel typisch dat er 4 parkeerplaatsen bij zitten. Als je zo'n huis kan betalen heb je aan 1 auto niet genoeg
quote:Volgens mij kan die koelkast maar een beetje open (of ik zie het verkeerd op die bovenste foto)Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Resistor het volgende:
Kan je beter in een kubuswoning zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes met het ophangen van de zonwering/gordijnen
(en ik zou gillend gek worden in zo'n huis met schuine muren)
quote:Op de eerste foto staan er ook 2 hoorOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Errrwin het volgende:
Hoe zie je dat de hond opgezet is?
[ afbeelding ]
Hier is 'ie omgevallen!
(en op magische wijze verdubbeld)
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef error_404 het volgende:
[..]
Op de eerste foto staan er ook 2 hoor
quote:Dit kán niet gezond zijn. Hier word je toch knots van? Ik zou geen moment rust voelen in zo'n vreemde omgeving.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef Resistor het volgende:
Kan je beter in een kubuswoning zitten.
quote:Dat zwembad buiten, gaafffffOp donderdag 28 oktober 2010 12:07 schreef pinine het volgende:
badkamer in villa in Burgh Haamstede met badboot http://www.funda.nl/koop/(...)-torenweg-59/fotos/#
quote:Logisch dat het al zo lang leegstaat. Wie gaat hier nou 3 miljoen voor neertellen terwijl je niet eens een eigen tuin ed hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mjah, maar daar wil ik dan bijvoorbeeld weer niet dood gevonden worden. Over smaak valt niet te twisten.Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef rubje het volgende:
Logisch dat het al zo lang leegstaat. Wie gaat hier nou 3 miljoen voor neertellen terwijl je niet eens een eigen tuin ed hebt.
Voor 3 miljoen laat je in het zuiden van NL(of noorden) een villa neerzetten met een mooie tuin,of je koopt een kasteel in voormalig Oost-Duitsland ervoor.
quote:Tja, ik kan het niet bewonderen, de inrichting that is. Je hebt megaveel ruimte:Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dat heb ik vandaag gemerkt in een soortgelijke inrichting op mijn derde dag als thuishulp...Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
hier ben je wel even bezig met afstoffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oom-2/fotos/#foto-13
quote:55 topics in 4 uur? Lekker doorgelezen/kekenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:Hai, ik ben nieuw hier, en dit is mijn eerste post op fok!.nl.
Wat een GEWELDIG topic is dit, ik heb de hele middag zitten lezen in alle "Funda"- threads.
Hilarisch om te lezen, de foto's van de viezigheid, de wanstaltige jordaanroccocco alsmede evenzo rampzalig 'diesaain', de verschrikkelijk verkankerde pandjes, de voetbalvrouw-paleizen met ditto interieur, de pogingen tot malversaties door het oplichtersgilde dat zich 'makelaars' noemt middels de beruchte groothoeklens... en, zo'n vier uur later, heb ik nog steeds buikpijn van het lachen.
Bedankt allemaal, hopelijk zal ik spoedig in staat zijn om mijn eigen bijdragen te leveren!![]()
quote:Helaas waren veel van de plaatjes inmiddels verdwenen, dat schoot lekker op.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
55 topics in 4 uur? Lekker doorgelezen/keken
quote:Gaaf idee. Een doorkijk openhaard waar de tafel in verdwijntOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Errrwin het volgende:
Hoe zie je dat de hond opgezet is?
[ afbeelding ]
Hier is 'ie omgevallen!
(en op magische wijze verdubbeld)
[ afbeelding ]
Verder best een mooi huis.
Leuk hondje toch wel, sorry voor mijn vorige post, na nadere inspectie moet ik bekennen dat zijn vier pootjes toch echt op de grond staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[
Nieuwbouwhuis in Assen, mooi huis, hooguit wat weinig kleur binnen.
compleet met 2 honden die de enige bewoners van het huis lijken te zijn
[ afbeelding ]
Morgen maar eens langsfietsenquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwbouwhuis in Assen, mooi huis, hooguit wat weinig kleur binnen.
[ afbeelding ]
compleet met 2 honden die de enige bewoners van het huis lijken te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan kom je in de kelder van hetzelfde huis... :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze verrassing staat je hier te wachten:
http://www.funda.nl/koop/assen/huis-47673290-onstahof-12/
Dat behang heb ik (met zilverdruk ipv floc) op de slaapkamer!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Jum het volgende:
Of een mooi Chinees scherm bij je Engelse meubels
[ afbeelding ]
Waar is de link?quote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gezellig in de woonkamer zitten op de opklapbare bioscoop stoelen!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zit dit bad nou verstopt in een nis? Een badstee?
[ afbeelding ]
Wijzigen: Met je muis vlak onder de plaatsingstijd gaan staan, dan verschijnen er nog een paar icoontjes waaronder wijzigen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:10 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ik heb nogal wat problemen met de nieuwe lay-out (en het lukt me ook al niet om het te wijzigen grrr), dus pics zijn niet zichtbaar, wel klikbaar. Wijzigen lukt me ook al niet...... Sorry.
Ziet er ook niet echt uit als een trap, maar ik heb inderdaad geen idee hoe die ruimte in elkaar zit..quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ding in het midden nou een hele creatieve trap?
Zo niet, dan vraag ik me af
1) hoe kom je op die verhoging
2) wat is het dan?![]()
het lijkt wel alsof ze inspiratie hebben opgedaan bij m.c. escher ..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ziet er ook niet echt uit als een trap, maar ik heb inderdaad geen idee hoe die ruimte in elkaar zit..
Wat ergquote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
Deze mensen hebben voorheen vast in een woonwagen gewoond
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rijswijk-zh/huis-47824157-strijplaan-68/
Interieur is verzorgd, maar pfff, pompeusquote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Die fontein in die tuin!quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken het huis vanaf de buitenkant het is bij mij om de hoek woon in het zelfde type huis maar dan zonder de pilaren aan de voorkant. Die huizen vonden we destijds te duur. Was altijd al verwonderd over dit huis aangezien ook in het voortuintje beelden staan en een tuinsetje van wit steen. Heb altijd gedacht hoe ziet dit er an de binnenkant uit... nu weet ik hetquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Interieur is verzorgd, maar pfff, pompeus. Maar wat ontzettend leuk die portieken! Eindelijk eens iets mooiers dan die standaard Vinex-deuren. Echt mooi met die pilaren!
Leg eens uit wat hier opmerkelijk aan is.quote:Op maandag 8 november 2010 01:43 schreef Iemand91 het volgende:
Niet van Funda, maar o my, hier gaan later mensen met een stoeltje op straat voor zitten en genieten van de voorstelling....:
[ afbeelding ]
Hier.
Dat pand is echt totaal onverkoopbaar, volgens mij kwam het in het eerste topic voor het eerst langs.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is vandaag de dag nog steeds mogelijk kasteelheer/vrouw te worden, alleen een paar miljoentjes neertellen en voila http://www.funda.nl/koop/(...)teelstraat-6/fotos/#
Nou hier woont echt niet Louis van Gaal, is niet eens in de buurt....quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
al heel lang probeert Louis van Gaal zijn penthouse op de noordwijkse boulevard te verkopen was dit 'm nou niet? (ik kan het mis hebben) http://funda.nl/47846477
Dat bedoelde ik inderdaad. Vind het zo ontzettend lelijk en onpraktisch.quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik denk dat Iemand91 dat grote raam aan de straatkant bedoelt, is inderdaad een etalage als je er geen gordijnen oid voor hangt. Maar ben het met je eens, dat zien we wel vaker, niet heel bijzonder.
hij heeft daar wel degelijk gewoond, misschien niet in dat appartement (of wel)quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef carriebar het volgende:
[..]
Nou hier woont echt niet Louis van Gaal, is niet eens in de buurt....
gr. carriebar
Ik zou een eventuele potentiele koper kunnen zijn hoor. Als ik het geld had gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat pand is echt totaal onverkoopbaar, volgens mij kwam het in het eerste topic voor het eerst langs.
psst: Opmerkelijke foto's van Funda #55quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef wimbo het volgende:
Flinke rij keukenkasten! (+2 omgevallen honden)
[ afbeelding ]
Wel een tof huis verder, als je van grote, lege ruimtes houd.
Link:
http://funda.nl/47538678
Links van de quoteknop, wordt zichtbaar met je muis eroverheen.quote:
Ook niet eens in de buurt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef pinine het volgende:
[..]
hij heeft daar wel degelijk gewoond, misschien niet in dat appartement (of wel)
Fokking geweldig. Die stoelenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrr! Die stoelen.....
Klik
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Och best gezellig toch, die jaren '70. Een jaar of 35 terug is dat huis gewoon volledig ingericht volgens de laatste trends.
Ze zeggen er niet bij dat je voordeur uitkomt op een heel drukke weg.....quote:Op donderdag 11 november 2010 17:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
- die inrichting kan zo een 'Jaren 1970'-tentoonstelling in.
Dat huisje is behoorlijk schattig en ligt erg mooi aan een rivier. Valt best nog wat leuks van te maken. Ook wel opmerkelijk: in de beschrijving, "Onder de gehele woning zijn de gasleidingen en CV-leidingen aanwezig!"
Ja, dat mag je wel hopen, zeg.![]()
En een hypotheek op de gas rekening dat pand kent geneens isolatie.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is vandaag de dag nog steeds mogelijk kasteelheer/vrouw te worden, alleen een paar miljoentjes neertellen en voila http://www.funda.nl/koop/(...)teelstraat-6/fotos/#
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ding in het midden nou een hele creatieve trap?
Zo niet, dan vraag ik me af
1) hoe kom je op die verhoging
2) wat is het dan?![]()
pand is wel gaaf trouwens
[ afbeelding ]
Deze stad heeft een ondergaande zon!![]()
![]()
![]()
![]()
link
(ik moest trouwens de link van de foto's met een omweg achterhalen, gewoon met de rechtermuisknop klikken werkte niet. Hebben meer mensen daar last van, of ligt dat aan mijn computer?)
De makelaar gebruikt ook een interessante spelling van het woord jacuzzi:quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:en toegang tot fraai aangelegde achtertuin ca 1800x520 met jqouzie en twee bergingen en achteruitgang.
Maar wel met je blote body op Funda gaan staanquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)lmeloseweg-26/fotos/
Interieur fotos Noway! ik wil niet dat andere mensen MIJN huis van binnen zien.
Eerst kopen dan mag je pas binnen kijken!
Je ziet het wel vaker dat er geen enkele foto van binnen te zien is.
Willen ze dan iets verbergen ofzo![]()
Het lijkt wel of je de schaduw ziet van iemand die zich verhangen heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef Mandal het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)khuis_147500_kk.html
[ afbeelding ]
Al langsgekomen hier?
Nou schaduw... meer afdruk van lichaamsvocht van een dode denk ikquote:Op woensdag 17 november 2010 08:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je de schaduw ziet van iemand die zich verhangen heeft
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou schaduw... meer afdruk van lichaamsvocht van een dode denk ik
Ja.... gewoon onbegrijpelijk dat ze zo'n foto ook plaatsen!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
een likje Gamma latex had hier z'n dienst wel kunnen bewijzen denk ik zo.
De foto is inmiddels ook van funda af. Maar het zou natuurlijk ook iets simpelers zijn zoals een wetsuit wat daar heeft hangen drogen oidquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.... gewoon onbegrijpelijk dat ze zo'n foto ook plaatsen!
Even afgezien van de kleurkeuzequote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Lindala het volgende:
Gezien bij Huizenjacht op SBS6. Een - jawel - 'uniek industrieel' pand.
Mooi blauw is niet lelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk tot rust komen in de slaapkamer?
[ afbeelding ]
*LINK*
Wat een ramp inderdaad... ik zou helemaal wegkwijnen in zoietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik zou me in de blauwe kamer behoorlijk opgesloten voelen. Totaal geen zicht naar buiten, alleen maar muren die op je af komen (met helemaal bovenin wat raampjes voor een beetje daglicht).
Ik heb nu de url van de thumbnail genomen en daar "klein" vervangen voor "groot" dan krijg je ze zoals in mijn postquote:Op maandag 22 november 2010 01:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Zjezus. Ben benieuwd welke voetbalvrouw die wansmaak op d'r geweten heeft.![]()
Goede vraag over het plaatsen van foto's, ik kom er ook niet uit.
Hee dank, goeie tip!quote:Op maandag 22 november 2010 01:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb nu de url van de thumbnail genomen en daar "klein" vervangen voor "groot" dan krijg je ze zoals in mijn post
Dit lijkt wel de keuken van Koos en Mien Dobbelsteen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrr! Die stoelen.....
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |