abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87614975

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider Hara en SG ). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 36% gewijzigd door Puntenslijpsel op 16-10-2010 20:35:53 ]
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87614988
de OP is een beetje geflipt, maar whatevs
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_87614994
:W
pi_87615036
1. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
3. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87615051
:W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:29:58 #6
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87615084
PS, als je nu de deelnemers en de dagen/nachten eens delete.. ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:31:41 #7
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87615153
Zodat er niet gezocht hoeft te worden:

"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:31:50 #8
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87615159
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
pi_87615206
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef Tanin het volgende:
Zodat er niet gezocht hoeft te worden:

haha, ik was eerder en bij mij staan de links erbij
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:33:09 #10
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87615212
Grapjas...moet ik natuurlijk wel de links copy-en

Dank je Trevland!
edit: en Naatje

sorry, mijn eerste ronde, moet nog even wennen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87615237
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef Rave_NL het volgende:
PS, als je nu de deelnemers en de dagen/nachten eens delete..
ja wilde ik maar hij flipte een beetje
Live from Chicago
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:35:59 #12
168777 Rave_NL
pi_87615325
Beste vriend, vijand of ware nemesis,

Ik ben komende ronde niet van de partij, ik zit namelijk komende anderhalve maand 5 weken in het buitenland en dan wordt het moeilijk om de BM zwart te maken..
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:36:56 #13
168777 Rave_NL
pi_87615353
Tevens ben ik voor de invoering van de Jehova-getuige! *O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:38:51 #14
168777 Rave_NL
pi_87615396
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ja wilde ik maar hij flipte een beetje
Ik kijk en zie dat het goed is.. ;)
pi_87615414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
Tevens ben ik voor de invoering van de Jehova-getuige! *O*
:{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87615428
Oja, en ik wil de jezus christus erin hebben
pi_87615516
Al iemand voor SL?
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:44:17 #18
18653 crew  D.
pi_87615561
8-)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:09:48 #20
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87616308
Volgen enzo :9
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87616390
We waren trouwens best een goed maffia team :D
We hebben heel veel dorp vermoord terwijl we dachten de andere maffia groep uit te moorden :') _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:18:57 #22
169210 liesje1979
pi_87616551
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek

Ik heb trouwens per ongeluk JaniesBrownie vermoord. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 16-10-2010 21:25:03 ]
pi_87616603
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb trouwens per ongeluk JaniesBrownie vermoord. :D
Goh!

:P
pi_87616628
liesje, wil je alsjeblieft zo aardig zijn de quote tags te verwijderen, zo kan de rest de links niet overnemen
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:21:43 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87616629
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
We waren trouwens best een goed maffia team :D
We hebben heel veel dorp vermoord terwijl we dachten de andere maffia groep uit te moorden :') _O-
Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen over :P
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:25:23 #26
169210 liesje1979
pi_87616723
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
liesje, wil je alsjeblieft zo aardig zijn de quote tags te verwijderen, zo kan de rest de links niet overnemen
Done. :*
pi_87616742
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Tanin het volgende:

[..]

Laat de beslissing dan dit keer aan de anderen over :P
Ja dat ligt aan de koffie...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:26:37 #28
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87616759
Eens volgen waar dit spel over gaat
pi_87616787
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
pi_87616790
ik wil meedoen! wie wil mij in het lijstje zetten? :@
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:28:47 #31
169210 liesje1979
pi_87616817
Hebben we al SL dan?
pi_87616834
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we al SL dan?
Nee
pi_87616871
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef blessed19 het volgende:
ik wil meedoen! wie wil mij in het lijstje zetten? :@
Done
pi_87617358
9. ReWout Profiel | History | Fotoboek
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:50:52 #35
18653 crew  D.
pi_87617433
10 D. Profiel | History | Fotoboek
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:01:01 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87617732
Ik doe niet mee. Volgende week tentamenweek. Deze week dus studeren :P
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87618632
tvp!

ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen :D

3 keer mijn inbox moeten legen deze ronde :p
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87618674
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!

ik wil misschien wel gaan hulp SLen en anders doe ik gewoon mee en jullie allemaal spammen :D

Ja ik weet het }:|
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:35:29 #39
242666 BeamofLight
pi_87618696
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:32 schreef CaLeX het volgende:
tvp!

Dat is idd het enige nadeel van mafia zijn ja. Die fucking pm's steeds.
pi_87618717
dik kusje voor de mensen die last hadden van mij

Wen, bart, TV, lyn en bloody O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:51:46 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619150
Stel je niet zo aan PP. Los van alles heb je bij mij nog nooit zo'n overduidelijke hint als die slang of die bijl gezien :') en dat gebeurt dus ook niet. Jullie maakten van één iets de hint, zocht er wat lamlendigs bij en dan brullen dat het geen hint is, ja dikke doei.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:56:42 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619295
Nacht 1
Stali

'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken :W' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren? ;(

mijn man - Modern Family #2 -
verzorgd tot in de puntjes - Gespleten haarpunten
video/youtube - Meisje filmt eigen verkrachting
paard - cowboyhoed foto

Bloodysynday

Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies, maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop. De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.

Burgemeestersverkiezingen --- > blody sunday heeft veel in verkiezingen gepost
Die discussie ga ik niet met je aan ---> Discussie --> Debat ---> Bloody sunday heeft in RTL Carré debat deel 10 gepost
Uitrusten in hemel ---> Bloody sunday is een oorlog over geloof
3 schoten ---> Fotoboek van bloody sunday, de pop heeft 3 tanden.

TheVulture

Het was een zonnige dag geweest en hier knapte Naatje_1 altijd van op. Niet dat hij zich slecht voelde hoor, hij had sowieso al een goed humeur omdat hij morgen op vakantie gaat! Nou ja vakantie, een survivalweek voor mannen en vrouwen. Het zal er wel niet zo ruig aan toe gaan als dat hij zou willen, maar dat mag de pret niet drukken. Als laatste pakte hij de frisgewassen onderbroeken van de lijn die aan het balkon hingen, maar toen zag hij iets raars. Een duister persoon sprong tevoorschijn met een slang in zijn handen. "Zo zo Naatje, daar ben je eindelijk."
Naatje deinsde terug en vergat zo zijn onderbroeken. "Jij hebt hier niets te zoeken!" bracht hij trillend uit. "Dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo." Het mafialid grijnsde gemeen terwijl hij de slang in het gezicht van Naatje gooide. Naatje(Dorpsbewoner) lag verlamd op de grond en binnen niet al te lange tijd zal het gif zijn werk gedaan hebben. "Ik moest hier namelijk zijn om je te doden" sprak de mob nog toen hij het huis weer verliet.

Survival - sportief
mannen en vrouwen: [VOH] Yvette de Bie/ bi, man en vrouw.
vakantie - HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
Ja dat is misschien wel zo, maar dat is niet zo - Cruijff-uitspraken

Etcetera

Lynda zat lekker de post te lezen. 'Een ouderwetse brief? Iedereen stuurt toch tegenwoordig emailtjes?' 'Pfff wat een spelfouten, die zou ik dus echt nooit kunnen maken he'. Na de lange brief gelezen te hebben wilde ze zelf pen en papier pakken om een leuk berichtje terug te sturen. Op het moment dat ze pen en papier ging pakken, ging de telefoon over. 'Kijk eens achter u' fluisterde er een stem door de telefoon. "Ik zie niemand", zei Lynda. 'Kijk dan wat beter'. Op dat moment ging er een rilling over de rug van Lynda. Maar die rilling was niet van angst, nee. Het raam stond open! Hoe kan dat? Dacht ze bij zichzelf. Ik had alles toch zo goed afgesloten? Op het moment dat ze het raam dicht wilde doen, werd ze door de raampost in haar buik gestoken. Deze werd Lynda(mafia) fataal.

post lezen ---> Ben je een eetlezer of een bedlezer ?
die zou ik dus echt nooit kunnen maken he ----> Etcetera in haar sig, Success is my only motherfucking option, failure's not.
Ik zie niemand ---> Plaatje in fobo etcetera

Nacht 2
Lekiahm liep naar de supermarkt om wat brood te halen. Zijn maag knorde zo hard dat hij niet eens het lawaai van de langsdenderende trein hoorde en bijna overstak. "Geel met blauw, dat is toch geen gezicht" dacht hij bij zichzelf. "Hey, kijk uit man!" Verontschuldigend keek Lekiahm naar beneden, "sorry, het gebeurde per abuis" wist hij er al stotterend uit te krijgen. "Ja ja, jij en je grote woorden ook altijd. Ik heb het zo gehad met jou!"
Geschrokken keek Lekiahm op en hij zag een duister figuur voor zich. Als blikken konden doden had Lekiahm geen kloppend hart meer, maar gelukkig voor hem kunnen blikken dat niet. Jammer voor het slachoffer dat dit mafialid wel kan doden met een beitel die hij niet toevallig op zak had. Lekiahm kreeg geen kans meer om iets te zeggen, het mafialid timmerde de beitel kunstig zijn schedel in, en Lekiahm(Dorpsbewoner) zou nooit meer eten.

BartjeBart:
Brood - bakker Bart
Geel met blauw, dat is toch geen gezicht - Homo en dus stereotyperend: fashion.
Grote woorden - PABO/leraar
beitel timmeren - favo forum K&W

In het rustige FOK!Town floten de vogeltjes en fladderden de vlinders nog in de schemering. Ang3l vond dit een uiterst charmant gezicht en genoot er in stilte van. Het verveelde alleen nogal snel, dus hij zette al gauw weer het album van Eminem op. Het album was wel aardig, maar hij had toch liever Nederlandse muziek. Het begon te regenen en dit was niet best voor zijn humeur. Hij kreeg soberzo nogal gauw een slecht humeur, maar daar kan hij ook niets aan doen, zo is hij immers geboren. De mensen in zijn omgeving vonden het niet heel prettig, zodoende hield Ang3l steeds minder en minder vrienden over. Maar ja, what are ya gonna do? Niets. Hierover nadenkend bleef Ang3l lekker zitten waar hij zat en heeft hierdoor nooit zijn aanvaller aan zien komen. De mob sloeg Ang3l voor het hoofd met een handbel, en nog voordat het geluid van de handbel het oor van Ang3l(Dorpsbewoner) kon bereiken lag hij al dood op de grond.

SilentAlarm
Nederlandse Eminem + schemering - Slimme Schemer - Jelle
regenen - Slippertje
Soberzo, slecht humeur - KLB
silentalarm - bel

't Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen. Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer. Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!" Blessed19 vond dit wel een beetje genant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde. "Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!" Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.

TheVulture
park - favo fokkers - buitenlui :P
al dat geseks - eksualiteit ik ben heel seksueel
weer mannen en vrouwen - yvonne de bie/bi
aanmoedigen - [VOH] De coaches
Bekeken worden - TAL
gierig - gier
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:57:42 #43
242666 BeamofLight
pi_87619326

Als er iets over slang of bijl staat en deze plaatjes zijn in fobo available dan moet je niet gek gaan doen als ik vermoed dat het iets met een hint te maken heeft. Verder geil ik gewoon nog op je hoor, no worrie.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:58:48 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619360
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als er iets over slang of bijl staat en deze plaatjes zijn in fobo available dan moet je niet gek gaan doen als ik vermoed dat het iets met een hint te maken heeft. Verder geil ik gewoon nog op je hoor, no worrie.
Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:59:16 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619380
Nacht 3
Tha_Erik huppelde wat door het park. Hij had allang niets meer gedaan dus hij was even in discussie met zichzelf: Echt sporten of seksen. Hmm. Moeilijke keuze. Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen. Wat een dilemma! Hij besloot zijn vrienden en vriendinnen te bellen om wat te gaan drinken. Iemand stelde nog voor om levend stratego te gaan spelen, maar de rest ging toch liever drinken. Terwijl Tha_Erik op zoek ging naar de drank in de eetkamer verraste iemand hem van achteren. Hij schakelde Tha_Erik uit, bond een touw aan de kroonluchter en hing Tha_Erik hieraan op. Tha_Erik(Dorpsbewoner) zou nooit meer zuipen want hij hing dood in de kamer. De mob snelde het huis uit en liep vervolgens op zijn dooie gemak over straat. Hij kreeg al snel het idee dat hij gevolgd werd, maar dat kan toch niet? Hij zette zijn zonnebril nog even goed voor zijn ogen en wilde weer doorlopen. Maar gealarmeerd door haastige voetstappen draaide hij zich om waardoor hij nog net de fietsbel zag aankomen die hem knock out sloeg. De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen. TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde.

TheVulture
PArk - buitenlui
vrienden en vriendinnen - yvonne de bie/bi
Seksen - erg seksueel
sporten - sportief
stratego - Hattrick #433: Vlaggetjes verzamelen
hing in de kamer - Anthonie Kamerling pleegt zelfmoord #2

Silentalarm
Gealameerd
Bril - fobo
fietsbel - alarm
opensnijden - Examen Biologie

Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.

bloodysunday
downloaden - De Piratenpartij #3
kleurpotloden - VKZ AT, partijen/kleuren
dag van de week - sunday
Rood - ajax

zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.

Stali
krant - favo forum NWS
laatste flesje water - Afgesloten van water
filmpje - meisje filmt eigen verkrachting
haar fatsoeneren - gespleten punten
struikelen eigen voeten - Hoe ga je om met "beperkingen" van je lijf?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:01:14 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619436
Vier heb ik niet, vijf

Naam liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen :r" "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." Naam vroeg wat zijn probleem in godsnaam is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Naam liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

eminem nederland jelle
topic over openen klb
topic met lunch
topics met spange chicks
topic met lachen

Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.

vrouwen met broek in hun bilnaad - cameltoe
oorlog is leuk - rare hobby's
zag dat of niet - jaloezie en onzekerheid
ibuprofen - Wat helpt bij jullie nou echt tegen menstruatiepijn?
schoeisel - Birkenstock #3

Zo is het wel even genoeg hè :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:02:06 #47
242666 BeamofLight
pi_87619463
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb niets met de bijl te maken en ik had geen weet van Huppelmuts haar foto. Ga je niet met zn allen blindstaren op één ding en dan bij mij komen zeiken, geen behoefte aan.
Ik beschuldig jou toch niet (persoonlijk). Petje af om SL te willen zijn met 41 man. Nog voor geen goud zou ik willen ruilen. Maar die fucking bijl en snake hè.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:02:11 #48
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87619469
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4 :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87619501
Gewoon een link leggen naar "Bakker Bart" en "geel met blauw dat is toch geen gezicht" dat niet refereert naar IKEA... _O-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:03:49 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619521
Volgens mij zijn jullie sowieso niet met nicknames bezig geweest maar voornamelijk History.
pi_87619546
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik was wel benieuwd naar wie mij vermoord had, volgens mij was dat nacht 4 :')
dat was iig een van ons :p TV bloody of wendy
pi_87619631
Wie had mij nou vermoord :D?
pi_87619632
Hara, wat een werk!

Als je het zo terugleest valt het allemaal wel. Grappig is dat.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:07:27 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619637
Nacht 6

PS

NAAM stak de straat over met een cadeau voor een vriend veilig opgeborgen in haar tas. Midden op straat kwam er plotsklap een auto aangescheurd die haar bijna van haar sokken reed. Een stel mocros schreeuwden haar woorden toe die ze uiteraard niet verstond. 'Die idioten zitten vast aan de drugs' dacht ze. Maar ze was niet geraakt, dus het was allemaal wel prima en 't leven was nog steeds goed. Vanavond een marathon oude films kijken en ze zou dit voorval spoedig vergeten. Bij de tweede kruising was het alleen wat minder. Die zelfde auto kwam voorbij en dit keer werd NAAM goed geraakt. naamrol brak elk bot en was niet meer te redden.

cadeau - strik om jurk
mocros met gekke taal - spange chicks
drugs - Vanilla Coke
oude films - AKQ SC #936 Google eens even op Mary Poppins en Zorro?
leven nog steeds goed - TV [ NL ] #1 Glee : Happy Times

Calex

EllaN was aan het kaarten maar kwam er niet uit. Hij snapte geen jota van het spel en had er zodoende ook geen zin meer in. Uit frustratie zette hij de tv maar aan om Oh Oh Cherso te gaan kijken, want wie daar niet van opknapt is niet wies. Onder het kijken was EllaN aan het gewicht heffen met ijsjes, je moet toch wat als krielkip. 7 keer kreeg hij ze op en neer, maar toen was het echt over. Oh Oh Cherso overigens niet. De hoofdrolspelers trokken EllaN door de tv heen en zo werd EllaN(dorpsbewoner) geroosterd.

kaartspel - Wat is jouw tijd bij SET? #43
oh oh cherso - calex woont in den haag
gewicht heffen met ijsjes - SPT=sport [Centraal] Snowboard topic deel 97 sneeuw = ijs
7 - registratie 2003 + 7 = 2010
pi_87619723
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
pi_87619726
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef EllaN het volgende:
Wie had mij nou vermoord :D?
hihi
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:10:34 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619741
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:10 schreef Stali het volgende:
P.S. Heb Timmmmm eerder deze avond een PM gestuurd dat er een nieuwe ronde aankomt.
:D
pi_87619759
Ik doe ook weer mee, kan alleen niet kopiëren.

Dus als iemand mij erbij wil zetten, graag O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:11:19 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87619764
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!

Er stonden soms zoveel hints in :') En die zag je niet terug.
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:13:31 #60
169210 liesje1979
pi_87619838
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:07 schreef Stali het volgende:
Hara, wat een werk!

En precies de hints die EllaN en ik tegen je hadden gevonden. :D
pi_87620115
Mag ik nou mijn inbox weer ruimen? :')
Alle spamsletten in een groep verzameld deze ronde _O-
pi_87620156
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.

Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.

P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege. :').
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:31:07 #63
169210 liesje1979
pi_87620223
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos. _O-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:38:06 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620364
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef Stali het volgende:
Ha ja, ik heb toen wel zitten zweten, Liesje. Besloot jou en EliaN daarom ook aan te vallen als verdediging. Net alsof ik zo enorm had zitten speuren.

Heb af en toe serieus zitten neuzen maar de hints maar die ik kon vinden gingen naar meerdere users Nu zie ik ineens heel duidelijk dat de hints echt kloppen.

P.S. Overigens heb ik een strandhoedje op. Maar op de andere foto die ik eerder had zat ik notabene op een manege. :').
Nou, de vorm leek een cowboyhoed.
pi_87620389
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
pi_87620401
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
De manier waarop je reageerde overtuigde mij alleen maar meer, je leek wel boos. _O-
Die verontwaardiging had je zo makkelijk kunnen wegscheppen met dat ik nog nooit iets had bijgedragen qua hints.
Wel grappig was dat. Maar met veel mensen kun je makkelijk lang meespelen. Dat is wel zeker.

Was leuk, het volgende spel ga ik vanaf de zijlijn volgen. :).

En hulde aan Hara en SG voor al het werk. _O_ . En Ladida, sorry. :@ .
pi_87620403
Waarom TV, waarom ;(
pi_87620444
Overigens, lof en dank voor alle hints, lof en dank voor de SL's
pi_87620449
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom TV, waarom ;(
omdat ik
pi_87620454
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom TV, waarom ;(
Dat snappen we zelf ook niet :') We hadden het volgens mij namelijk andersom doorgegeven :')
Bloody zou jou vermoorden en TV Trevland... Tenminste, dat is wat mij bij staat... :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:44:42 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620514
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Wel even trouwens om PS's redenatie teniet te doen...
ze heeft dus zelf in ieder geval 1 bodyguard en 1 lid uit haar maffiafamilie vermoord...
Dat heet tactiek.
pi_87620533
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat heet tactiek.
No shit! :o

:')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:46:26 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620549
En ze heeft niemand van haar familie vermoord.
pi_87620620
Ik heb zelfmoord gepleegd.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:50:32 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620659
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
Ik heb zelfmoord gepleegd.
Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."

NO SHIT EINZSZWEIDREI hè Bartje.
pi_87620663
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ga jij weer spelen?
pi_87620666
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ow nee dat klopt :@ ze heeft alleen op SA gestemd voor een lynch... maar de vraag was of dat doorslaggevend was of niet...
pi_87620678
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er stond dan ook "Stali pleegde zelfmoord."

NO SHIT EINZSZWEIDREI hè Bartje.
Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen :?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:51:32 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87620681
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef lynda het volgende:

[..]

Ga jij weer spelen?
Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
pi_87620817
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Maar SLen sowieso niet.
Nou :{
pi_87620841
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow nee... dat had ik er dan weer niet van begrepen :?
Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.

Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
pi_87620958
oooooooooooooooooooooooooooooow....
pi_87621040
Leuk om terug te lezen :D.

En inderdaad Stali, ik voelde me bijna een klootzak dat ik jou durfde te beschuldigen :'). Well played ;), maar toch was ik overtuigd dat jij het moest zijn geweest. Ik sla aankomende ronde even over, maar die daarna doe ik graag weer mee :D.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 oktober 2010 @ 00:10:21 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87621121
10 D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:19:51 #85
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87621341
10. D. Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:10:29 #86
168777 Rave_NL
pi_87622408
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{
Jehova-getuige

Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat! ^O^

Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner.. ;)
pi_87622587
Ik doe mee, alleen lukt het me nu niet met de linkjes. Ga ik morgen proberen. :Y
That's all folks!
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:22:14 #88
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87622610
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:26:05 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87622671
Vaduz
  One tough cookie zondag 17 oktober 2010 @ 01:26:28 #90
169210 liesje1979
pi_87622675
Straks hebben we een hele lijst deelnemers en geen SL.
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:34:27 #91
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87622797
Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten? Mobiel kopiëren is een bitch. :)

En hopelijk werpt iemand zich op als SL. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:36:43 #92
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87622828
10. D. Profiel | History | Fotoboek
12. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
14. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
pi_87622978
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:10 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Jehova-getuige

Blokkeert de voordeur van een persoon naar keuze, diegene's rol voor de nacht gaat niet door aangezien Ie niet naar buiten durft, en als iemand diegene wilt vermoorden gaat dat ook niet door aangezien er een getuige voor de deur staat! ^O^

Mix van de dorpsdokter en de maffiahoer, in de vorm van een nietswetende dorpsbewoner.. ;)
Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...

:)
pi_87623001
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe vonden de mafia van afgelopen ronde het eigenlijk dat er 2 groepen waren?
Je wordt er paranoia van...
Maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Het was wel spannend omdat je zelf ook gekilld kunt worden, je hoeft niet te wachten op alleen de lynch...
pi_87623015
Wat ik me net afvraag trouwens... hebben de maffiahoeren en de busdriver nog wat aan hun rol gehad? Heeft dat nog effect gehad?
  zondag 17 oktober 2010 @ 01:48:34 #96
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87623048
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik was het zat en had het idee in mijn eentje het spel te spelen. Iedereen weg, vol kutsmoesjes, en vergeten moorden in te leveren, nog meer klotesmoesjes. Al met al ben je er best wel tijd aan kwijt dus ik vond het genoeg.

Neemt niet weg dat het wel een heel tof spel is.
tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Live from Chicago
pi_87623203
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

tja en wij vonden het gewoon een naaistreek omdat we, behalve SA, heus wel ons best deden
Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.

Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:00:09 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87623243
ik doe ook mee *O *zet mezelf morgne wel in het lijstje :')
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:00:48 #99
168777 Rave_NL
pi_87623247
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow dat klinkt als een interessante rol... Denk ik...

:)
Nouja een maffiahoer overlegd met de maffia wie ze gaat bezoeken en dus buitenspel staat.
De jehova-getuige weet dit niet en zal dus lukraak lui van hun nachtrol beroven, inclusief de maffia/nachtwaker/seriemoordenaar die het op de desbetreffende persoon voorzien heeft..

De mislukte moord mag dan wat mij betreft wel beschreven worden in een mooi stukje waarin staat aan wiens deur de Jehova stond zodat diegene weet dat er iemand het op hem/haar voorzien heeft, en de bijna-moordenaar laat 1 hint achter ipv 3.. ^O^

Oha, en ik vind eigenlijk ook dat de seriemoordenaar terug moet! *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:08:25 #100
168777 Rave_NL
pi_87623357
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Daarom is het misschien beter om in de OP mee te nemen dat het spel toch wel iets van je tijd vergt.

Je moet ook niet zo flauw doen om mij als loco weg te zetten, zag dat postje nl. wel waarmee je het vorige topic meende te moeten sluiten. Ik was jullie op dat moment echt zat.
Of je speelt het spel of niet maar niet voor een kwart of helemaal niet zoals SA. Mind you, we hebben allemaal onze bezigheden, ook ik.
Het potje daarvoor moest ik als maffia dringend 4 dagen voor m'n werk naar het buitenland, ik heb mij netjes uit het net gemeld hier, maakte een opmerkingen dat ik dolgraag weer de draad oppakte als ik nog zou leven terwijl de 4 dagen daarna mijn maffiamaatjes vrolijk door aan het moorden waren uit mijn naam..

Communication is the key.. ;)

De maffia beslist als groep wie ze gaan vermoorden, en als jij er niet bent wordt er voor jou besloten. En als dat betekend dat je een moord gaat plegen ondanks je afwezigheid dan heb je dat maar te slikken. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')