haha, ik was eerder en bij mij staan de links erbijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef Tanin het volgende:
Zodat er niet gezocht hoeft te worden:
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
ja wilde ik maar hij flipte een beetjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Rave_NL het volgende:
PS, als je nu de deelnemers en de dagen/nachten eens delete..
Ik kijk en zie dat het goed is..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja wilde ik maar hij flipte een beetje
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
Tevens ben ik voor de invoering van de Jehova-getuige!
Goh!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens per ongeluk JaniesBrownie vermoord.
Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen overquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
We waren trouwens best een goed maffia team
We hebben heel veel dorp vermoord terwijl we dachten de andere maffia groep uit te moorden![]()
Done.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
liesje, wil je alsjeblieft zo aardig zijn de quote tags te verwijderen, zo kan de rest de links niet overnemen
Ja dat ligt aan de koffie...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Tanin het volgende:
[..]
Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen over
Donequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef blessed19 het volgende:
ik wil meedoen! wie wil mij in het lijstje zetten?
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!
ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen
3 keer mijn inbox moeten legen deze ronde :p
Dat is idd het enige nadeel van mafia zijn ja. Die fucking pm's steeds.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!
ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen
3 keer mijn inbox moeten legen deze ronde :p
Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er iets over slang of bijl staat en deze plaatjes zijn in fobo available dan moet je niet gek gaan doen als ik vermoed dat het iets met een hint te maken heeft. Verder geil ik gewoon nog op je hoor, no worrie.
Ik beschuldig jou toch niet (persoonlijk). Petje af om SL te willen zijn met 41 man. Nog voor geen goud zou ik willen ruilen. Maar die fucking bijl en snake hè.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.
dat was iig een van ons :p TV bloody of wendyquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:10 schreef Stali het volgende:
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
Er stonden soms zoveel hints inquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!
Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
En precies de hints die EllaN en ik tegen je hadden gevonden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!
Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
Nou, de vorm leek een cowboyhoed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Stali het volgende:
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.
Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.
P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege..
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos.
Dat snappen we zelf ook nietquote:
Dat heet tactiek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
No shit!quote:
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."quote:
Ga jij weer spelen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
Ow nee dat kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."
NO SHIT EINZSZWEIDREI hè Bartje.
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.quote:
Nouquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen
Jehova-getuigequote:
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jehova-getuige
Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat!
Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner..
Je wordt er paranoia van...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best dedenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.
Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Nouja een maffiahoer overlegd met de maffia wie ze gaat bezoeken en dus buitenspel staat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.
Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..
Communication is the key..
De maffia beslist als groep wie ze gaan vermoorden, en als jij er niet bent wordt er voor jou besloten. En als dat betekend dat je een moord gaat plegen ondanks je afwezigheid dan heb je dat maar te slikken.
Whyyyyyyyyyy mequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.
Wel grappig was dat. Maar met veel mensen kun je makkelijk lang meespelen. Dat is wel zeker.
Was leuk, het volgende spel ga ik vanaf de zijlijn volgen..
En hulde aan Hara en SG voor al het werk.. En Ladida, sorry.
.
Als je de rest ook weer even klikbaar maakt, is het helemaal geweldigquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:32 schreef wendytje het volgende:
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Charmed_angel
16. 20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
Als dat zo is begrijp ik dat best. Als je als dorp met maar drie man naar de hints kijkt raak je de lol ook kwijt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.
Toen werden de moorden niet doorgegeven aan het juiste adres. Toen weer een dutje van weer een ander en weer niet concreet.
Tja, het zal allemaal wel waar zijn maar ik werd het geneuzel zat en heb daarom zelfmoord gepleegd want kreeg het gevoel het spel alleen te spelen.
Vond het verder een superrol, wist niet eens dat ik zo gemeen zou kunnen zijn. Het lag niet aan het spel iig.
Het spel is superleuk, maar maak er toch wel een uurtje per dag tijd voor. Meer is het in feite niet.
ik zou de laatste lijst kopierenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
7. Pheno Profiel | History | Fotoboek
Mja, weet ik dat, ik werk normaal met 300 reacties op een pagina, ik klik op een link van iemand anders die er blijkbaar minder heeftquote:
Wacht maar, doe ik wel evenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendytje en c_a staan er niet meer in.
Je boycot c_aquote:
-edit-quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik doe ook weer mee, kan alleen niet kopiëren.
Dus als iemand mij erbij wil zetten, graag
Dat had ik al gedaan, maar Benny pakt mijn laatste edit niet.quote:
Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen. Of meedoen, of SL zijn, maar het probleem is dat ik totaal geen idee heb hoe het als SL aan te pakken en dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo.
He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vindt dat nog leuk om te doen ook hè
Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.
Vooral met de speciale rollen enz kan het nog wel eens leuk/lastig zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.
Nou vooruit, ik schrijf me weer in. Maar mocht het nou zo zijn dat er een ervaren spelleider nog verlegen zit om een spelleidpartner, dan houd ik me aanbevolen. Denk ik.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo.
No problemo.quote:
Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.
Volgens mij wilde hij samen met nog iemand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
CaLeX heeft toch aangeboden SL te zijn?
Je/jullie deed/deden het prima hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen is trouwens wel een bitch om te leiden
Oud topic pakken, quote knopje en zoeken op naam. Eitjequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.
hmm is dat zo? Ja dat is zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je/jullie deed/deden het prima hoor.
Maar je hebt er wel een dagtaak aan, vergeet dat niet wil ik zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je/jullie deed/deden het prima hoor.
Nee, dan klonk het net alsof ik het daarom zei dus ik was in dubio.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dank je wel, Erik, leuk om te horen en fijn dat het de moeite waard was!"
Graag gedaan Hara J..
Ja dat was een mooiequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hmm is dat zo? Ja dat is zo.
## isdatzo, omdat obvious
Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzintquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
En ik ben nog boos om "Hara kan dat met die slang niet zomaar verzinnen, dat moet wel een hint zijn."
Wij? Jij. En je deed alsof ik te stom was om iets te verzinnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzint.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
Kan ik me aanmelden voor een nieuwe ronde?
Jep, lijstje aanvullen and you're inquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat wat too much power. Dan 't één of 't ander.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe rol, namelijk de Godfather.
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Aanvullingen/aanpassingen zijn ook prima
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe rol, namelijk de Godfather.
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Aanvullingen/aanpassingen zijn ook prima
als de centen zijn overgemaakt wel jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
En dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?
Wat heeft het met elkaar te maken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is?
Dat we niet democratisch kiezen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?
@Hara
Is ook goedAlleen onschendbaarheid in de nacht lijkt me dan het beste
Zie bovenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?
@Hara
Is ook goedAlleen onschendbaarheid in de nacht lijkt me dan het beste
Ja. Net zoals dat de mafia weet dat X beschermd werd en daarom niet dood is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:18 schreef Rave_NL het volgende:
Maar als ie dan 'snachts onschendbaar is, en de nachtwaker besluit een poging te wagen omdat hij niet weet of het een maffia of een godfather is, wat dan?
gaat het dan niet door of krijgen we een verhaaltje waarin de mislukte aanslag te lezen is zonder dat er namen genoemd worden met een enkele hint naar de nachtwaker?
Welke speciale krachten heeft hij dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
Kunnen we gezien de tijd van het jaar niet beter Sinterklaas of zo toevoegen als rol?
Als je dorp bent en hij bezoekt je, krijg je een extra hint. Ben je maffia en bezoekt hij je, dan komt er bij je volgende moord een extra hint... Of zo... Of als je maffia bent dat ie je dan in de zak laat stoppen en voor een moord uitgeschakeld bent...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke speciale krachten heeft hij dan?![]()
Geeft hij hints kado?
Hahahaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dorp bent en hij bezoekt je, krijg je een extra hint. Ben je maffia en bezoekt hij je, dan komt er bij je volgende moord een extra hint... Of zo... Of als je maffia bent dat ie je dan in de zak laat stoppen en voor een moord uitgeschakeld bent...
Ja bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha
Dan ga je mee in de zak naar Spanje![]()
Ik had het alleen het eerste weekend druk daarna heb ik volgens mij best wel veel gedaan. En ik ga me dan ook niet verontschuldigen dat ik op vrijdag en zaterdagavond niet tot 10 uur savonds achter de computer zitquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Ze is al weg :p !quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef Bartjebart het volgende:
Das een lange username
Susi-die-haar-gegevens-even-zoekt
Nja de verwarring zou ook wel erg groot worden met 2 Susi's...quote:
Misschien samen met Calex doen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef Susi het volgende:
Oh trouwens. Ik wil eventueel wel SL zijn, kan wel in m'n up. Alleen is het dan wel zo dat er een aantal dagen de moorden en lynches pas midden in de nacht komen, omdat ik woensdag- en donderdagavond weg ben, en waarschijnlijk vrijdagavond nog werk
Het zou wel praktisch zijn, als je er op woensdag, donderdag, vrijdag zou kunnen zijn, weet niet hoe dat voor jou uitkomt. Zo kan je dan Susi aanvullenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil ook weer meedoen. Maar ik zit nog te twijfelen. Ik vind het niet erg om te doen, alleen het grootste probleem is dat ik niet kan garanderen dat ik er elke avond ben, omdat ik niet alles op zij zet om hints te kunnen posten.
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
Kunnen we gezien de tijd van het jaar niet beter Sinterklaas of zo toevoegen als rol?
Las 't, heb 'm een berichtje gestuurd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien samen met Calex doen?
Komende rondes kan ik niet meedoen, maar in December ben ik weer in Nederland en zal ik als Spelleider wel als spelleider van het zwarte pietenspel fungeren!quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1
![]()
Oh Geniaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1
Alleen als ze gemaakt worden door timmmpiet (klinkt nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef Susi het volgende:
[..]
En bij spelfouten komt de isdatzopiet![]()
Sorry, ben even melig d'r door
Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh Geniaal
Alleen is het niet zo gepast om pieten te doden
Je kunt ze bete terug sturen naar Spanje of over boord gooien...
De bakfietspiet! De piet-variant van de busdriverquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen!
Nog meer suggesties voor pieten?
Pepernotenbakpiet?
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
Geniaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind
Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.
(Seriemoordenaar variant)
Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind
Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.
(Seriemoordenaar variant)
Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nietSinterklaas is op z'n boot...
Op open zee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:51 schreef Rave_NL het volgende:
Het Kutkind
Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!
Had je dit al eerder uitgewerkt?quote:
Nope. beetje lopen stelen van de OP en mn eigen creatieve zieke geest op los gelaten!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had je dit al eerder uitgewerkt?
Piet Piraat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgenHet klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia
Voor overdag:quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben![]()
![]()
![]()
Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie kan dat maken
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Susi heeft Calex een pm gestuurd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
Ah tof.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Susi heeft Calex een pm gestuurd.
Echt hé?!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!
Een uiquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moet jouw nieuwe UI voorstellen?
Een uiquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een uiMaar door de paint nogal onduidelijk geworden, was een plaatje van een bosui. Ik was m'n oude beu maar ik weet geen nieuwe leuke. Misschien zet ik voor, of anders net na deze ronde wel een feestdagenavatar.
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboekquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meeee!
Maar zit op de foon
Dus kan ff niet met die lijst enzo
Even op C'lex wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusi
[..]
Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf welquote:
Wie is de SL eigenlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf wel
ook gevierd dat je dood was?quote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo heb jij wel een leven ofzo?
Doe eens mee zeg, ik moet weer eens samen met jou dorp zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo heb jij wel een leven ofzo?
We wachten nog op Calex, kennelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer beginnen we? (geen zin om terug te lezen)
zoals altijd ^^quote:
Nee... over een paar wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
En gaan we nou sintmaffia spelen of niet?
Dag 2 voor jouquote:
Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorryquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:38 schreef tripack het volgende:
Wheheh wat een lijstmaar ik doe toch weer een ronde mee
hopelijk kan ik nu wat actiever zijn.
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. Pheno Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Susi Profiel | History | Fotoboek
28. Tim. Profiel | History | Fotoboek
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
33. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
34. tripack Profiel | History | Fotoboek
Dat wordt je toch welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze keer niet actief doen... dan word je vermoord
last van wie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorry
Stomquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |