-edit-quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik doe ook weer mee, kan alleen niet kopiëren.
Dus als iemand mij erbij wil zetten, graag
Dat had ik al gedaan, maar Benny pakt mijn laatste edit niet.quote:
Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen. Of meedoen, of SL zijn, maar het probleem is dat ik totaal geen idee heb hoe het als SL aan te pakken en dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo.
He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vindt dat nog leuk om te doen ook hè
Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, echt eerst een paar ronde mee doen.. Vooral met alle regels, rollen, manieren van spelen enzo.. Het is wel handig als de SL alle regels weet haha.
Vooral met de speciale rollen enz kan het nog wel eens leuk/lastig zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, dat dacht ik eigenlijk ook.
Nou vooruit, ik schrijf me weer in. Maar mocht het nou zo zijn dat er een ervaren spelleider nog verlegen zit om een spelleidpartner, dan houd ik me aanbevolen. Denk ik.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
dat ik nogal een chaoot ben met lijstjes enzo.
No problemo.quote:
Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, lijstjes, cijfertjes, ik ben niet voor niets een PR.
Volgens mij wilde hij samen met nog iemand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
CaLeX heeft toch aangeboden SL te zijn?
Je/jullie deed/deden het prima hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
40 mensen is trouwens wel een bitch om te leiden
Oud topic pakken, quote knopje en zoeken op naam. Eitjequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik houd ook van lijstjes, maar lijstjes waar je tig links bij moet zoeken, no thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |