abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87614975

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider Hara en SG ). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 36% gewijzigd door Puntenslijpsel op 16-10-2010 20:35:53 ]
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87614988
de OP is een beetje geflipt, maar whatevs
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87614994
:W
pi_87615036
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87615051
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:29:58 #6
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87615084
PS, als je nu de deelnemers en de dagen/nachten eens delete.. ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:31:41 #7
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87615153
Zodat er niet gezocht hoeft te worden:

"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:31:50 #8
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87615159
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
pi_87615206
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef Tanin het volgende:
Zodat er niet gezocht hoeft te worden:

haha, ik was eerder en bij mij staan de links erbij
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:33:09 #10
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87615212
Grapjas...moet ik natuurlijk wel de links copy-en

Dank je Trevland!
edit: en Naatje

sorry, mijn eerste ronde, moet nog even wennen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87615237
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Rave_NL het volgende:
PS, als je nu de deelnemers en de dagen/nachten eens delete..
ja wilde ik maar hij flipte een beetje
Live from Chicago
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:35:59 #12
168777 Rave_NL
pi_87615325
Beste vriend, vijand of ware nemesis,

Ik ben komende ronde niet van de partij, ik zit namelijk komende anderhalve maand 5 weken in het buitenland en dan wordt het moeilijk om de BM zwart te maken..
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:36:56 #13
168777 Rave_NL
pi_87615353
Tevens ben ik voor de invoering van de Jehova-getuige! *O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:38:51 #14
168777 Rave_NL
pi_87615396
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ja wilde ik maar hij flipte een beetje
Ik kijk en zie dat het goed is.. ;)
pi_87615414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
Tevens ben ik voor de invoering van de Jehova-getuige! *O*
:{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87615428
Oja, en ik wil de jezus christus erin hebben
pi_87615516
Al iemand voor SL?
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:44:17 #18
18653 crew  D.
pi_87615561
8-)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:09:48 #20
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87616308
Volgen enzo :9
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87616390
We waren trouwens best een goed maffia team :D
We hebben heel veel dorp vermoord terwijl we dachten de andere maffia groep uit te moorden :') _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:18:57 #22
169210 liesje1979
pi_87616551
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek

Ik heb trouwens per ongeluk JaniesBrownie vermoord. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 16-10-2010 21:25:03 ]
pi_87616603
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb trouwens per ongeluk JaniesBrownie vermoord. :D
Goh!

:P
pi_87616628
liesje, wil je alsjeblieft zo aardig zijn de quote tags te verwijderen, zo kan de rest de links niet overnemen
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:21:43 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87616629
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
We waren trouwens best een goed maffia team :D
We hebben heel veel dorp vermoord terwijl we dachten de andere maffia groep uit te moorden :') _O-
Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen over :P
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:25:23 #26
169210 liesje1979
pi_87616723
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
liesje, wil je alsjeblieft zo aardig zijn de quote tags te verwijderen, zo kan de rest de links niet overnemen
Done. :*
pi_87616742
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Tanin het volgende:

[..]

Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen over :P
Ja dat ligt aan de koffie...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:26:37 #28
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87616759
Eens volgen waar dit spel over gaat
pi_87616787
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
pi_87616790
ik wil meedoen! wie wil mij in het lijstje zetten? :@
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:28:47 #31
169210 liesje1979
pi_87616817
Hebben we al SL dan?
pi_87616834
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we al SL dan?
Nee
pi_87616871
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef blessed19 het volgende:
ik wil meedoen! wie wil mij in het lijstje zetten? :@
Done
pi_87617358
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:50:52 #35
18653 crew  D.
pi_87617433
10 D. Profiel | History | Fotoboek
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:01:01 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87617732
Ik doe niet mee. Volgende week tentamenweek. Deze week dus studeren :P
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87618632
tvp!

ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen :D

3 keer mijn inbox moeten legen deze ronde :p
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87618674
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!

ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen :D

Ja ik weet het }:|
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:35:29 #39
242666 BeamofLight
pi_87618696
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!

Dat is idd het enige nadeel van mafia zijn ja. Die fucking pm's steeds.
pi_87618717
dik kusje voor de mensen die last hadden van mij

Wen, bart, TV, lyn en bloody O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:51:46 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619150
Stel je niet zo aan PP. Los van alles heb je bij mij nog nooit zo'n overduidelijke hint als die slang of die bijl gezien :') en dat gebeurt dus ook niet. Jullie maakten van één iets de hint, zocht er wat lamlendigs bij en dan brullen dat het geen hint is, ja dikke doei.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:56:42 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619295
Nacht 1
Stali

'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken :W' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren? ;(

mijn man - Modern Family #2 -
verzorgd tot in de puntjes - Gespleten haarpunten
video/youtube - Meisje filmt eigen verkrachting
paard - cowboyhoed foto

Bloodysynday

Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.

Burgemeestersverkiezingen --- > blody sunday heeft veel in verkiezingen gepost
Die discussie ga ik niet met je aan ---> Discussie --> Debat ---> Bloody sunday heeft in RTL Carré debat deel 10 gepost
Uitrusten in hemel ---> Bloody sunday is een oorlog over geloof
3 schoten ---> Fotoboek van bloody sunday, de pop heeft 3 tanden.

TheVulture

Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.

Survival - sportief
mannen en vrouwen: [VOH] Yvette de Bie/ bi, man en vrouw.
vakantie - HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
Ja dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo - Cruijff-uitspraken

Etcetera

Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?' 'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'. Na de lange brief gelezen te hebben wilde ze zelf pen en papier pakken om een leuk berichtje terug te sturen. Op het moment dat ze pen en papier ging pakken, ging de telefoon over. 'Kijk eens achter u' fluisterde er een stem door de telefoon. "Ik zie niemand", zei Lynda. 'Kijk dan wat beter'. Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open! Hoe kan dat? Dacht ze bij zichzelf. Ik had alles toch zo goed afgesloten? Op het moment dat ze het raam dicht wilde doen, werd ze door de raampost in haar buik gestoken. Deze werd Lynda(mafia) fataal.

post lezen ---> Ben je een eetlezer of een bedlezer ?
die zou ik dus echt nooit kunnen maken he ----> Etcetera in haar sig, Success is my only motherfucking option, failure's not.
Ik zie niemand ---> Plaatje in fobo etcetera

Nacht 2
Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.

BartjeBart:
Brood - bakker Bart
Geel met blauw, dat is toch geen gezicht - Homo en dus stereotyperend: fashion.
Grote woorden - PABO/leraar
beitel timmeren - favo forum K&W

In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.

SilentAlarm
Nederlandse Eminem + schemering - Slimme Schemer - Jelle
regenen - Slippertje
Soberzo, slecht humeur - KLB
silentalarm - bel

't Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje genant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.

TheVulture
park - favo fokkers - buitenlui :P
al dat geseks - eksualiteit ik ben heel seksueel
weer mannen en vrouwen - yvonne de bie/bi
aanmoedigen - [VOH] De coaches
Bekeken worden - TAL
gierig - gier
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:57:42 #43
242666 BeamofLight
pi_87619326

Als er iets over slang of bijl staat en deze plaatjes zijn in fobo available dan moet je niet gek gaan doen als ik vermoed dat het iets met een hint te maken heeft. Verder geil ik gewoon nog op je hoor, no worrie.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:58:48 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619360
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als er iets over slang of bijl staat en deze plaatjes zijn in fobo available dan moet je niet gek gaan doen als ik vermoed dat het iets met een hint te maken heeft. Verder geil ik gewoon nog op je hoor, no worrie.
Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:59:16 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619380
Nacht 3
Tha_Erik huppelde wat door het park. Hij had allang niets meer gedaan dus hij was even in discussie met zichzelf: Echt sporten of seksen. Hmm. Moeilijke keuze. Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen. Wat een dilemma! Hij besloot zijn vrienden en vriendinnen te bellen om wat te gaan drinken. Iemand stelde nog voor om levend stratego te gaan spelen, maar de rest ging toch liever drinken. Terwijl Tha_Erik op zoek ging naar de drank in de eetkamer verraste iemand hem van achteren. Hij schakelde Tha_Erik uit, bond een touw aan de kroonluchter en hing Tha_Erik hieraan op. Tha_Erik(Dorpsbewoner) zou nooit meer zuipen want hij hing dood in de kamer. De mob snelde het huis uit en liep vervolgens op zijn dooie gemak over straat. Hij kreeg al snel het idee dat hij gevolgd werd, maar dat kan toch niet? Hij zette zijn zonnebril nog even goed voor zijn ogen en wilde weer doorlopen. Maar gealarmeerd door haastige voetstappen draaide hij zich om waardoor hij nog net de fietsbel zag aankomen die hem knock out sloeg. De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen. TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde.

TheVulture
PArk - buitenlui
vrienden en vriendinnen - yvonne de bie/bi
Seksen - erg seksueel
sporten - sportief
stratego - Hattrick #433: Vlaggetjes verzamelen
hing in de kamer - Anthonie Kamerling pleegt zelfmoord #2

Silentalarm
Gealameerd
Bril - fobo
fietsbel - alarm
opensnijden - Examen Biologie

Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.

bloodysunday
downloaden - De Piratenpartij #3
kleurpotloden - VKZ AT, partijen/kleuren
dag van de week - sunday
Rood - ajax

zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.

Stali
krant - favo forum NWS
laatste flesje water - Afgesloten van water
filmpje - meisje filmt eigen verkrachting
haar fatsoeneren - gespleten punten
struikelen eigen voeten - Hoe ga je om met "beperkingen" van je lijf?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:01:14 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619436
Vier heb ik niet, vijf

Naam liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen :r" "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Naam vroeg wat zijn probleem in godsnaam is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Naam liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

eminem nederland jelle
topic over openen klb
topic met lunch
topics met spange chicks
topic met lachen

Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.

vrouwen met broek in hun bilnaad - cameltoe
oorlog is leuk - rare hobby's
zag dat of niet - jaloezie en onzekerheid
ibuprofen - Wat helpt bij jullie nou echt tegen menstruatiepijn?
schoeisel - Birkenstock #3

Zo is het wel even genoeg hè :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:02:06 #47
242666 BeamofLight
pi_87619463
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.
Ik beschuldig jou toch niet (persoonlijk). Petje af om SL te willen zijn met 41 man. Nog voor geen goud zou ik willen ruilen. Maar die fucking bijl en snake hè.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:02:11 #48
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87619469
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4 :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87619501
Gewoon een link leggen naar "Bakker Bart" en "geel met blauw dat is toch geen gezicht" dat niet refereert naar IKEA... _O-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:03:49 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619521
Volgens mij zijn jullie sowieso niet met nicknames bezig geweest maar voornamelijk History.
pi_87619546
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4 :')
dat was iig een van ons :p TV bloody of wendy
pi_87619631
Wie had mij nou vermoord :D?
pi_87619632
Hara, wat een werk!

Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:07:27 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619637
Nacht 6

PS

NAAM stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd NAAM goed geraakt. naamrol brak elk bot en was niet meer te redden.

cadeau - strik om jurk
mocros met gekke taal - spange chicks
drugs - Vanilla Coke
oude films - AKQ SC #936 Google eens even op Mary Poppins en Zorro?
leven nog steeds goed - TV [ NL ] #1 Glee : Happy Times

Calex

EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen met ijsjes, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.

kaartspel - Wat is jouw tijd bij SET? #43
oh oh cherso - calex woont in den haag
gewicht heffen met ijsjes - SPT=sport [Centraal] Snowboard topic deel 97 sneeuw = ijs
7 - registratie 2003 + 7 = 2010
pi_87619723
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
pi_87619726
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef EllaN het volgende:
Wie had mij nou vermoord :D?
hihi
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:10:34 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619741
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:10 schreef Stali het volgende:
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
:D
pi_87619759
Ik doe ook weer mee, kan alleen niet kopiëren.

Dus als iemand mij erbij wil zetten, graag O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:11:19 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619764
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!

Er stonden soms zoveel hints in :') En die zag je niet terug.
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:13:31 #60
169210 liesje1979
pi_87619838
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!

En precies de hints die EllaN en ik tegen je hadden gevonden. :D
pi_87620115
Mag ik nou mijn inbox weer ruimen? :')
Alle spamsletten in een groep verzameld deze ronde _O-
pi_87620156
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.

Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.

P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege. :').
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:31:07 #63
169210 liesje1979
pi_87620223
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos. _O-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:38:06 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620364
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Stali het volgende:
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.

Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.

P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege. :').
Nou, de vorm leek een cowboyhoed.
pi_87620389
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
pi_87620401
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos. _O-
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.
Wel grappig was dat. Maar met veel mensen kun je makkelijk lang meespelen. Dat is wel zeker.

Was leuk, het volgende spel ga ik vanaf de zijlijn volgen. :).

En hulde aan Hara en SG voor al het werk. _O_ . En Ladida, sorry. :@ .
pi_87620403
Waarom TV, waarom ;(
pi_87620444
Overigens, lof en dank voor alle hints, lof en dank voor de SL's
pi_87620449
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom TV, waarom ;(
omdat ik
pi_87620454
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom TV, waarom ;(
Dat snappen we zelf ook niet :') We hadden het volgens mij namelijk andersom doorgegeven :')
Bloody zou jou vermoorden en TV Trevland... Tenminste, dat is wat mij bij staat... :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:44:42 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620514
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
Dat heet tactiek.
pi_87620533
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat heet tactiek.
No shit! :o

:')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:46:26 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620549
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
pi_87620620
Ik heb zelfmoord gepleegd.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:50:32 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620659
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
Ik heb zelfmoord gepleegd.
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."

NO SHIT EINZSZWEIDREI hè Bartje.
pi_87620663
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ga jij weer spelen?
pi_87620666
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ow nee dat klopt :@ ze heeft alleen op SA gestemd voor een lynch... maar de vraag was of dat doorslaggevend was of niet...
pi_87620678
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."

NO SHIT EINZSZWEIDREI hè Bartje.
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen :?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:51:32 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620681
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef lynda het volgende:

[..]

Ga jij weer spelen?
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
pi_87620817
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
Nou :{
pi_87620841
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen :?
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.

Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
pi_87620958
oooooooooooooooooooooooooooooow....
pi_87621040
Leuk om terug te lezen :D.

En inderdaad Stali, ik voelde me bijna een klootzak dat ik jou durfde te beschuldigen :'). Well played ;), maar toch was ik overtuigd dat jij het moest zijn geweest. Ik sla aankomende ronde even over, maar die daarna doe ik graag weer mee :D.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 oktober 2010 @ 00:10:21 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87621121
10 D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:19:51 #85
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87621341
10. D. Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:10:29 #86
168777 Rave_NL
pi_87622408
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{
Jehova-getuige

Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat! ^O^

Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner.. ;)
pi_87622587
Ik doe mee, alleen lukt het me nu niet met de linkjes. Ga ik morgen proberen. :Y
That's all folks!
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:22:14 #88
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87622610
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:26:05 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87622671
Vaduz
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 01:26:28 #90
169210 liesje1979
pi_87622675
Straks hebben we een hele lijst deelnemers en geen SL.
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:34:27 #91
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87622797
Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten? Mobiel kopiëren is een bitch. :)

En hopelijk werpt iemand zich op als SL. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:36:43 #92
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87622828
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
pi_87622978
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:10 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Jehova-getuige

Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat! ^O^

Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner.. ;)
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...

:)
pi_87623001
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
Je wordt er paranoia van...
Maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Het was wel spannend omdat je zelf ook gekilld kunt worden, je hoeft niet te wachten op alleen de lynch...
pi_87623015
Wat ik me net afvraag trouwens... hebben de maffiahoeren en de busdriver nog wat aan hun rol gehad? Heeft dat nog effect gehad?
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:48:34 #96
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87623048
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.

Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Live from Chicago
pi_87623203
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.

Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:00:09 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87623243
ik doe ook mee *O *zet mezelf morgne wel in het lijstje :')
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:00:48 #99
168777 Rave_NL
pi_87623247
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...

:)
Nouja een maffiahoer overlegd met de maffia wie ze gaat bezoeken en dus buitenspel staat.
De jehova-getuige weet dit niet en zal dus lukraak lui van hun nachtrol beroven, inclusief de maffia/nachtwaker/seriemoordenaar die het op de desbetreffende persoon voorzien heeft..

De mislukte moord mag dan wat mij betreft wel beschreven worden in een mooi stukje waarin staat aan wiens deur de Jehova stond zodat diegene weet dat er iemand het op hem/haar voorzien heeft, en de bijna-moordenaar laat 1 hint achter ipv 3.. ^O^

Oha, en ik vind eigenlijk ook dat de seriemoordenaar terug moet! *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:08:25 #100
168777 Rave_NL
pi_87623357
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.

Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..

Communication is the key.. ;)

De maffia beslist als groep wie ze gaan vermoorden, en als jij er niet bent wordt er voor jou besloten. En als dat betekend dat je een moord gaat plegen ondanks je afwezigheid dan heb je dat maar te slikken. O+
pi_87623525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..

Communication is the key.. ;)

De maffia beslist als groep wie ze gaan vermoorden, en als jij er niet bent wordt er voor jou besloten. En als dat betekend dat je een moord gaat plegen ondanks je afwezigheid dan heb je dat maar te slikken. O+
Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.
Toen werden de moorden niet doorgegeven aan het juiste adres. Toen weer een dutje van weer een ander en weer niet concreet.

Tja, het zal allemaal wel waar zijn maar ik werd het geneuzel zat en heb daarom zelfmoord gepleegd want kreeg het gevoel het spel alleen te spelen.

Vond het verder een superrol, wist niet eens dat ik zo gemeen zou kunnen zijn. Het lag niet aan het spel iig.

Het spel is superleuk, maar maak er toch wel een uurtje per dag tijd voor. Meer is het in feite niet.
pi_87624829
15. Charmed_angel
pi_87625118
15. Charmed_angel
16. 20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
uit een aspergernest
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:32:58 #104
163094 Ladidadida
pi_87625134
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.
Wel grappig was dat. Maar met veel mensen kun je makkelijk lang meespelen. Dat is wel zeker.

Was leuk, het volgende spel ga ik vanaf de zijlijn volgen. :).

En hulde aan Hara en SG voor al het werk. _O_ . En Ladida, sorry. :@ .
Whyyyyyyyyyy me ;(
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:36:58 #105
163094 Ladidadida
pi_87625176
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:32 schreef wendytje het volgende:
15. Charmed_angel
16. 20: wendytje Profiel | History | Fotoboek

Als je de rest ook weer even klikbaar maakt, is het helemaal geweldig :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:09:55 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87626533
:')
pi_87627811
faal
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:11:34 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87627892
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 02:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo mee eens. Maar ik kreeg het gevoel een dood paard voort te trekken. Zoveel smoesjes, serieus iemand die gewoon online was volgens profiel. Dan was hij zgn. twee dagen naar vriendin, toen lag zijn internet eruit, toen wilde hij en een ander maffialid niet killen.
Toen werden de moorden niet doorgegeven aan het juiste adres. Toen weer een dutje van weer een ander en weer niet concreet.

Tja, het zal allemaal wel waar zijn maar ik werd het geneuzel zat en heb daarom zelfmoord gepleegd want kreeg het gevoel het spel alleen te spelen.

Vond het verder een superrol, wist niet eens dat ik zo gemeen zou kunnen zijn. Het lag niet aan het spel iig.

Het spel is superleuk, maar maak er toch wel een uurtje per dag tijd voor. Meer is het in feite niet.
Als dat zo is begrijp ik dat best. Als je als dorp met maar drie man naar de hints kijkt raak je de lol ook kwijt.

15. Harajuku. Fotoboek
pi_87627918
Dank 08gnoT.!
That's all folks!
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:35:30 #110
168777 Rave_NL
pi_87628580
Ik zie nu pas de subtiele in de TT van PS... _O-
pi_87629652
15. Harajuku. Fotoboek
16. Pheno Profiel | History | Fotoboek
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87629675
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
7. Pheno Profiel | History | Fotoboek
ik zou de laatste lijst kopieren _O-
pi_87629706
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:10 schreef lynda het volgende:

[..]

ik zou de laatste lijst kopieren _O-
Mja, weet ik dat, ik werk normaal met 300 reacties op een pagina, ik klik op een link van iemand anders die er blijkbaar minder heeft :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:13:02 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87629766
15. Harajuku. Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:13:56 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87629799
Er klopt iets niet met de deelnemerslijst :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87629857
En dat is? :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:15:55 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87629868
Wendytje en c_a staan er niet meer in.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87629899
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
pi_87629919
Ik wil ook meedoen, alleen ben pas over een uur of 2 thuis. Dan ga ik proberen of het lukt met die linkjes er bij zetten!
pi_87629929
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendytje en c_a staan er niet meer in.
Wacht maar, doe ik wel even :)
pi_87629938
pheno zie mijn post ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:18:30 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87629950
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef lynda het volgende:
pheno zie mijn post ;)
Je boycot c_a :P.

-edit-

Niet meer.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:19:06 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87629972
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wacht maar, doe ik wel even :)
Je vindt dat nog leuk om te doen ook hè :')
pi_87629983
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je boycot c_a :P.
Neuh die was ik nog aan het zoeken :9
pi_87630002
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:20:31 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87630021
Ninja-edit.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:20:57 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630036
Pheeeeenooooo:
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik doe ook weer mee, kan alleen niet kopiëren.

Dus als iemand mij erbij wil zetten, graag O+
-edit-

Nevermind :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_87630062
15. Harajuku. Profiel | History |
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek

[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Erik op 17-10-2010 13:24:02 ]
pi_87630068
Phenoooooooooo
Vul gelijk Hara aan })
pi_87630088
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:21 schreef lynda het volgende:
Phenoooooooooo
Vul gelijk Hara aan })
Dat had ik al gedaan, maar Benny pakt mijn laatste edit niet.
pi_87630107
*O* i'm in.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:23:05 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630108
Ik zit ernstig te twijfelen. Of meedoen, of SL zijn, maar het probleem is dat ik totaal geen idee heb hoe het als SL aan te pakken en dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_87630150
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
pi_87630160
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen. Of meedoen, of SL zijn, maar het probleem is dat ik totaal geen idee heb hoe het als SL aan te pakken en dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo :').
Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.
pi_87630203
Kalkmaar heb ik er ook bijgezet.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:25:40 #136
242666 BeamofLight
pi_87630220
Wat heeft een mee-doen-lijstje voor zin als er geen sl is?
pi_87630245
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je vindt dat nog leuk om te doen ook hè :')
He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:27:38 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630302
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.
Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.

Nou vooruit, ik schrijf me weer in. Maar mocht het nou zo zijn dat er een ervaren spelleider nog verlegen zit om een spelleidpartner, dan houd ik me aanbevolen :'). Denk ik.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:29:25 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630377
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:33:07 #140
168777 Rave_NL
pi_87630515
Voelt Timmmmm zich zo op zn pik getrapt dat hij nu weigert om mee te doen? :P
pi_87630542
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.

Nou vooruit, ik schrijf me weer in. Maar mocht het nou zo zijn dat er een ervaren spelleider nog verlegen zit om een spelleidpartner, dan houd ik me aanbevolen :'). Denk ik.
Vooral met de speciale rollen enz kan het nog wel eens leuk/lastig zijn :D
Het is dat ik tentamenperiode in duik anders had ik nog wel geroepen ik doe het..
pi_87630589
Thanks feno
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:35:21 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87630599
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo :').
Huilen dan.
pi_87630678
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Thanks feno
No problemo.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:38:43 #145
163094 Ladidadida
pi_87630713
CaLeX heeft toch aangeboden SL te zijn?
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:40:41 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87630786
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.
Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 13:41:48 #147
169210 liesje1979
pi_87630823
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
CaLeX heeft toch aangeboden SL te zijn?
Volgens mij wilde hij samen met nog iemand.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:42:05 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87630842
40 mensen is trouwens wel een bitch om te leiden ~:)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:42:37 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630854
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen is trouwens wel een bitch om te leiden ~:)
Je/jullie deed/deden het prima hoor O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87630867
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.
Oud topic pakken, quote knopje en zoeken op naam. Eitje :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:43:25 #151
242666 BeamofLight
pi_87630885
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

hmm is dat zo? Ja dat is zo.
## isdatzo, omdat obvious
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:44:01 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87630896
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar je hebt er wel een dagtaak aan, vergeet dat niet wil ik zeggen :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:46:03 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87630939
"Dank je wel, Erik, leuk om te horen en fijn dat het de moeite waard was!"

Graag gedaan Hara J. O+.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:47:01 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87630978
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dank je wel, Erik, leuk om te horen en fijn dat het de moeite waard was!"

Graag gedaan Hara J. O+.
Nee, dan klonk het net alsof ik het daarom zei dus ik was in dubio.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:49:05 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87631032
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hmm is dat zo? Ja dat is zo.
## isdatzo, omdat obvious
Ja dat was een mooie _O- :'( :') .
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:52:03 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87631123
En ik ben nog boos om "Hara kan dat met die slang niet zomaar verzinnen, dat moet wel een hint zijn."
pi_87631141
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:53:55 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87631164
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
En ik ben nog boos om "Hara kan dat met die slang niet zomaar verzinnen, dat moet wel een hint zijn."
Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzint :').
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:54:38 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87631184
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Weten wij veel dat je z'n fucked-up mind hebt dat je zo'n moord verzint :').
Wij? Jij. En je deed alsof ik te stom was om iets te verzinnen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:00:33 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87631375
Sorry :@. Zal het nooit meer doen.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 14:01:23 #161
18653 crew  D.
pi_87631398
Wanneer beginnen we weer?
pi_87631553
Kan ik me aanmelden voor een nieuwe ronde? :9~
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_87631623
Ik pleit voor een nieuwe rol, namelijk de Godfather.
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Aanvullingen/aanpassingen zijn ook prima :)
pi_87631640
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:05 schreef Fascination het volgende:
:Y
Lijst kopieren, je naam erbij zetten.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:08:11 #165
163094 Ladidadida
pi_87631656
quote:
Jep, lijstje aanvullen and you're in ^O^
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:08:38 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87631671
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Maffiarol, heeft veel macht, kan niet 's nachts worden vermoord want hij wordt beschermd door zijn familie, en heeft een extra stem (zoals dorpsoudste) via PM.
Ik vind dat wat too much power. Dan 't één of 't ander.
pi_87631675
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef StijnDa het volgende:
Is het niet handig als er eerst een SL definitief is? :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:09:30 #168
242666 BeamofLight
pi_87631698
quote:
als de centen zijn overgemaakt wel ja
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:12:26 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87631776
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:

[..]

En dat.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:15:13 #170
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87631856
Inderdaad. Dan kan die bepalen hoe ingewikkeld het wordt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87631879
En hoeveel spelers maximaal, wat weer uitmaakt voor de rolverdeling
pi_87631883
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lynda het volgende:

[..]

Wat heeft het met elkaar te maken?

@Hara
Is ook goed ;) Alleen onschendbaarheid in de nacht lijkt me dan het beste :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:16:24 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87631899
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

@Hara
Dat we niet democratisch kiezen.
pi_87631902
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

@Hara
Zie boven
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:18:45 #175
168777 Rave_NL
pi_87631950
Maar als ie dan 'snachts onschendbaar is, en de nachtwaker besluit een poging te wagen omdat hij niet weet of het een maffia of een godfather is, wat dan?
gaat het dan niet door of krijgen we een verhaaltje waarin de mislukte aanslag te lezen is zonder dat er namen genoemd worden met een enkele hint naar de nachtwaker?
pi_87632009
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:20:56 #177
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87632030
Ik ga deze ronde lekker lurken.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:21:51 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87632064
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:18 schreef Rave_NL het volgende:
Maar als ie dan 'snachts onschendbaar is, en de nachtwaker besluit een poging te wagen omdat hij niet weet of het een maffia of een godfather is, wat dan?
gaat het dan niet door of krijgen we een verhaaltje waarin de mislukte aanslag te lezen is zonder dat er namen genoemd worden met een enkele hint naar de nachtwaker?
Ja. Net zoals dat de mafia weet dat X beschermd werd en daarom niet dood is.
pi_87632073
Kunnen we gezien de tijd van het jaar niet beter Sinterklaas of zo toevoegen als rol? :P
pi_87632185
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:22 schreef Bartjebart het volgende:
Kunnen we gezien de tijd van het jaar niet beter Sinterklaas of zo toevoegen als rol? :P
Welke speciale krachten heeft hij dan? :P
Geeft hij hints kado?
pi_87632267
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Welke speciale krachten heeft hij dan? :P
Geeft hij hints kado?
Als je dorp bent en hij bezoekt je, krijg je een extra hint. Ben je maffia en bezoekt hij je, dan komt er bij je volgende moord een extra hint... Of zo... Of als je maffia bent dat ie je dan in de zak laat stoppen en voor een moord uitgeschakeld bent...
pi_87632390
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je dorp bent en hij bezoekt je, krijg je een extra hint. Ben je maffia en bezoekt hij je, dan komt er bij je volgende moord een extra hint... Of zo... Of als je maffia bent dat ie je dan in de zak laat stoppen en voor een moord uitgeschakeld bent...
Hahaha :P
Dan ga je mee in de zak naar Spanje _O-
pi_87632559
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hahaha :P
Dan ga je mee in de zak naar Spanje _O-
Ja bijvoorbeeld :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:48:37 #184
202348 Susi
Temple of Love
pi_87632966
27. Susi Profiel | History | Fotoboek
pi_87633016
Das een lange username :o
Susi-die-haar-gegevens-even-zoekt
pi_87633040
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik had het alleen het eerste weekend druk daarna heb ik volgens mij best wel veel gedaan. En ik ga me dan ook niet verontschuldigen dat ik op vrijdag en zaterdagavond niet tot 10 uur savonds achter de computer zit :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:51:17 #187
202348 Susi
Temple of Love
pi_87633066
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef Bartjebart het volgende:
Das een lange username :o
Susi-die-haar-gegevens-even-zoekt
Ze is al weg :p !
pi_87633136
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef Susi het volgende:

[..]

Ze is al weg :p !
Nja de verwarring zou ook wel erg groot worden met 2 Susi's...
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:59:37 #189
202348 Susi
Temple of Love
pi_87633333
Oh trouwens. Ik wil eventueel wel SL zijn, kan wel in m'n up. Alleen is het dan wel zo dat er een aantal dagen de moorden en lynches pas midden in de nacht komen, omdat ik woensdag- en donderdagavond weg ben, en waarschijnlijk vrijdagavond nog werk :*
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 15:00:30 #190
169210 liesje1979
pi_87633360
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef Susi het volgende:
Oh trouwens. Ik wil eventueel wel SL zijn, kan wel in m'n up. Alleen is het dan wel zo dat er een aantal dagen de moorden en lynches pas midden in de nacht komen, omdat ik woensdag- en donderdagavond weg ben, en waarschijnlijk vrijdagavond nog werk :*
Misschien samen met Calex doen?
pi_87633363
Ik wil ook weer meedoen. Maar ik zit nog te twijfelen. Ik vind het niet erg om te doen, alleen het grootste probleem is dat ik niet kan garanderen dat ik er elke avond ben, omdat ik niet alles op zij zet om hints te kunnen posten.
pi_87633428
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil ook weer meedoen. Maar ik zit nog te twijfelen. Ik vind het niet erg om te doen, alleen het grootste probleem is dat ik niet kan garanderen dat ik er elke avond ben, omdat ik niet alles op zij zet om hints te kunnen posten.
Het zou wel praktisch zijn, als je er op woensdag, donderdag, vrijdag zou kunnen zijn, weet niet hoe dat voor jou uitkomt. Zo kan je dan Susi aanvullen :)

Anders is het leuker om zelf mee te spelen denk ik :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:10:30 #193
168777 Rave_NL
pi_87633691
quote:
Het grote FOK! Zwarte Pieten Spel #1

De tijd van het jaar begint er weer aan te komen!
Maar Sinterklaas heeft een probleem, er is een hoop onrust onder de zwarte pieten!
Onderweg naar Nederland heeft een klein gedeelte van de Pieten er de pest in dat ze zich in de rotkou uit moeten sloven voor die verwende Nederlandse kindertjes! Het liefste zouden ze al het speelgoed zelf houden!

Daarom zijn er een paar pieten aan het samenspannen om de controle over de pakjesboot over te nemen en terug naar het warme Spanje te varen, om daar de complete inhoud van de pakjesboot te verpatsen en lekker te gaan rentenieren!

De eerste stap van deze complotpieten was om de hoofdpiet in zijn slaap te vermoorden! Deze hebben ze vervolgens zonder enige sporen overboord weten te gooien.

De hele boot is in rep en roer, niemand weet wie er verantwoordelijk voor is, en niemand weet wie ze wel of niet kunnen vertrouwen, behalve de pieten die in het complot zitten!

Sinterklaas is zo van de situatie geschrokken, dat hij undercover is gegaan als piet en een groepje van zijn trouwste pieten om zich heen heeft verzameld die hem ten alle tijden beschermen, net zolang tot de laatste complotpiet overboord is gegooid.

Elke nacht zullen de complotpieten proberen om de andere pieten overboord te gooien tot ze de controle over de pakjesboot hebben overgenomen, helaas voor hen laten ze hierbij wel sporen achter.
Deze sporen kunnen de andere pieten gebruiken om de complotpieten te ontmaskeren, en elke dag krijgen ze de kans om één piet van de loopplank af te laten lopen richting zijn of haars zeemansgraf.

De eerste dag bij het ochtendgloren ontdekt de bemanning dat de hoofdpiet spoorloos is. De hoofdpiet is dood, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
De hoofdpiet kan niet vermoord worden zolang hij waakpieten heeft, heeft twee stemmen tijdens de lynches en kan eenmalig een dubbele lynch uitroepen!

Rollen.

Normale Piet - Je bent een blije en gelukkige zwarte piet, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om het complot te ontmaskeren, zodat je veilig met Sinterklaas naar Nederland kunt gaan. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een complotpiet is. Je wint als alle complotpieten van het schip af zijn.

Complotpiet - Jouw doel is om de controle over de pakjesboot over te nemen! Je zult te weten krijgen wie je medesamenspanners zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Wegwijspiet - Je bent een samenspanner en je kunt elke nacht een piet naar eigen keuze dwingen om naar se stuurhut toe te gaan. Hier zul je hem of haar de hele nacht vertellen waar ie naar toe moet waardoor hij of zij niet de kans krijgt om zijn of haar speciale rol uit te voeren (PM naar spelleider vóór 20.30). Een speler mag maar één keer gedwongen worden om de stuurtaak op zich te nemen.

Wijze piet - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel complotpieten er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle complotpieten dood zijn.

Sinterklaas- Je bent vermomd als piet neemt samen met je trouwe pieten het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus van boord gooien. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle complotpieten dood zijn.

Trouwe piet- Jij blijft loyaal aan Sinterklaas en bent door hem in vertrouwen genomen, samen met Sinterklaas zul je het schip schoonvegen. Zolang jullie er zijn zal Sinterklaas snachts onschendbaar zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond). Je wint als alle complotpieten dood zijn.

Stafpiet - Als stafpiet geniet je veel respect onder de pieten. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De boekhoudpiet wint als alle complotpieten dood zijn.

Muziekpiet - Als muzikale piet zul je elke nacht iemand tot bloedens toe vervelen met je gezang. Dit zal hem of haar, indien er slechts één complotpiet hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de complotpieten twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle complotpieten dood is.

Waakpiet - Je bewaakt de Hoofdpiet. Alleen de Hoofpiet kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de Hoofdpiet niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als Hoofdpiet. Je wint als alle hoofdpiet dood zijn.

Suprisepiet - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Meelooppiet - Je hebt sympathie voor de complotpieten, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de complotpieten zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de complotpieten door niet op ze te stemmen bij de dagstemming. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot het complot!

Testpiet- De gekke testpiet kiest net zoals de muziekpiet elke nacht iemand uit om lastig te vallen. Bij de Testpiet is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden door zijn speelgoed. Voor de rest geldt hetzelfde als de muziekpiet.

One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 15:11:21 #194
169210 liesje1979
pi_87633736
ik wil ook wel meedoen deze ronde
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:13:29 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87633799
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartepiet

Maar dat mag zeker niet meer tegenwoordig. Iemand de medelander toespelen :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:16:00 #197
202348 Susi
Temple of Love
pi_87633884
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien samen met Calex doen?
Las 't, heb 'm een berichtje gestuurd.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:16:17 #198
168777 Rave_NL
pi_87633898
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
_O-
Komende rondes kan ik niet meedoen, maar in December ben ik weer in Nederland en zal ik als Spelleider wel als spelleider van het zwarte pietenspel fungeren! ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:16:21 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87633902
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

_O-
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:17:01 #200
202348 Susi
Temple of Love
pi_87633928
Piet is echt een verschrikkelijk tof achtervoegsel

Complotpletterpetpiet *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:18:45 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87633992
Spelleiderpiet.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:19:56 #202
202348 Susi
Temple of Love
pi_87634036
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
Spelleiderpiet.
En bij spelfouten komt de isdatzopiet *O*

Sorry, ben even melig d'r door
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:20:03 #203
168777 Rave_NL
pi_87634041
Als ik het zo teruglees klinkt het wel vrij geniaal.. :P

Meelooppiet :D
pi_87634059
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Oh Geniaal :D
Alleen is het niet zo gepast om pieten te doden :P
Je kunt ze bete terug sturen naar Spanje of over boord gooien... ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:21:33 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634084
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef Susi het volgende:

[..]

En bij spelfouten komt de isdatzopiet *O*

Sorry, ben even melig d'r door
Alleen als ze gemaakt worden door timmmpiet (klinkt niet ;( ).

Rijmt wel!
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:22:18 #206
168777 Rave_NL
pi_87634107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh Geniaal :D
Alleen is het niet zo gepast om pieten te doden :P
Je kunt ze bete terug sturen naar Spanje of over boord gooien... ;)
Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen! :P

Nog meer suggesties voor pieten? :D

Pepernotenbakpiet? :D
pi_87634131
Ow dan moeten de dagen en nachten wel in rijm he...
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:24:49 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634188
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ja, overboord gooien moet het eigenlijk zijn... Ik zal het wel even aanpassen! :P

Nog meer suggesties voor pieten? :D

Pepernotenbakpiet? :D
De bakfietspiet! De piet-variant van de busdriver :') .
Huilen dan.
pi_87634236
Stafpiet - Als stafpiet geniet je veel respect onder de pieten. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De boekhoudpiet wint als alle complotpieten dood zijn.

Is het stafpiet of boekhoudpiet? :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:31:22 #210
168777 Rave_NL
pi_87634417
En dan nu de variant voor de tere kinderzieltjes! :D

quote:

De tijd van het jaar begint er weer aan te komen!
Maar Sinterklaas heeft een probleem, er is een hoop onrust onder de zwarte pieten!
Onderweg naar Nederland heeft een klein gedeelte van de Pieten er de pest in dat ze zich in de rotkou uit moeten sloven voor die verwende Nederlandse kindertjes! Het liefste zouden ze al het speelgoed zelf houden!

Daarom zijn er een paar pieten aan het samenspannen om de controle over de pakjesboot over te nemen en terug naar het warme Spanje te varen, om daar de complete inhoud van de pakjesboot te verpatsen en lekker te gaan rentenieren!

De eerste stap van deze complotpieten was om de hoofdpiet in zijn slaap te verassen! Deze hebben ze vervolgens zonder enige sporen overboord weten te gooien.

De hele boot is in rep en roer, niemand weet wie er verantwoordelijk voor is, en niemand weet wie ze wel of niet kunnen vertrouwen, behalve de pieten die in het complot zitten!

Sinterklaas is zo van de situatie geschrokken, dat hij undercover is gegaan als piet en een groepje van zijn trouwste pieten om zich heen heeft verzameld die hem ten alle tijden beschermen, net zolang tot de laatste complotpiet overboord is gegooid.

Elke nacht zullen de complotpieten proberen om de andere pieten overboord te gooien tot ze de controle over de pakjesboot hebben overgenomen, helaas voor hen laten ze hierbij wel sporen achter.
Deze sporen kunnen de andere pieten gebruiken om de complotpieten te ontmaskeren, en elke dag krijgen ze de kans om één piet van de loopplank af te laten lopen richting zijn of haars zeemansgraf.

De eerste dag bij het ochtendgloren ontdekt de bemanning dat de hoofdpiet spoorloos is. De hoofdpiet is overboord gegooid, lang leve de hoofdpiet! Iedereen kan zich verkiesbaar stellen voor de positie van hoofdpiet, behalve de rollen waarin het vermeld wordt dat je het niet kan.
De hoofdpiet kan niet overboord worden gegooid zolang hij waakpieten heeft, heeft twee stemmen tijdens de lynches en kan eenmalig een dubbele gang naar de loopplank uitroepen!

Rollen.

Normale Piet - Je bent een blije en gelukkige zwarte piet, opgeschrikt door het complot! Jouw doel is om het complot te ontmaskeren, zodat je veilig met Sinterklaas naar Nederland kunt gaan. Dit doe je door de hints van de nachtelijke acties op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een complotpiet is. Je wint als alle complotpieten van het schip af zijn.

Complotpiet - Jouw doel is om de controle over de pakjesboot over te nemen! Je zult te weten krijgen wie je medesamenspanners zijn. Samen zullen jullie elke nacht een paar pieten van boord kunnen gooien, waarbij het aantal pieten gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Wegwijspiet - Je bent een samenspanner en je kunt elke nacht een piet naar eigen keuze dwingen om naar se stuurhut toe te gaan. Hier zul je hem of haar de hele nacht vertellen waar ie naar toe moet waardoor hij of zij niet de kans krijgt om zijn of haar speciale rol uit te voeren (PM naar spelleider vóór 20.30). Een speler mag maar één keer gedwongen worden om de stuurtaak op zich te nemen.

Wijze piet - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel complotpieten er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle complotpieten dood zijn.

Sinterklaas- Je bent vermomd als piet neemt samen met je trouwe pieten het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus van boord gooien. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtactie zodra je iemand van boord af gooit. Je wint als alle complotpieten van de pakjesboot af zijn en je veilig naar Nederland kan varen.

Trouwe piet- Jij blijft loyaal aan Sinterklaas en bent door hem in vertrouwen genomen, samen met Sinterklaas zul je het schip schoonvegen. Zolang jullie er zijn zal Sinterklaas snachts onschendbaar zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal verdachten kunnen sturen, waarbij het aantal verdachten gelijk is aan het aantal complotpieten gedeeld door twee (naar boven afgerond). Je wint als alle complotpieten van boord gegooid zijn.

Stafpiet - Als stafpiet geniet je veel respect onder de pieten. Bij elke gang naar de loopplank mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De stafpiet wint als alle complotpieten van boord zijn.

Muziekpiet - Als muzikale piet zul je elke nacht iemand tot bloedens toe vervelen met je gezang. Dit zal hem of haar, indien er slechts één complotpiet hem/haar van boord wil gooien, beschermen. Indien de complotpieten twee man stuurt, zullen jullie allebei van boord worden gegooid. Je wint als alle complotpieten van boord af zijn.

Waakpiet - Je bewaakt de Hoofdpiet. Alleen de Hoofpiet kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de Hoofdpiet niet 's nachts van boord worden gegooid. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als Hoofdpiet. Je wint als alle complotpieten van boord zijn.

Suprisepiet - Je vindt het belachelijk dat je van boord gegooid bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om iemand terug te pakken. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw verdachte, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Meelooppiet - Je hebt sympathie voor de complotpieten, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de complotpieten zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de complotpieten door niet op ze te stemmen bij de dagstemming. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot het complot!

Testpiet- De gekke testpiet kiest net zoals de muziekpiet elke nacht iemand uit om lastig te vallen. Bij de Testpiet is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden met zijn experimentele speelgoed. Voor de rest geldt hetzelfde als de muziekpiet.

Het kutkind- Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Rave_NL op 17-10-2010 15:52:59 (kutkind toegevoegd!) ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:33:28 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634489
Nee, niks tere kinderzieltjes. Gewoon Dick Maas-style!
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:35:05 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87634531
28. Tim. Profiel | History | Fotoboek
Huilen dan.
pi_87634538
Ik ga niet SL-en. We meedoen. :)
pi_87634613
Het Kutkind

Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.

(Seriemoordenaar variant)
pi_87634664
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
pi_87634808
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind

Dit kind houdt niet van Sinterklaas, want hij krijgt nooit cadeaus omdat hij het hele jaar door stout is. Hij wil wraak en probeert van de gehele crew van de Sint af te komen, het maakt hem niet uit of het complotpieten of normale pieten zijn. Elke nacht ontvoert hij een piet en verdrinkt hij deze in de vijver achter zijn huis. Zijn doel is om van Sinterklaas en alle pieten af te komen en het zelf te overleven.

Geniaal :')
pi_87634823
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Het Kutkind

Dat kan helemaal niet -O- Sinterklaas is op z'n boot...
pi_87635012
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet -O- Sinterklaas is op z'n boot...
Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:50:27 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635044
De kerstman

De kerstman vindt sinterklaas maar een vervelende klootzak. Zijn doel is om sinterklaas 's nachts in z'n mijter te smoren. De kerstman wint wanneer sinterklaas dood is en hij zijn plaats ingenomen heeft.
Huilen dan.
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 15:50:41 #220
169210 liesje1979
pi_87635053
Dat kutkind is gewoon een verstekeling. Vorig jaar mee naar Spanje maar vergeten van de boot te halen. En nu is het kutkind boos.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:51:19 #221
168777 Rave_NL
pi_87635077
Het Kutkind

Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!
pi_87635101
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Een boot heeft geen voordeur met een slot ofzo he, daar kan je gewoon op lopen.
Op open zee? :P
pi_87635151
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:51 schreef Rave_NL het volgende:
Het Kutkind

Als echt kutkind werd je vorig jaar in de zak gestopt en mee naar Spanje genomen, en heb je een jaar lang lopen broeden op je masterplan om wraak te nemen. Vermomd als Piet ben je als verstekeling aan boord gekomen en wil je alle cadeautjes voor jezelf! De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om elke nacht een Piet van boord te zetten tot je als enigste overblijft. Je wint als je laatste overblijft en de controle over het schip kan nemen!
^O^
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:53:56 #224
168777 Rave_NL
pi_87635169
En toegevoegd! ;)

Ik zie potentie! *O*
pi_87635207
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef Rave_NL het volgende:
En toegevoegd! ;)

Ik zie potentie! *O*
Had je dit al eerder uitgewerkt?
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:56:46 #226
168777 Rave_NL
pi_87635267
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had je dit al eerder uitgewerkt?
Nope. beetje lopen stelen van de OP en mn eigen creatieve zieke geest op los gelaten! *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:03:36 #227
163094 Ladidadida
pi_87635507
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgen :P Het klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia :')
pi_87635548
Ik vind verdrinken in de achtertuin leuker, maar dit kan ook :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:56 #229
168777 Rave_NL
pi_87635552
En voor een groep van 30 man, zo'n verdeling ongeveer? :P

1. Sinterklaas
2. Trouwe Piet
3. TP
4. TP
5. TP
6. Complotpiet
7. CP
8. CP
9. CP
10. CP
11. CP
12. CP
13. Wegwijspiet
14. Wijze Piet
15. Staf Piet
16. Muziekpiet
17. Waakpiet
18. WP
19. Meelooppiet
20. Testpiet
21. Kutkind
22. Normale Piet
23. NP
24. NP
25. NP
26. NP
27. NP
28. NP
29. NP
30. NP
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:05:34 #230
168777 Rave_NL
pi_87635575
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
De complotpiet moet nog wel een betere naam krijgen :P Het klinkt nu een beetje als het gaybroertje van de maffia :')
Piet Piraat!

pi_87635613
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Piet Piraat!

_O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:10:55 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635745
Piet Paulusma.

Jij hebt de bijzondere gave het weer te beïnvloeden. Iedere nacht kies jij één slachtoffer die op het beijzelde dak uitglijdt, met z'n hoofd ongelukkig in een schoorsteen terechtkomt en stikt.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:12:11 #233
163094 Ladidadida
pi_87635790
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben O+ O+ O+ O+

Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wie kan dat maken :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:13:03 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87635830
Kanker toch een end op met je pieten :') de sint is nog niet eens in het land, wacht daar maar een maandje mee
Laffe huichelaar
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:13:57 #235
163094 Ladidadida
pi_87635862
Tim is ongesteld.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:14:40 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87635886
Huilen dan.
pi_87635913
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:18:13 #238
168777 Rave_NL
pi_87635998
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:21:42 #239
168777 Rave_NL
pi_87636106
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
Weet je wat ik dan wel vind dat we moeten hebben O+ O+ O+ O+

Zo'n dag- en nachtplaatje voor boven de dag/nachtpost maar dan met een silhouet van Sinterklaas op de daken O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wie kan dat maken :')
Voor overdag:

O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:23:05 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87636142
Dit gaat echt te furr
Laffe huichelaar
pi_87636215
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
Piet Paulusma.

Creatief :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:32:50 #242
163094 Ladidadida
pi_87636431
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Voor overdag:

[ afbeelding ]

O+
:Y
Moet ie wel ff zo langwerpig worden gemaakt dat ie mooi boven de post past :Y
En de spelleider(s) moet(en) dan Dieuwertje heten natuurlijk :P
pi_87636445
Ik wil de Sint zijn!
pi_87636466
Goed idee trouwens!
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:35:36 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87636518
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:35:50 #246
168777 Rave_NL
pi_87636524
Ik ben 26 november terug in Nederland.
Ik beloof hierbij plechtig dat 27 november het eerste Zwarte Pieten Spel van start zal gaan met mij als SL... :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:37:09 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87636550
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje eensch met Tim. Nog een maandje wachten met de sintversie lijkt me een strak plan.
pi_87636667
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 16:46:28 #249
169210 liesje1979
pi_87636802
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:48:13 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87636866
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dus zitten we nog steeds met een hele lijst spelers en nog geen concrete SL voor het volgende Maffiaspel.
Susi heeft Calex een pm gestuurd.
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 16:48:41 #251
169210 liesje1979
pi_87636889
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Susi heeft Calex een pm gestuurd.
Ah tof.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:52:13 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87637010
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er was toch ook al veel eerder sprake van dat dit pas later gebruikt zou gaan worden?!
Echt hé?!
Laffe huichelaar
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:58:02 #253
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87637199
Zwartepietenspel? Wut? :D
pi_87637371
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Zwartepietenspel? Wut? :D
Wat moet jouw nieuwe UI voorstellen? :P
pi_87637446
Ja is wel beter ja, maandje wachten. Zit de sfeer er ook beter in :)
  Redactie Frontpage zondag 17 oktober 2010 @ 17:38:59 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87638468
Bij het Zwartepietenspel wil ik meedoen :D Twijfel nog of ik nu weer een rondje meespeel :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87639748
Nieuwe ronde.. mag ik ook meedoen ? :@
dag
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:21:51 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87639782
Lijst kopiëren, eigen dingen toevoegen, en je doet mee.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:30:32 #259
168777 Rave_NL
pi_87640068
Algemene mededeling:

Op zondag 28 november zal het Zwarte Pieten Spel plaatsvinden in [MIS].
Sinterklaas en de Zwarte Pieten hebben dan precies 8 dagen om allle samenzweerders van boord te gooien, om op tijd voor pakjesavond in Nederland te zijn!

Ondergetekende zal zich opofferen als Spelleider, en zoekt nog een Spelleider (M/V) om de zooitje ongeregeld in goede banen te leiden!

Kwalificaties:

- bekend met het spel
- zieke geest
- los op rijm!

Want ja, zoals de plannen er nu voor staan zullen alle nachtelijke bezoekjes in gedichtvorm plaatsvinden! ;)

Ik vertrek morgen voor 2 weken naar het buitenland, zal een weekje tussendoor weer terugkeren en ben daarna weer 3 weken weg, dus zal komende potjes niet meespelen, maar daarna zal het losgaan!
Dus voel jij je geroepen, laat het dan tijdig weten via de PM.. ;)

Einde Algemene Mededeling Anders wordt Timmmmm boos..
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:46:45 #260
163094 Ladidadida
pi_87640596
Ik SL wel met je mee Rave, heb tegen die tijd wel tijd.
Check die rijm.
pi_87640747
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
dag
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:52:20 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87640763
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat moet jouw nieuwe UI voorstellen? :P
Een ui :') Maar door de paint nogal onduidelijk geworden, was een plaatje van een bosui. Ik was m'n oude beu maar ik weet geen nieuwe leuke. Misschien zet ik voor, of anders net na deze ronde wel een feestdagenavatar.
pi_87641117
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een ui :') Maar door de paint nogal onduidelijk geworden, was een plaatje van een bosui. Ik was m'n oude beu maar ik weet geen nieuwe leuke. Misschien zet ik voor, of anders net na deze ronde wel een feestdagenavatar.
Een ui :P
Origineel wel :Y
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:05:50 #264
18653 crew  D.
pi_87641184
*kucht

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef D. het volgende:
pi_87641294
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:05 schreef D. het volgende:
*kucht
[..]

Aan Susi vragen :)
Die wordt SL
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:44 #266
18653 crew  D.
pi_87641354
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die wordt SL
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusi

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef D. het volgende:
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:12:36 #267
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87641389
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek

Pfff wat een struggle. Kater.
Live from Chicago
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:12:45 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87641393
Ik wil meeee!
Maar zit op de foon
Dus kan ff niet met die lijst enzo :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87641447
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meeee!
Maar zit op de foon
Dus kan ff niet met die lijst enzo :@
33. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 19:16:33 #270
18653 crew  D.
pi_87641499
edit: dagingniegoe
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:22:28 #271
202348 Susi
Temple of Love
pi_87641667
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef D. het volgende:

[..]

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusi
[..]

Even op C'lex wachten.
pi_87641699
Morgenavond beginnen ofzo?
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:23:41 #273
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87641711
Wat gaan jullie ou weer doen :')
pi_87641728
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
Wat gaan jullie ou weer doen :')
Over een maand pas..
pi_87641884
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef StijnDa het volgende:
Menn doe eens relaxt :')
pi_87641955
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Het is maar een voorstel?
pi_87642337
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het is maar een voorstel?
Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf wel :D
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 20:00:48 #278
18653 crew  D.
pi_87643021
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef Susi het volgende:

[..]

Even op C'lex wachten.
Ja mevrouw :Y
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 20:01:09 #279
18653 crew  D.
pi_87643036
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef StijnDa het volgende:
Dan pas? -O-

zondag 17 oktober 2010 @ 23:13:20 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87654397
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef lynda het volgende:

[..]

Het gaat al 5 pagina's lang over wanneer beginnen we weer? Laat de SL er eerst maar uitkomen en die hoor je vanzelf wel :D
Wie is de SL eigenlijk?
L'Amour menaçant:
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 23:15:28 #281
18653 crew  D.
pi_87654499
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie is de SL eigenlijk?
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die wordt SL
;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 08:38:30 #282
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87661265
Wheheh wat een lijst :D maar ik doe toch weer een ronde mee :D
hopelijk kan ik nu wat actiever zijn.

34. tripack Profiel | History | Fotoboek
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_87662051
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Pfff wat een struggle. Kater.
ook gevierd dat je dood was? _O-
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:15:38 #284
242666 BeamofLight
pi_87669130
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Hoezo heb jij wel een leven ofzo? :{w
pi_87669325
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:11 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87669421
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Doe eens mee zeg, ik moet weer eens samen met jou dorp zijn.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:23:16 #287
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87669467
Wanneer beginnen we? (geen zin om terug te lezen)
pi_87669645
Ik wil niet dood in nacht 1 of 2 :')
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 13:27:44 #289
18653 crew  D.
pi_87669656
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer beginnen we? (geen zin om terug te lezen)
We wachten nog op Calex, kennelijk :P
pi_87670175
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef D. het volgende:

[..]

We wachten nog op Calex, kennelijk :P
zoals altijd ^^

CLX heeft toegehapt, en moet nu nog ff met Susi gaan zitten om eventueel wat veranderingen te bespreken
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:43:43 #291
202348 Susi
Temple of Love
pi_87670270
En Susi zit hier in bed, dus dat komt goed :')
pi_87670324
Calex en Susi *O*
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:06 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87670335
Ik ga deze keer niet actief doen... dan word je vermoord :D
L'Amour menaçant:
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:45 #294
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87670366
En gaan we nou sintmaffia spelen of niet?
pi_87670409
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
En gaan we nou sintmaffia spelen of niet?
Nee... over een paar weken
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:46:37 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670411
Nee.
pi_87670441
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
Ik wil niet dood in nacht 1 of 2 :')
Dag 2 voor jou *O*
pi_87670452
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 08:38 schreef tripack het volgende:
Wheheh wat een lijst :D maar ik doe toch weer een ronde mee :D
hopelijk kan ik nu wat actiever zijn.

34. tripack Profiel | History | Fotoboek
Te veel last, dus ik schrijf me weer uit. Sorry :@
pi_87670477
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga deze keer niet actief doen... dan word je vermoord :D
Dat wordt je toch wel :6
pi_87670482
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

last van wie? :o
pi_87670561
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dag 2 voor jou *O*
ja dag :') dan doe ik niet meer mee _O-

Het Grote Fok! Maffia Spel #33 nieuwe ronde nieuwe kansen
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:52:13 #302
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670644
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Stom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')