naar bed gaan met een dode, dat heet necrofiliequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Bij de dood van Jan Wolkers liep het wel uit de hand. Heb toen 's nachts om 2 uur heel Turks fruit herlezen in bed.
Daar snap ik echt niets van. Hoelang zit je nou helemaal op de wc. Max 2-3 minuten (tenzij je ziek bent). Waarom dat ook nog lezen? Of ben ik nou zo'n snelle poeper?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben een wc-lezer.
Daar ligt bij mij de VPRO gids.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik beide. En ook tijdens de grootte boodschap uiteraard.
dat klinkt als een bijsluiterslezerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Dagonet het volgende:
tandenpoets-, scheer-, afdroog na het douchen-
Als ik geen boek in de buurt heb (zeldzaam),quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef herzberg het volgende:
[..]
dat klinkt als een bijsluiterslezer
ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef herzberg het volgende:
[..]
dat klinkt als een bijsluiterslezer
Moet er net iets leuks zijn als je honger hebtquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef -Trinity- het volgende:
Bedlezer. Tijdens het eten kijk ik graag tv.
Ik had dat op mijn werk. Ging in de kantine lekker alleen aan tafel zitten bij de lunch. Krantje erbijquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
Ik lees graag tijdens het eten. Wordt alleen niet zo gewaardeerd door de rest van t gezin, dus laat ik het maar.
Vind je dat fijn?quote:Op maandag 20 september 2010 08:13 schreef Xaryna het volgende:. Boeken lees ik dus graag liggend op bed of op de bank
Ik vind liggend lezen fijner dan zittend aan een tafel of iets dergelijks. Op een bank of ruime stoel kruip ik ook altijd helemaal in elkaar en zak ik wat naar onder als ik leesquote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vind je dat fijn?
Als ik een boek ga lezen terwijl ik op bed lig, kan ik nog geen 5minuten in dezelfde houding liggen. Ik moet echt ergens zitten wil het een beetje lukken.
Hmm ja oke in een bank liggen ofzo dat is al een stuk fijner. Maar het is volgensmij niet goed voor je rug.quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind liggend lezen fijner dan zittend aan een tafel of iets dergelijks. Op een bank of ruime stoel kruip ik ook altijd helemaal in elkaar en zak ik wat naar onder als ik lees
Lees je dan omdat je geen partner hebt, of heb je geen partner omdat je dan leest??quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Lees je tijdens de maaltijd of lees je voor het slapen gaan in bed ?
Ik doe beide. Heb dan ook geen partner.
Met partner kan het ook hoor. Gewoon het boek naast haar hoofd leggen. Moet je wel bovenop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik doe beide. Heb dan ook geen partner.
Dit dus, ik lees altijd tijdens het eten in de kantine 2 a 3 kranten, laat de rest maar lullen haha.quote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had dat op mijn werk. Ging in de kantine lekker alleen aan tafel zitten bij de lunch. Krantje erbij
Lullen doe ik wel tijdens het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |