naar bed gaan met een dode, dat heet necrofiliequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Bij de dood van Jan Wolkers liep het wel uit de hand. Heb toen 's nachts om 2 uur heel Turks fruit herlezen in bed.
Daar snap ik echt niets van. Hoelang zit je nou helemaal op de wc. Max 2-3 minuten (tenzij je ziek bent). Waarom dat ook nog lezen? Of ben ik nou zo'n snelle poeper?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben een wc-lezer.
Daar ligt bij mij de VPRO gids.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik beide. En ook tijdens de grootte boodschap uiteraard.
dat klinkt als een bijsluiterslezerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Dagonet het volgende:
tandenpoets-, scheer-, afdroog na het douchen-
Als ik geen boek in de buurt heb (zeldzaam),quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef herzberg het volgende:
[..]
dat klinkt als een bijsluiterslezer
ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef herzberg het volgende:
[..]
dat klinkt als een bijsluiterslezer
Moet er net iets leuks zijn als je honger hebtquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef -Trinity- het volgende:
Bedlezer. Tijdens het eten kijk ik graag tv.
Ik had dat op mijn werk. Ging in de kantine lekker alleen aan tafel zitten bij de lunch. Krantje erbijquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
Ik lees graag tijdens het eten. Wordt alleen niet zo gewaardeerd door de rest van t gezin, dus laat ik het maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |