dat was iig een van ons :p TV bloody of wendyquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:10 schreef Stali het volgende:
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
Er stonden soms zoveel hints inquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!
Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
En precies de hints die EllaN en ik tegen je hadden gevonden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!
Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
Nou, de vorm leek een cowboyhoed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Stali het volgende:
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.
Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.
P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege..
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos.
Dat snappen we zelf ook nietquote:
Dat heet tactiek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
No shit!quote:
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."quote:
Ga jij weer spelen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
Ow nee dat kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."
NO SHIT EINZSZWEIDREI hč Bartje.
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.quote:
Nouquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen
Jehova-getuigequote:
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jehova-getuige
Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat!
Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner..
Je wordt er paranoia van...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best dedenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.
Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Nouja een maffiahoer overlegd met de maffia wie ze gaat bezoeken en dus buitenspel staat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.
Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |